Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru implementarea proiectului ?Administratie locala la standarde europene?
Detaliu pentru invitatia numarul 333607
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333607/13.08.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru implementarea proiectului ?Administratie locala la standarde europene?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Romanesti (Primaria Romanesti)Cod fiscal: 4541025, Adresa: Romanesti, Iasi, Telefon: 0232323800, Fax: 0232323800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Romanesti, judetul Iasi, Romanesti, Romania, cod postal: 707415, telefon: +40 232323800, fax: +40 232323800, persoana de contact: Petronela Birsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Romanesti, judetul Iasi, Romanesti, Romania, cod postal: 707415, telefon: +40 232323800, fax: +40 232323800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru implementarea proiectului ?Administratie locala la standarde europene?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului pentru implementarea proiectului din fonduri europene nerambursabile ?Administratie locala la standarde europene?, cod SMIS 15544
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va prezentata in original si se va constitui conform art.86 alin 1 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare: 2.040 Lei. Garantia de participare se poate constitui prin: a) scrisoare de garantie bancara, se prezinta in original, emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractanteb) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante nr. RO81TREZ4085006XXX000270deschis la Trezoreria Targu Frumos;c) in numerar, la casieria autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu Art. 87. din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 1.020 Lei, in conformitate cu Art. 278^1 OUG 34/2006, alin (1).b) cu modificarile si completarile ulterioare.Neprezentarea dovezii privind garantia de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art.36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89, 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aceasta devenind anexa la contract, in cuantum de 5% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.), emisa in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie aferenta contractului, la solicitarea scrisa, in cel mult 14 zile de la plata facturii finale si indeplinirea obligatiilor asumate de catre Prestator daca nu s-au ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02. Ofertantul va prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica. Declaratie privind calitatea de participant - Ofertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant ? Formular nr. 05.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 dinO.U.G. 34 din 2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 04.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar, Ciobanu Adrian, Viceprimar, Zaharia Cristinel Ionel, Secretara, Birsan Petronela, Contabila, Zait Maria; Consilier, Anton Mihai; Consilier, Barzu Stefan; Consilier, Munteanu Maricica; Consilier, Irimia Dumitru; Consilier, Gagea Ionel; Consilier, Stegariu Ioan; Consilier, Tanase Dumitru; Consilier, Ciolan Mihai; Consilier, Ciolan Neculai; Consilier, Pricop Neculai. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular 03. Persoane juridice / fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC trebuie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindmedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani - Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare, in original. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 204.000 lei fara TVA. Curs mediu anual euro raportat la BNR: 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro = 4, 1285 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., Bilanturi contabileOfertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31 decembrie, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, in copie certificata ?Conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta O lista a principalelor servicii in ultimii 3 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unul sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 102.000 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in prestarea serviciilor de consultanta in management., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de minimum urmatoarele tipuri de echipamente: 1.mijloace de transport ? pentru deplasari in teren;2. tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software3. copiatoare color pentru format A4 si A3;, Ofertantul va completa O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului. Lista trebuie sa cuprinda minim: Manager proiect, absolvent de studii universitare de lunga durata ? minim 2 ani experienta in domeniul licentiat; certificare in domeniul managementului proiectelor (cursuri postuniversitare, masterat, certificare profesionala pentru ocupatia de Manager de Proiect, etc.); Experienta in managementul proiectelor - se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect ce a prevazut servicii de consultanta in implementarea proiectelor., b) Manager financiar, licentiat in stiinte economice ? minim 1 an experienta in domeniul licentiat; experienta in managementul proiectelor; se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect ce a prevazut servicii de consultanta in implementarea proiectelor, in calitate de expert/responsabil financiar sau echivalent., c) Consultant in management, licentiat in stiinte economice sau drept ? minim 2 ani in domeniul licentiat, experienta in managementul proiectelor; se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect ce a prevazut servicii de consultanta in implementarea proiectelor, in calitate de consultant in management., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze, Informatii privind asociereaOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit si se obliga sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul va prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, iar cerinta minima trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 45 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 45
Durata de intocmire, predare si depunere a documentatiilor (cerere de rambursare)
55
Descriere: Durata de intocmire, predare si depunere a documentatiilor (cerere de rambursare) ?a) pentru Durata de intocmire, predare si depunere a documentatiilor (cerere de rambursare)? cea mai mica se acorda 55 puncte; b) pentru Durata de intocmire, predare si depunere a documentatiilor (cerere de rambursare) mai mare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pdurata= (Durata minim/Durata Ofertei ) X 55
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:56