Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in management de proiect


Detaliu pentru invitatia numarul 344611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 344611/02.04.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot. 1 . Servicii de management privind implementarea proiectului cu titlul ?Centrul de Management al Carierei pentru persoanele cu dizabilitati din judetul Hunedoara?, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Lot. 2. Servicii de management privind implementarea proiectului cu titlul ?Faureste-ti Viitorul ? Formarea profesionala a romilor din Judetul Hunedoara!?, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de catre emitent si se va depune si la sediul autoritatii contractante in orginal, pana la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: lot 1:4.645 lei;lot 2:4.645 lei;Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: Lot 1:2.322, 58 lei;Lot 2:2.322, 58 lei. (1% din valoarea estimata)c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Se poate constitui prin 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sausau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante : RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria Deva cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul de atestatre fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
-Certificatul de atestatre fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ;
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Adela Coposescu ? inspector Comp.Actizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp.Achizitii, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Alina Mihut ? consilier juridic, Sav Gabriela - sef birou Monitorizare, Valdimirescu Alina ? inspector Birou MonitorizareNota: a.Oertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul esalonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b. Dovada indeplinirii obligatilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal inchieat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta: - documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC, iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta nr. 1Med.cifrei de afaceri globala a ofert.pe ultimii 2 anisa fie cel putin egala cu suma de: Lot 1:464.500 lei.Lot 2:464.500 lei.Se solicita: - Formularul nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Se solicita documente aferente ultimilor 2 ani, din care rezulta cifra de afaceri globalasau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Nota: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legisl.tarii de origine/tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., 2. Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare), pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primelor 3 luni de executie a contractului, care va fi destinata indeplinirii viitorului contract in suma de: Lot 1:58.064 lei;Lot 2:58.064 lei;independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Se vor prezenta: - Dovezi din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, conform cerintelor stabilite, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economicsi, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor gradului de indatorare - rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididatea generala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor)Nota: In sensul celor aratate mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita imobilizarea sumelor reprezentand dovada cash-flow-ului, respectiv a resurselor financiare la care operatorul economic are acces/le are disponibile potrivit documentelor prezentate pentru indeplinirea prezentei cerinte, la data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 de luni) in cadrul unui ctr similar, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat suma de: Lot 1:232.000 lei;Lot 2:232.000 leiconstand in cel putin urmatoarele: - servicii de management de proiect avand ca obiect implementarea unui proiect/program finantat.Se solicita: Prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;Nota: a.Operatorii ecnonomici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b. Se vor prezenta certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;. Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.c.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Serv. prez. in scopul dovedirii exp. sim. tb. sa reprez. serv. efectiv executate/prestate in perioada mentionata, sens in care se vor prez. dovezi coresp.priv. realiz. acestora (doc. din cadrul carora sa rez. nat., valoarea si complexit., respectiv caracterist.serv. prestate).e. Pt. ctr. mentionat in cadrul Form. nr. 6 in scopul probarii exp. sim. dar care nu poate fi prez. in cond. de mai sus, indif. de motive, se va transm. cel putin o fisa sintetica de prezent. care va contine descr. princip. activitati desf., lista / tipul de livrabile realiz. si rezultate obtinute in cadrul resp. contract, impreuna cu detalierea valorica a serv. prestate, in caz contrar ctr. respectiv urmand sa nu fie luat in consid. in scopul probarii exp. similare. Aceste info. vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezent.de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia), fie prin trimitere la surse publice de inform./alte doc. suport edificatoare.f. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost derulate contractele in cauza respectiv: pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru realizarea in bune conditii a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele instalatii/utilaje/echipamente specifice: - autovehicule prin intermediul carora se va asigura deplasarea echipei de experti la sediul autoritatii contractante / locatiile indicate de aceasta in vederea realizarii obiectului contractului ? 1 autovehicul/ 2 experti- calculatoare PC tip laptop pt. fiecare expert cheie nominalizat;
- facilitati necesare pt. scanarea, multiplicarea si imprimarea documentelor;Se solicita: - Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/ echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului.Nota: In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/ dispune de instalatiile/utilajele/echipamentele mentionate prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente impreuna cu dovada posesiei echipamentelor in discutie, respectiv documentele din cadrul carora rezulta informatiile referitoare la dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul pers. de specialitate necesar pentru indeplinirea ctr. (echipa de proiect): Experti cheie: - Expert cheie nr. 1 ? Consultant in management de proiect/manager de proiect (1 pers.);
- Expert cheie nr. 2 ? Manager de proiect adjunct (1 pers.);
- Expert cheie nr. 3 ? Expet financiar (cereri rambursare) (1 pers.);
- Expert cheie nr. 4 ? Expert achizitii publice (1 pers.);Se solicita: a. Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punct de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.b. cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ. de munca ale persoanelor si/sau ctr. de prestari serv. incheiate intre ofertant si pers. respective/angajamentele/acordurile de participare (care sa asigure trasabilit. includerii in oferta a specialistilor) si/sau alte doc. echiv. in aplic. preved. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rezulte indepl. cerintelor priv. profilul expertilor propusi;c. diplome privind specializ. personalului (studii, pregatire profes., calificari si atestari profes.);d. autorizatii/certificate de atest. profes./legitimatii aflate in termen de valabilit. la data limita de depunere a ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcript., declaratii pe prorpria raspund. din partea expertului incheiata in forma autentica priv. experienta/certificarile detinute, insotite de dovada respectiv. certificari, a deciziilor de numire pt. pozitia respectiva si copia document. de specializ. in baza carora s-a realizat numirea; informatiile din CV cu privire la experienta/pregatirea expertilor vor fi insotite de documente suportNota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana si engleza, operatorul economic va asigura servcii de traducere si interpretariat de specialitate din/in limba romana si engleza, pe toata durata contractului si in functie de necesitatile care pot aparea pe parcursul realizarii activitatilor proiectului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitatec. Expertii cheie (echipa de proiect) au fost stabiliti la un nivel minim prin raportare la durata de executie a contractului maxim acceptata, sens in care operatorii economici vor asigura corelarea propunerii tehnice si a calendarului de implementare a contractului cu echipa de proiect propusa, suplimentand dupa caz componenta acesteia cu un personal suport adecvat, astfel incat pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/ sustenabilitatea propunerii tehnice.d. Prin proiect/program similar in sensul experientei parcursului profesional al expertilor se intelege un proiect/program in cadrul caruia s-au prestat servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini, specifice pozitiei pentru care este propus respectivul expert si avand un obiect similar cu cel al prezentului proiect, Pentru a evita situatia intocmirii unui clasament nereal, insuficient fundamentat si ca atare neobiectiv, care mai departe poate conduce inclusiv la o situatie in care oferta operatorului economic clasat pe primul loc este eronata in cazul in care acesta nu va fi in pozitia de a proba fara echivoc faptul ca informatiile din CV nu coincid realitatiisisituatia in care autoritatea contractanta se poate confrunta cu anularea rezultatului procesului de evaluare al ofertelor si cu obligatia de a reveni asupra deciziei sale de a declara admisibila oferta clasata pe primul loc, motivata de faptul ca se va dovedi ca aceasta oferta nu indeplineste criteriile de calificare stabilite, se solicita operatorului ec de a proba realitatea si veridicitatea informatiilor incluse in CV prin documente edificatoare prezentate in oferta, astfel incat, din cadrul acestor documente sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare stabilite pentru profilul expertilor solicitati, datorita faptului ca CV-ul nu reprezinta altceva decat un ?centralizator? al informatiilor pe care operatorii economici trebuie sa le prezinte in scopul probarii cerintelor de calificare stabilite si nicidecum dovada indeplinirii respectivelor cerinte, intrucat acestea pot fi eronate/inexacte/false., Profilul expertului cheie nr. 1 - Consultant in management de proiect (Manager de proiect): a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de cunostinte avansate privind managementul de proiect (dovedite prezentarea unei diplome/certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919/242101 sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program in calitate de manager sau o pozitie similaraProfilul expertului cheie nr. 2 - Manager de proiect adjunct: a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b) Experienta profesionala generala de minim 3 ani;c)Detinerea de cunostinte avansate privind managementul de proiect (dovedite prezentarea unei diplome/certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919/242101 sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program in calitate de manager adjunct sau o alta pozitie similara.Profilul expertului cheie nr. 3 ? Expert financiar (cereri de rambursare)a) Studii superioare in domeniul economic, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c)Detinerea de cunostinte avansate privind implementarea proiectelor / programelor finantate din fonduri nerambursabile / granturi si/sau instrumentele structurale (dovedite prin prezentarea unei diplome/ certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Expert fonduri structurale si de coeziune" - cod C.O.R. 241948 sau echivalent);d)Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/ program, avand ca obiect procesul de implementare/ verificare/evaluare/ a cererilor/ contractelor de finantare, in cadrul carora sa fi detinut o pozitie expert financiar/consultant fiscal o alta pozitie similara.Profilul expertului cheie nr. 4 ? Expert achizitii publicea)Studii superioare in domeniul tehnic/economic/ juridic/stiinte politice si/sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b)Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c)Detinerea de competente relevante privind domeniul achizitiilor publice (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de tip "Expert achizitii publice " - cod C.O.R. 241940 sau echivalent);d)Detinerea de cunostinte privind regulile de eligibilitate a achizitiilor publice in contextul proiectelor/programelor finantate (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari/ recomandari in domeniul mecansimelor/regulilor care guverneaza acest tip de proiecte/programe);e)Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program, avand ca obiect procesul de atribuire a contractelor (cu respectarea prevederilor legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice), in cadrul carora sa fi detinut o pozitie de expert/consultant in domeniul achizitiilor publice/de membru al unor comisii de evaluare a ofertelor (cu sau fara drept de vot)/o alta pozitie similara sau detinerea pe parcursul profesional a unei pozitii in sistemul public din cadrul careia sa fi desfasurat activitati specifice domeniului achizitiilor publice de natura celor mentionate., Cerinta nr. 4Informatii privindsubcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.Nota: a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.c. In cazul asoc. de op. ecn. in ved. depunerii unei oferte comune, cerintele privind sit. ecn-fin. si cap.tehn.si/sau prof.pot fi indeplinite prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grupului, in timp ce restul cerintelor de calif. vor fi indeplinite de fiecare asoc. in parte, in conformit.cu partea/partile din ctr. pe care acestia o vor executa cf. acordului de asoc. prezentat.d. In sensul prevederilor lit. c), acordul de asociere va tb. sa contina cel putin urm. informatii: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executia integrala a ctr., la termen si in conditiileasumate prin acesta;
- liderului asocierii si membrii acesteia impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre aut. ctr. si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asoc. in parte. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitatile principale necesare ducerii la indeplinire a obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (activitati de consultanta pentru afaceri si management), prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (NR)
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru fiecare factor de evaluare stabilit, respectiv metodologia concreta de punctare a avantajelor care vor rezulta din propunerile tehnice si financiare prezentate de ofertanti in cadrul criteriului de atribuire stabilit sunt prezentate in fisierului ?Anexa_factori_evaluare_FINAL?, anexata documentatiei de atribuire si care face parte integranta din aceasta, regasindu-se in cadrul rubricii ?Documentatie, clarificari si decizii? din cadrul anuntului de participare publicat pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini (NRER)
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru fiecare factor de evaluare stabilit, respectiv metodologia concreta de punctare a avantajelor care vor rezulta din propunerile tehnice si financiare prezentate de ofertanti in cadrul criteriului de atribuire stabilit sunt prezentate in fisierului ?Anexa_factori_evaluare_FINAL?, anexata documentatiei de atribuire si care face parte integranta din aceasta, regasindu-se in cadrul rubricii ?Documentatie, clarificari si decizii? din cadrul anuntului de participare publicat pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
Realizarea unor activitati suplimentare celor mentionate in caietul de sarcini cu rol de a sustine autoritatea contractanta in derularea proiectului si a atingerii obiectivelor acestuia (NA)
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru fiecare factor de evaluare stabilit, respectiv metodologia concreta de punctare a avantajelor care vor rezulta din propunerile tehnice si financiare prezentate de ofertanti in cadrul criteriului de atribuire stabilit sunt prezentate in fisierului ?Anexa_factori_evaluare_FINAL?, anexata documentatiei de atribuire si care face parte integranta din aceasta, regasindu-se in cadrul rubricii ?Documentatie, clarificari si decizii? din cadrul anuntului de participare publicat pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer