Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?


Detaliu pentru invitatia numarul 325292
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 325292/28.04.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: 0246213003, 0246211528, Fax: 0213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 1.500Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 (saizeci) zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii.3. Garantia de participare se poate constitui astfel : a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata, conformFormularului nr.11 ;saub) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata de depunere a garantiei de participare, va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de catre reprezentantul autorizat al ofertantului ;sauc) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este I.M.M., va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor, in original, conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine, in original, anexa la contract.3. Ofertantul declarat castigator care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza?Formularul nr. 12 A?care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.4. Secompleteaza ?Certificatul pentru participare cu oferta independenta? conformFormularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.5.Se completeaza Formular: 12 J ?Declaratie privind conflictul de interese? care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociatiprecum si de fiecare din subcontractanti.6.Seprezinta?Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale? ? datorii la bugetul local-, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.7.Se prezinta?Certificat de atestare fiscala? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.8.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie, semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.9.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.10.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat / Subcontractantul /Tertul sustinator care are drept membri in cadrul Consiliului de Administratie/organ de conducere ori de supervizare/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazutre la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: ing. Isan Emil Alexandru-director general , ec. Matache Carmen-director economic, Spiridon Iliana-sef serviciu Achizitii, Madin Niculae-coordonator UIP, Costea Dragos -consilier juridic. 1.Se va prezenta?Certificat constatator? eliberat, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de ?Oficiul Registrului Comertului?de pe langa instantacompetenta, incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Obiectul de activitate al societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor specificate in caietul de sarcini.2.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.3.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul III.2.1.b) ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri globala medie care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a lua in considerare anul in curs). Media cifrei de afaceri globale solicitata va avea valoarea de157.130 lei .Convertirea in ron si euro pentru ofertantii romani si straini se va realizala cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Capacitatea economica si financiara? trebuie dovedite prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Se solicita prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare din partea unui beneficiar, Experienta specificaSe solicita ofertantului sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea unui contract prin care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie, prestat in ultimii 3 ani, cu o valoare de cel putin78.565 lei .Convertirea in ron si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat si la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prerstarea serviciilor- consultantul in management de proiect un expert cu 3 ani experienta in managementul proiectelor, cu experienta in implementarea cel putin a 1 proiect , persoana care trebuie sa faca dovada ca detine diploma de manager proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sansa si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau echivalent.- expert tehnic persoana cu 3 ani experienta in domeniul managementului proiectelor, cu experienta in implementarea de proiecte ca responsabil tehnic, membru in echipa de proiect pentru cel putin 1(unu) proiect, licentiat in inginerie constructii hidrotehnice., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul III.2.3) ?Capacitatea tehnica ?i/sau profesionala? vor fi indeplinite prin cumul. Se solicita ofertantului sa prezinte dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu ISO 9001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene, In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerinta nr.1de la capitolul ?Standarde de asigurare a calitatii? va fi indeplinit de fiecare din asociatii care au depus oferta comuna
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer