Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru - ?Functionarea Grupului de Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? - ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA.


Detaliu pentru invitatia numarul 331848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA
Numar invitatie: 331848/17.07.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru - ?Functionarea Grupuluide Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului?- ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARACod fiscal: 29099736, Adresa: STR.PRIMARIEI, NR.37, Cornatelu, Telefon: +40 721226603, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRIMARIEI, NR.37, Cornatelu, Romania, cod postal: 137145, telefon: +40 721226603, persoana de contact: FLOAREA RADULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARASTR.PRIMARIEI, NR.37, Cornatelu, Romania, cod postal: 137145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementarea Strategiei de dezvoltare localaa teritoriului acoperti de ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru - ?Functionarea Grupuluide Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului?- ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru - ?Functionarea Grupuluide Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului?- ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA CORNATELU-CONTESTI-SALCIOARA., cod proiect C4312011031664403.Serviciile se vorrealiza conform descrierii si pe bazaPlanului de Dezvoltare Locala disponibil pe site-ul www.galcornatelucontestisalcioara.ro
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.354, 78 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 3.677, 39lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO74BTRL01601205235677XX? BT- Sucursala Targoviste-Agentia Titu; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din val. contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.b)retineri succesive din sumele dat. pentru fact. partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispoz. autorit. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1;Tertul sustinator va completa Fnr. 21. Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al administratorului si al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Declaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Prezentarea F3.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, s eva complete un singur formular pe asociere- F4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Reprezentant legal: Radulescu FloareaConsiliului director: Tudorache Cristea Marian, Niculae Georgiana, Ionescu Cristina StefanitaComisia de evaluare: Presedinte ? Sandu Florin- manager tehnic GAL;Membrii ? Cristea Vladimir ? contabil GAL ;Niculae Georgiana- secretara GAL;Tudorache Cristea Marian-presedinte C.D.;Staicu Adrian- animator.Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depuneriiofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. Min. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin735.400, 00 lei.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pt.indeplinirea cerintei de experienta similara, ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de maximum doua (2) contractede serviciiprestatesi duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, al carui obiect este similar cu obiectul contractului (serviciide consultanta privind realizarea/implementarea unei Strategii de Dezvoltare Locala a unui Grup de Actiune Locala), cu o valoare totala egalasau mai mare de 367.700, 00 lei fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.? Manager de proiect cu diploma recunoscuta in domeniu;? Economistcu studii superioare in domeniul economic;? Jurist cu studii superioare in domeniul juridic;? Responsabil SSM? Formator cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert accesare fonduri europene cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert evaluare proiecte cu experienta in domeniu;? Expert achizitii publice cu diploma recunoscuta in domeniu;, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: - Computer desktop si / sau laptop.- Sistem operare cu licenta.- Software de editare texte si foi de calcul, cu licenta.- Imprimanta (pentru formate A3, A4).- Copiator / multifunctional.- Mijloc de transport.-Plotter, Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor, Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere., Declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari.Acesta se va depune si de asociati. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunerea financiara (Pf) = 60 pct. Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 60 de puncte; Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 60
Identificarea , descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului(Priscuri)
20
Descriere: Pt Priscuri se vor contabiliza toate riscurile relevante identific suplimentar fata de cele din cs, privind exec activ si atingerea obiectivelor si rez, analizate in prop tehnica, in vederea obt nr maxim de riscuri. Punctajul se va calcula: pt of cu nr maxim de riscuri relevante identificate si analizate suplimentar se va acorda punctajul max (20p);Punctaj maxim Priscuri=nr.maxim de riscuri suplimentare(NMR)=20 puncte, pt celelalte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta n=(NIRn/NMR)x20=x puncte, unde oferta n=oferta pt care se calculeaza punctajul, NIRn= numar riscuri idetific suplimentar in of n si NMR=numar maxim de riscuri identific suplimentar, rezultat prin compararea ofertelor.Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contr, dar care in mod evident nu inflexecutia contr, nu vor fi contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.Of care nu analizeazatoate riscurile incluse in CS va fi considerta neconforma(conf.art.36(2)a, HG 925/2006).
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de sarcini (Precomandari)
20
Descriere: Pt Precomandari se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pt minimizarea/eliminarea riscurilor relevante privind exec activ si atingerea obiectiv si rezultatelor, pt riscurie incluse in of, atat cele din cs cat si cele suplimentare.Punctajulla Precomandarise va calc astfel: pt of cu nr maxim de recomandari si strategii relevante si justificate se acorda punctajul maxim(20p).Punctaj max Precomandri=nr. maxim recomandari si strategii relevante=20p;pt celelalte oferte: Punctaj oferta n=(nr.rec si strategii relevante ale of n/nr.maxim de rec si strategii relevante rez prin compararea of)x20=xp, unde: oferta n=of pt care se calc punctajul.Se vor contabiliza numai acele recom si strategii incluse in of care au fost identif, descrise si argumentate si care pot avea impact in derularea contr. In cazul in care pt riscurile identif in CS nu s-au identif masurile de reducere/prevenire aferente, of va fi declarata neconforma.Punctaj total= Pf+Priscuri+Precomandari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regasteste in sectiunea General a Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer