Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in management de proiect in cadrul proiectului privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?


Detaliu pentru invitatia numarul 347417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 347417/27.05.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect in cadrul proiectului privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect in cadrul proiectului privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management privind implementarea proiectului cu titlul Imbunata?irea gestiunii documentelor in Casa Na?ionala de Pensii Publice ?i institu?iile sale subordonate, cod SMIS 26933, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 1.680 leiPentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 840lei (1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO10TREZ7005005XXX000178, deschis la ATCP-MB, beneficiar Casa Nationala de Pensii Publice, cf. 13574005, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadentein luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum sunt: Ileana Ciutan, Tomita Murgoci, Nelia Barsasteanu, Mihail Angelica, Dumitriu Ivona, Serbu Mioara, Hustiu Constanta, Delia Buca, Andrei Marlena Carmen, Bontea Mirela, Dorian Craciunel, Tudor Iulica, Locan Arjoca Marius, Toader Anghelina, Paun Elisabeta Dana, Savin Mitranescu, Vasile Tanase.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor, respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii dinainte de luna depunerii ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor), respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul esalonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta: - documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la momentul depunerii ofertelor.Nota: a. Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Med.cifrei de afaceri globala a ofert. din cel mult ultimii trei ani fiscali incheiati sa fie cel putin egala cu suma de: 168.000 leiSe solicita: - Formularul nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabiledin care rezulta cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Nota: Documentele prezentate de operatorii economici straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acestava avea acces (va dispune) la data semnarii contractului de o linie de credit (sau alte forme de finantare), pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primelor doua luni de executie a contractului, care va fi destinata indeplinirii viitorului contract in suma de 24.000 lei, pentru o perioada de minim 60 de zile de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Continuare cerinta nr. 2Nota: In sensul celor aratate mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita imobilizarea sumelor reprezentand dovada cash-flow-ului, respectiv a resurselor financiare la care operatorul economic va avea acces/le are disponibile potrivit documentelor prezentate pentru indeplinirea prezentei cerinte, la data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 de luni) in cadrul unui ctr similar, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 84.000 lei.
Se solicita:
a. Formularul nr. 6 - Lista privind principalele servicii prestate
b. Prezentarea de documente contractuale prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;
c. Pentru contractul similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se vor prezenta certificate/documente (datate, semnate si parafate de catre beneficiar autoritate contractanta sau beneficiar privat) din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006., Continuare cerinta nr. 1
d. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost derulate contractele in cauza respectiv: pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei., Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru realizarea in bune conditii a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere ori angajament de punere la dispozitie), decel putin urmatoarele instalatii/utilaje/echipamente specifice: - autovehicule prin intermediul carora se va asigura deplasarea echipei de experti la sediul autoritatii contractante / locatiile indicate de aceasta in vederea realizarii obiectului contractului;
- calculatoare PC tip laptop pt. fiecare expert cheie nominalizat, cu software de birou (cate un laptop/expert);
- facilitati necesare pt. scanarea, multiplicarea si imprimarea documentelor;
-software pentru managementul de proiect, care va fi utilizat in scopul elaborarii documenta?iei tehnice (livrabilelor de management de proiect);, Continuare cerinta nr. 2:
Se solicita:
- Formularul nr. 7 - Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
- Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3:
Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul pers. de specialitate necesar pentru indeplinirea ctr. (echipa de proiect):
Experti cheie:
- Expert cheie nr. 1 ? Consultant in managementul de proiect/manager de proiect (1 pers.);
- Expert cheie nr. 2 ? Specialist IT ? consultant/arhitect sisteme informatice (1 pers.);
- Expert cheie nr. 3 ? Specialist IT ? consultant solutii management de documente (1 pers.);
- Expert cheie nr. 4 ? Expet CR (cereri rambursare) (2 pers.);
- Expert cheie nr. 5 ? Expert comunicare si identitate vizuala (1 pers.);
- Expert cheie nr. 6 ? Expert juridic/avocat (1 pers.)., Continuare cerinta nr. 3:
Se solicita:
a) Formularul nr. 8 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indepl. ctr., impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documetele suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de poriect;
b) Formularul nr. 9 ? Declaratie de disponibilitate (in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, semnata de titular, pentru fiecare astfel de specialist);
c) Formularul nr. 10 ? Angajamentul privind resursele umane., Continuare Cerinta nr. 3
d. Documete suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.
e. Documentele suport se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilor art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate.
f. In sensul prevederilor de la lit. a)-b), ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor stabilite, cum ar fi: , Continuare cerinta nr. 3:
- cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ. de munca ale persoanelor si/sau ctr. de prestari serv. incheiate intre ofertant si pers. respective/angajamentele/acordurile de participare (care sa asigure trasabilit. includerii in oferta a specialistilor) si/sau alte doc. echiv. in aplic. preved. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rezulte indepl. cerintelor priv. profilul expertilor propusi;
- diplome privind specializ. personalului (studii, pregatire profes., calificari si atestari profes.);
- autorizatii/certificate de atest. profes./legitimatii aflate in termen de valabilit. la data limita de depunerea ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcript., declaratii pe prorpria raspund. din partea expertului priv. experienta/ certificarile detinute, insotite de dovada respectiv. certificari, a deciziilor de numire pt. pozitia respectiva si copia document. de specializ. in baza carora s-a realizat numirea., Continuare cerinta nr. 3:
Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana si engleza, operatorul economic va asigura servcii de traducere si interpretariat de specialitate din/in limba romana si engleza, pe toata durata contractului si in functie de necesitatile care pot aparea pe parcursul realizarii activitatilor proiectului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate., Continuare cerinta nr. 3:
c. Expertii cheie (echipa de proiect) au fost stabiliti la un nivel minim prin raportare la durata de executie a contractului maxim acceptata, sens in care operatorii economici vor asigura corelarea propunerii tehnice si a calendarului de implementare a contractului cu echipa de proiect propusa, suplimentand dupa caz componenta acesteia cu un personal suport adecvat, astfel incat pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/sustenabilitatea propunerii tehnice.
d. Prin contract/proiect/program similar in sensul experientei similare, inclusiv din punctul de vedere al parcursului profesional al expertilor se intelege un proiect/program in cadrul caruia s-au prestat servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini, specifice pozitiei pentru care este propus respectivul expert ?i avand un obiect similar cu cel al prezentului proiect., Continuare cerinta nr. 3:
Profilul expertului cheie nr. 1 - Consultant in management de proiect (Manager de proiect):
a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) Detinerea de cunostinte avansate privind managementul de proiect (dovedite prezentarea unei diplome/certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919/242101 sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program similar., Continuare cerinta nr. 3:
Profilul expertului cheie nr. 2 ? Specialist IT ? consultant/arhitect sisteme informatice
a) Studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/cibernetica, finalizate prin diploma de licenta;
b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) Detinerea de cunostinte avansate privind arhitecturile complexe de tip Enterprise/orientate pe servicii (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu de tip TOGAF 8 sau echivalent / Service Oriented Architecture - SOA and Business Process sau echivalent);
d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program similar in cadrul caruia sa fi de?inut o pozi?ie de tip consultant IT / specialist IT / arhitect sistem sau o alta pozitie similara., Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 3 ? Specialist IT ? consultant solutii management de documentea) Studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/cibernetica, finalizate prin diploma de licenta;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de cunostinte avansate privind principiile si practicile de guvernare a tehnologiei informatiei in cadrul organiza?iilor ?i privind solutiile de gestiune electronica a fluxurilor de documente (dovedite prin prezentarea unor diplome/certificari in domeniu cum ar fi CGEIT sau echivalent, Document Management sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program similar in cadrul caruia sa fi de?inut o pozi?ie de tip consultant solutii management de documente/specialist solutii management de documente sau o alta pozitie similara., Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 4 ? Expert CR (cereri de rambursare)a) Studii superioare in domeniul economic, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de cunostinte avansate privind implementarea proiectelor / programelor de tip grant(dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Expert fonduri structurale si de coeziune" - cod C.O.R. 241948 sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de elaborare/ verificare/ auditare cereri de rambursare., Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 5 ? Expert comunicare si identitate vizualaa) Studii superioare in domeniul economic/stiinte politice si/sau administrative / comunicare / relatii publice / jurnalism, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de cunostinte avansate in domeniul comunicarii (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in acest domeniu. Pentru absolventii de studii de profil cerinta se prezuma a fi indeplinita prin diploma de studii);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program similar in cadrul caruia sa fi detinut o pozitie de tip expert identitate vizuala / comunicare sau o alta pozitie similara., Continuare cerinta nr. 3:
Profilul expertului cheie nr. 6 ? Expert juridic/avocat
a) Studii superioare de profil juridic finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
b) Experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
c) Detinerea calitatii de consilier jurdic membru al unei Asociatii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente sau detinerea calitatii de avocat, inscris intr-unul din Barourile Uniunii Avocatilor din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente;
d) Participarea pe parcursul profesional la implementarea cel putin a unui proiect/program similar, in cadrul caruia sa fi de?inut o pozitie de tip consilier juridic / avocat sau o alta pozitie similara si/sau prin asimilarea pozitiei de consilier juridic din sistemul public (conform Legii nr. 188/1999, cu modificarile si completarile ulterioare)., Cerinta nr. 4:
Informatii privindsubcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.
Se va prezenta:
- Formularul nr. 11 - Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant/asociat in parte al acestuia).
Nota:
a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Continunare cerinta nr. 4:
c. In cazul asoc. de op. ecn. in ved. depunerii unei oferte comune, cerintele privind sit. ecn-fin. si cap.tehn.?i/sau prof.pot fi indeplinite prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grupului, in timp ce restul cerintelor de calif. vor fi indeplinite de fiecare asoc. in parte, in conformit.cu partea/partile din ctr. pe care ace?tia o vor executa cf. acordului de asoc. prezentat.d. In sensul prevederilor lit. c), acordul de asociere va tb. sa contina cel putin urm. informatii:
- asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executia integrala a ctr., la termen si in conditiileasumate prin acesta;
- liderului asocierii si membrii acesteia impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre aut. ctr. si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asoc. in parte. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitatile principale necesare ducerii la indeplinire a obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (activitati de consultanta pentru afaceri si management/consultanta tehnica), prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (NR)
15
Descriere:
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini (NRER)
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer