Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in management de proiect - ?Campus Universitar Complex Eftimie Murgu?, cod SMIS 13447


Detaliu pentru invitatia numarul 341830
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Numar invitatie: 341830/17.01.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect - ?Campus Universitar Complex Eftimie Murgu?, cod SMIS 13447
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA EFTIMIE MURGUCod fiscal: 3061983, Adresa: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Telefon: 0255-215135, Fax: 0255-215135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Romania, cod postal: 320085, telefon: +40 255215135, fax: +40 255215135, persoana de contact: ANGELA ANGHELOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Eftimie Murgu din Resita, Corp A, etaj 3, Directia Generala Administrativ -Financiara, Piata Traian Vuia, nr.1-4, 320085, Resita, Caras - Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect - ?Campus Universitar Complex Eftimie Murgu?, cod SMIS 13447
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in management de proiect - ?Campus Universitar Complex Eftimie Murgu?, cod SMIS 13447
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1600 lei/800 lei-IMM, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.-ordin de plata in contul RO44TREZ181504601X000246, deschis la Trezoreria Resita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.-depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul aplicarii art. 2781 lit.a)din O.U.G.nr.34/2006, va fi retinuta suma de 800 lei(1% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% - IMM) din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executieva fi valabila pe toata perioada derularii contractului iar restituirea acesteia se face conform prevederilor art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului.Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui in maxim 7 zile de la semnarea contractului si devine anexa a acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 1.Documentul va fiprezentatde tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 2.Documentul va fiprezentat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completare formular nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? completare formular nr. 4.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Prof. univ. dr. ing. Doina Frunzaverde ? Responsabil legal; Conf. univ. Angela Bretcu ? Director proiect; Prof. univ. dr . Marian Mihaila ? Responsabil juridic, Prof. univ. dr. ing. Gheorghe Popovici ? Responsabil calitate, Ing. Teodor Gavris - Responsabil tehnic; Prep. univ. dr. Gelu Trisca ; Ec. Dorina Dugan - Contabil Sef; Asist. univ. dr. Cristina Ispas ? Asistent director proiect, Ing. Carmen Cuzmos - Asistent responsabil legal.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5.6. Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.7. Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate - completare formular nr. 6 si anexa 1.8. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Informatiile curpinse in certificatul constattor trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul financiar al anului precedentPrezentare copie bilant contabil la 31.12.2011 inregistrat la D.G.F.P., Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 160.000 lei, fara TVA., Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este oasociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prez fisei de exp simil pt contr de prest serv. Decl.privind lista princip prestari de serv. in ultimii 3 ani. Prezentarea a cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 80.000 lei.Din doc. prez. trebuie sa rezult. prest de serv priv. consultanta in impl. proiect de reabil, moderniz, dezv.si echipare a infrastr educat. preuniv, univ si a infrastruct. pt. formarea profes. continua., Prezentarea Listei cu pers de specialitatepropus pentru indeplinirea contract.Pentru fiecare din membrii echipei propuse, se vor prezenta: C.V.?uri, declar privind disponibilitatea, semnate in original, insotite de copii dupa dipl/certif de studii/atestatele mentionate precum si dupa doc care confirma exp profesio indicata -?conform cu originalul?, a) manager de proiectCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau master;Calificare/Diploma de manager de proiect recunoscuta de o autoritate nationala/ internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala;Experienta profesionala generala de minim 5 ani.Experienta profesionala specifica: Participarea ca manager de proiect consultant sau functie similara in cel putin un proiect similar.b) responsabil tehnicCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau master in domeniul: inginerie, constructii, arhitectura, design, etc.Experienta profesionala generala de minim 5 ani.Experienta profesionala specifica: Participarea ca responsabil tehnic sau functie similara in cel putin un proiect de dezvoltare de infrastructura universitara., c)responsabil financiarCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau master in domeniul economic;Calificare/Diploma de expert contabil recunoscuta de o autoritate nationala/ internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala;Experienta profesionala generala de minim 5 ani.d)responsabil juridicCalificari si abilitati: Studii univ. de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau master in domeniul juridic;Experienta profesionala generala de minim 5 ani.e) responsabil achizitii publiceCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau master;Certificat expert achizitii publice;Experienta profesionala generala deminim 5 ani., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, privind echipamentele tehnice de care dispune.Ofertantul trebuie sa demonstreze accesul la urmatoarele resurse tehnice: - copiator- acces internet de mare viteza- PC sau laptop / persoana implicata direct- telefon mobil / persoana implicata direct- autoturism.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, ce vor fi utilizate (proprietate, chirie, precontract, inchiriere, angajament)., Informatii privind subcontractatii si asociatii.Contractantul va specifica: numele societatii subcontractante (daca este cazul), partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.In cazul asocierii: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie.Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei. Cerintele privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - CertificatISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer