Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 343527
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343527/05.03.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALENI DAMBOVITACod fiscal: 4344635, Adresa: Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Telefon: 0245-670386, Fax: 0245-670386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Romania, cod postal: 137500, telefon: +40 245243317, fax: +40 245243320, persoana de contact: Gheorghe Lungu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Valeni Dambovita, Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului pentru ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?, in cadrul Programului PNDR , Masura 322d, ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010?.
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 317 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.946, 34 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data corespunzatoare cursului calculat de BNR, la care se determina echivalenta leu/euro este 12 martie 2013.Conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 973, 17lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratieprivindincadrareaintreprinderii in categoria IMM ? formularul F13, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO83TREZ2715004XXX006015 ? Trezoreria Targoviste.; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1; Tertul sustinator va completa formular F19. Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular F3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Reprezentant legal (primar): Lungu GheorgheConsilieri locali: Mirica Gheorghe, Cigaran Gheorghe, Fulga Ion, Ilinca Dorel, Lungeanu Constantin, Lungu Ion, Marisoiu Alin Doru, Matauanu Ionel Bogdan, Popescu ciprian, Rusu Ionut.Comisia de evaluare: PRESEDINTE ? Bratucu Monica.Membri: Stefanescu Ion, Ilinca RodicaCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate).Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5: Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezentaAcord de asociere.Modalitatea de indeplinire: Completare formular F10 ?Acord de asociere, cat si Formularele pentru demonstrarea situatiei personale., Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilorModalitatea de indeplinire: Completare formular F9. Subcontractantii vor completa o declaratie pe propria raspundere conformart 69^1din OUG 34/2006 ( formular F5), Cerinta 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: - Computer desktop si / sau laptop.- Software de editare texte si foi de calcul.- Imprimanta (pentru formate A4).- Copiator / multifunctional.- Mijloc de transport.-PlotterModalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa/prezentaDeclaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formularul F21. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de inchiriere, contract de concesiune. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor , etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie., Cerinta 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: ? Manager de proiect cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert accesare fonduri europene cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert achizitii publice cu diploma recunoscuta in domeniu;? Economistcu studii superioare in domeniul economic;? Jurist cu studii superioare in domeniul juridic;Se vor nominalizapersoane diferite pentru fiecare pozitie.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa formularele F8 si F 20 si va urmatoarele documente: 1. C.V. -uri;2. declaratie de disponibilitate semnata in original3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute simentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza-se accepta si angajamentul de participare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006)Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.Nota: CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propusnu trebuie sa fie inclus in oferta., Cerinta 1: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara, ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea unuia sau mai multor contractede serviciiexecutate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limta de depunere a ofertei, al carui obiect este similar cu obiectul contractului (servicii de consultanta in domeniul managementului), cu o valoare totala cel putin egala cu suma de 97.317 lei fara TVA.Modalitatea de indeplinire- lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3ani - Formularul nr. 7;
- Copie lizibila ?Conform cu originalul? dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat/beneficiar.; Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza.), Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 15:44