Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul ?Dezvoltarea Sistemului Informatic Medical prin servicii de e-sanatate in beneficiul locuitorilor Judetului Prahova"


Detaliu pentru invitatia numarul 352562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 352562/12.08.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul ?Dezvoltarea Sistemului Informatic Medical prin servicii de e-sanatate in beneficiul locuitorilor Judetului Prahova"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul ?Dezvoltarea Sistemului Informatic Medical prin servicii de e-sanatate in beneficiul locuitorilor Judetului Prahova"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se contracteaza servicii de consultanta in vederea managementului proiectului, servicii ce includ coordonarea permanenta a activitatilor ce urmeaza a fi derulate in cadrul proiectului de catre toate partile implicate, monitorizarea permananta a stadiului de implementare si a progreselor realizate, mentinerea actualizata a calendarului de implementare, urmarirea conformitatii proiectului cu contractul de finantare. Toate aceste activitati precum si gestionarea eficienta a tuturor resurselor disponibile sunt esentiale pentru a se asigura indeplinirea tuturor obiectivelor propuse in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare (notata GP): 11.000 RON , reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului fara T.V.A.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a GP in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a GP. Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a GP/nu prelungeste valabilitatea GP va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea GP. GP se constituie prin: - virament bancar (plata se va efectua in contul RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti, in numele Autoritatii Contractante), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se va utiliza modelul din Formularul nr. 1 - Scrisoare de garantie. O perioada de valabilitate mai mica a scrisorii de garantie fata de perioada de valabilitate a ofertei constituie motiv de respingere a ofertei.GP trebuie sa fie irevocabila. Pentru I.M.M.- valoarea GP se reduce cu 50%, adica 5.500 lei. Documentul va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic precum si in original la sediul Autoritatii Contractante conf art 18 HG 1660/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare va fi in valuta, se va lua ca referinta cursul valutar al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 4.330 Lei, cf art. 278^1 OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Excutie (notata GBE) este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui prin: a. instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari saub.retineri succesive din situatia de plata. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0, 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Pentru IMM - 50% din GBE. GBE se va restitui conform HG 925/2006, Art. 92 alin 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele5. Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea ofertantului/ candidatului/ subcontractantului in prevederile art. 69^1 DIN O.U.G. NR.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: o Manager : Dr.Adrian Strambeanuo Manager proiect: Ec. Florea Iono Sef serviciu achizitii: Cursaru Marianao Sef serviciu evaluare si statistica medicala: Magda Comano Sef serviciu financiar: Bajan Mihaelao Economist: Iordache Sorin7. Formularul nr. 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.100.000 LEI. Cifra de afaceri anuala a ofertantilor care se incadreazain categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de 550.000 lei fara T.V.A. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro. Echivalenta leu/euro se va realiza la cursul mediu anual comunicat de BNR, pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativSe va completa Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale, se gaseste in sectiunea Formulare, In conformitate cu Ordinul 509 din 14/09/2011 ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrase din bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea bilanturilor contabile, ofertantul va prezenta orice alte documente echivalente (ex. rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor) pentru sustinerea indeplinirii cerintei.Nota: (1) In cazul in care isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate actualizarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a derulat unul sau mai multe contracte de prestare servicii management de proiect din care sa rezulte ca a prestat categoriile de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare cumulata de min. 550.000 lei fara T.V.A. (valoarea estimata a contractului).Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.8 ? Lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani, semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/ imputernicit al acestuia.Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 ? Fisa de experienta similara semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/imputernicit al acestuia., Ofertantul va prezenta certificate/documente (de exemplu dar nu limitat la pagini relevante din contracte/ procese-verbale de receptie, recomandari, certificate constatatoare) contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul.Pentru contractele incheiate in alta valuta decat Lei conversia se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului - Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 ? Lista cu personalul de specialitate, semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/ imputernicit al acestuia.Un expert poate fi nominalizat pentru mai multepozitii in cadrul ofertei, iar atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Documentele necesare a fi prezentate pentru expertii cheie solicitati mai jos: a) Curriculum vitae (CV) conform formularului nr. 11b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;c) Declaratie de disponibilitate, conform Formularulul nr. 11A, semnata in original - numai pentru expertii care nu sunt angajati ai ofertantului sau ai subcontractantilor declarati ai acestuia, conform legii;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele indicate in CV, cu relevanta pentru prezenta procedura de achizitie.Necesar minim de personal specializat: Manager de proiect - 1 specialistDiploma de absolvire a studiilor superioare universitare;Aptitudini de organizare si comunicare;Abilitati in coordonarea unei echipe formate din experti de diferite specializari;Cunostinte in domeniul managementului de proiect dovedite prin certificare/ diploma in Management de Proiect;Participarea in cel putin un proiect/ contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor care fac obiectul procedurii;Experienta ca manager de proiect dovedita prin participarea ca manager/ coordonator/ director de proiect in cel putin un proiect, Necesar minim de personal specializat: Expert achizitii publice - 1 specialistStudii superioare universitare;Cunostinte privind achizitiile publice dovedite prin certificare/diplome in domeniul achizitiilor publice, Necesar minim de personal specializat: Expert baze de date si aplicatii informatice - 1 specialistStudii superioare universitare;Cunostinte privind bazele de date si aplicatiile informatice dovedite prin certificare/diplome in domeniul bazelor de date (administrare, configurare, proiectare) si/ sau in domeniul aplicatiilor informatice (administrare, configurare);Cunostinte de analiza si modelare a cerintelor clientului dovedite prin certificare/ diplome in domeniul analizei si modelarii;Cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul IT&C., Necesar minim de personal specializat:
Expert securitate - 1 specialist
Studii superioare universitare;
Cel putin 3 ani experienta in domeniul securitatii IT&C;
Cunostinte privind securitatea IT dovedite prin certificare/ diplome in domeniul securitatii IT (proiectare securitate IT, configurare securitate IT, auditare de securitate IT);, Necesar minim de personal specializat: Expert financiar - 1 specialist
Studii superioare universitare economice;
Experienta specifica: minim 3 ani in domeniul managementului financiar;
Cunostinte avansate privind contabilitatea, dovedite prin atestare de expert contabil;
Cunostinte de audit financiar dovedite prin certificare/ diploma., SubcontractareIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic care are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 12, Informatii privind asociatii:
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se vor depune urmatoarele documente:
a) O declaratie propria raspundere a ofertantului care ocupa pozitia deLider prin care asigura, garantia si declara ca in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului va prezenta la solicitarea achizitorului, acordul de asociere in forma legalizata. Formularul nr. 12 A
b)Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor, toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. Formularulnr. 12 B Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001, sau echivalent. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru domeniul de aplicabilitate (conform obiectului procedurii de achizitie ? servicii de management de proiect). Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, iar operatorul economic trebuie sa mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 22.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (programul operational sectorial cresterea competitivitatii economice -POS CCE)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer