Achizitie publica - Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
Detaliu pentru invitatia numarul 320446
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320446/21.02.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: 0246213003, 0246211528, Fax: 0213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN APDF SA Giurgiu, soseaua Portului nr. 1, Giurgiu, cod postal 080013, telefon +40 246213003, fax +40 0213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 1.500Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 (saizeci) zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii; Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea corespunzatoare aperioadei de valabilitatea garantiei de participare.3. Garantia de participare se poate constitui astfel : a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata, conformFormularului nr.11 ;saub) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare, care va purta viza bancii, in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata de depunere a garantiei de participare, va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de catre reprezentantul autorizat al ofertantului ;sauc) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este I.M.M., va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor, in original, conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
. Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeazaFormularul nr. 12 A care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se completeaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Certificatul pentru participare cu oferta independenta conformFormularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Formular: 12 J Declaratie privind conflictul de interese, Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ? datorii la bugetul consolidat general ? din care sa reiasa ca nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului; Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie, semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul Situatia personala a candidatului sau ofertantului trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: ing. Isan Emil Alexandru - director general, ec. Matache Carmen ?director economic. Certificat constatator eliberat, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul registrului comertului de pe langa instantacompetenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original saucopie legalizata;Obiectul/unul din obiectele de activitate ale societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor specificate in caietului de sarcini.Operatorii economici care suntpersoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei financiare curente pe anii 2008, 2009, 2010, Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri globala medie pe anii 2008, 2009 si 2010.Se solicitapentru cifra de afaceri globala mediein anii de referinta 2008, 2009, 2010 valoarea de cel putin 157.130 lei . Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv ., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul Capacitatea economica si financiara trebuie dovedite prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelor servicii prestate, Recomandari/acte constatatoareSe solicita prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare din partea unui beneficiar, Experienta specificaSe solicita prezentarea a cel putin 1 (unu) document, respectiv un contract , prin care sa se confirme prestareain ultimii 3 ani de servicii similare in valoare decel putin 78.565 lei /18.659 euro., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat si la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prerstarea serviciilor-consultantul in management de proiect un expert cu 3 ani experienta in managementul proiectelor, cu experienta in implementarea cel putin a 1(unu) proiect finantat din fonduri nerambursabile, persoana care trebuie sa faca dovada ca detine diploma de manager proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sansa si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau echivalent.- expert tehnic persoana cu 3 ani experienta in domeniul managementului proiectelor, cu experienta in implementarea de proiecte ca responsabil tehnic, membru in echipa de proiect pentru cel putin 1(unu) proiect, licentiat in inginerie constructii hidrotehnice., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul Capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 15:11