Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ? ?Functionarea Grupului de Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? - Asociatia Grupul de Actiune Locala Rascaeti-Visina-Selaru
Detaliu pentru invitatia numarul 342521
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342521/08.02.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ? ?Functionarea Grupului de Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -Asociatia Grupul de Actiune Locala Rascaeti-Visina-Selaru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA RASCAETI-VISINA-SELARUCod fiscal: 29070063, Adresa: STR.MR.I.VOCHIN, NR.102, Rascaeti, Telefon: +40 766476682, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MR.I.VOCHIN, NR.102, Rascaeti, Romania, cod postal: 137518, telefon: +40 766476682, persoana de contact: IULIAN BUIBAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.MR.I.VOCHIN, NR.102, Rascaeti, Romania, cod postal: 137518, telefon: +40 766476682
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementarea Strategiei de dezvoltare localaa teritoriului acoperit de ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA RASCAETI-VISINA-SELARU)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ? ?Functionarea Grupului de Actiune Locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -Asociatia Grupul de Actiune Locala Rascaeti-Visina-Selaru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ? ?Functionarea Grupului de Actiune Locala? dobandirea de competente si animarea teritoriului? - Asociatia Grupul de Actiune Locala Rascaeti-Visina-Selaru ? finantat prin PNDR , Masura 41, cod proiect C4312011031666401. Serviciile se vorrealiza conform descrierii si pe bazaPlanului de Dezvoltare Locala disponibil pe site-ul www.galrvs.ro
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 948 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip: 6.858, 96lei.Data coresp cursului calculat de BNR, la care se det echiv leu/euro 01.02.2013; 1 EURO = 4, 3771 RON. Per de valab a garant de particip: va fi cel putin egala cu per minima de valab a ofertei, respectiv minim 150 de zile de la data limita de dep a of.In sit in care rez proced de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contest este resp ca nefondata de acesta, din garant de particip ment mai sus se va retine contestator suma de 3.429, 48lei, calculata cf art.278 indice1, alin.(1), lit.a)din OUG nr.34/2006. I.M.M.?urile care participa in nume propriu sau in asoc cu alte IMM-uri, pot prez garant particip in cuantum de 50% din valoarea mai sus preciz. Of declarati IMM?uri vor prez anexat form de garantie o Decl privind incadR intrep in categ IMM ? form nr.12, in cf cu Ord nr.27/26.01.2006, pentru modif si compl Legii nr. 346/2004. Modul de const a garant de particip: -scrisoare de garantie bancara in fav AC (se prez in orig); -un instrum de garantare emis in cond legii de o soc de asig (se prezinta in orig) -virament bancar in contul AC RO73CECEDB0230RON0616757? CEC-Bank Sucurs Targoviste-AgentiaGaesti; In cazul in care of alege ca instrum de garantare polita de asig, se impune ca la data si ora de desch a of aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garant de particip se va returna in cf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice sit, dovada constituirii garant de particip tb sa fie prezentata, in orig, in cuantumul si pentru per de valab solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab pt desch ofertelor. In cazul constituirii garant de particip prin Ordin de Plata, of vor prezenta o decl privind per de valab a acesteia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val. contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasescin categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr.1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular nr. 3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr.5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Buibar IulianComisia de evaluare: Presedinte ? Ilie Ionut- manager tehnic GAL;Membrii ? Antonie Maria Luminita ? contabil GAL ;Negrea Madalina- secretara GALPersoanele cu functie de decizie la nivelul GAL sunt urmatoarele: BUIBAR IULIAN; ILIE IONUT, ANTONIE MARIA LUMINITA, GRIGORE VALENTINA, TOADER MARIAN, NEGREA MADALINA, TUDOR NICOLETACertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.(Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului). - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitateaprezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Expert cheie 4 ? economistCalificari si abilitati: studii superioareExperienta generala: minim 2 ani in domeniul economic calculati de la momentul absolvirii studiilorExperienta specifica: experienta de minim 2 ani in domeniul intocmire cereri de finantare, realizare proiectii financiare/analiza cost-beneficiu.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. C.V.;2. declaratie de disponibilitate semnata in original3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute simentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza-se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006), Expert cheie 3 ? expert consiliereCalificari si abilitati: studii superioare, specializare profesionala in domeniul accesare fonduri europeneExperienta generala: experienta de minim 2 ani calculati de la momentul absolvirii studiilorExperienta specifica: experienta de minim 2 ani in domeniul consultantei/managementului/ consiliere proiecte.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. C.V.;2. declaratie de disponibilitate semnata in original3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute simentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza-se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006), Expert cheie 2 ? expert achizitii publiceCalificari si abilitati: studii superioare, calificare in domeniul achizitiilor publice emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/internationalExperienta generala: experienta de minim 3 ani calculati de la momentul absolvirii studiilorExperienta specifica: experienta de minim 1 an in domeniul achizitii publice.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. C.V.;2. declaratie de disponibilitate semnata in original3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute simentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza-se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006), Cerinta 6Informatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere financiara, tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantuluiIn caz de sustinere tehinca si profesionala tertul va complete angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului, Cerinta 5Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociereCompletare formular nr.10 ? Acord de asociere, anexa cat si Formularele pentru demonstrarea situatiei personale.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociatprivind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului ., Cerinta 4Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilorCompletare formular F9 . Subcontractantii vor completa si o declaratie pe propria raspundere conf art 69^1din OUG 34/2006 ( formular F5), Expert cheie 1 ?lider de echipaCalificari si abilitati: studii superioare, calificare in managementul proiectelor emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/internationalExperienta generala: minim 5 ani calculati de la momentul absolvirii studiilor Experienta specifica: experienta de minim 3 ani in managementul de proiect. Se vorprezenta urmatoarele documente: 1. C.V.;2. declaratie de disponibilitate semnata in original3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute simentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza-se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006), Cerinta 2Ofertantul va completa/prezentaDeclaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formularul F24Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: - Computer desktop si / sau laptop.- Imprimanta (pentru formate A3, A4).- Copiator / multifunctional.- Mijloc de transport.-PlotterPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de proprietate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, leasing, colaborare, etc.Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor, etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie., Cerinta 1Of vor prez o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, per de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr.7. Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat/beneficiar.Ofertantii vor prezenta maximum doua (2)contractede servicii executate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita de dep a ofertei, al carui obiect este similar cu ob contractului (servicii privind realizarea/implementarea unei Strategii de Dezvoltare Locala)si al caror cumul trebuie sa fie de cel putin 342.900, 00 lei fara TVA.Nota: Doc emise in alte limbi se vor prez insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din doc anexate Formularului nr. 7 rezulta ca of nu si-a indeplinit sau si-a indepl defectuos oblig contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conf cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului pentru care va prezenta CV-uri, declaratii de disponibilitate semnate in original si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale precum si angajamentul de participare (unde este cazul) - completare Formular F23.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.Nota: CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propusnu trebuie sa fie inclus in oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul 8 si nr. 23, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte.- se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006)Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: , Cerinta 3Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ulimii 3 ani- formular 8. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract, valabil la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru toti asociatii.)Certificat ISO 14001 (valabil la data limita de depunere a ofertelor)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 11:53