Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in management, in cadrul proiectului Modernizare strazi, infiintare Centru After School in localitatea Mara, dotare camin cultural Desesti si achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta, in comuna Desesti, jud. Mara


Detaliu pentru invitatia numarul 345056
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)
Numar invitatie: 345056/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in management, in cadrul proiectului Modernizare strazi, infiintare Centru After School in localitatea Mara, dotare camin cultural Desesti si achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta, in comuna Desesti, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)Cod fiscal: 3627200, Adresa: Str. Principala nr. 190, Desesti, Telefon: +40 262372601, Fax: +40 262372601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 190, Desesti, jud. Maramures, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 190, Desesti, jud. Maramures, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management, in cadrul proiectului Modernizare strazi, infiintare Centru After School in localitatea Mara, dotare camin cultural Desesti si achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta, in comuna Desesti, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de consultanta in management, pentru proiectul Modernizare strazi, infiintare Centru After School in localitatea Mara, dotare camin cultural Desesti si achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta, in comuna Desesti, jud. Maramures
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 2.200 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul nr. RO07TREZ43721360250XXXXX deschis la TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006.Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui in valuta se va tine seama de cursul oficial al BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA. Perioada de valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis inconditiile legii de o soc. bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp. autor. contractante. Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Fisa de dateOfertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Se va atasa cazier judiciar al ofertantului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 - Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.NotaOfertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original. Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. NotaOfertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca Ofertantul /Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Aceste persoane sunt : Bohotici Gheorghe - primar; Pop Ioan -viceprimar; Roman Petre - Secretar al comunei; Tupita Gheorghe - inginer; Pop Vasile - inspector; consilieri locali: Balin Ioan, Bud Ioan Dorel, Chira Vasile, Hotea Dorel, Pop Ioan, Pop Gheorghe, Tupita Gheorghe, Tintas Viorel, Vancea Gheorghe, Verdes VasileNota: Documentul va fi prezentat de catre ofertant, ofertantii asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, dupa caz.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii la bugetul general consolidat - astfel cum este definit la art. 3 pct. 2 din Legea 69/2010. Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile valabil la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul local. In cazul in care ofertantul are sedii secundare/puncte de lucru si in alta localitate decat cea unde isi are sediul principal, va prezenta si certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de catre primaria sediului secundar/punctului de lucru ;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile valabil la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: Depunerea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 220.000 lei pentru persoanele juridice romane. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima atat in valuta cat si in lei, conform cursului mediu anual publicat de BNR pentru valuta respectiva.-Prezentare Formular nr. 5 ? Informatii generale, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.- prezentare bilanturi contabile sau extrase din bilant pe anii 2010, 2011 vizate si inregistrate la organele competente iar pentru anul 2012 bilant contabil sau extras din bilant vizat si inregistrat la organele competente sau documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificareForma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara de prestari servicii consultanta in management pentru implementarea proiectelor cu finantare rambursabila/nerambursabila.Aceasta experienta va fi dovedita prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care atestaprestarea serviciilor de consultanta in management, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, in implementarea proiectelor cu finantare rambursabila/nerambursabila, cu o valoare totala de minim 112.000 lei, fara TVA.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anului in care au fost incheiate contractele., Cerinta nr.2Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului.Echipa de management cuprinde personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului si poate fi dimensionata liber de catre ofertant, astfel incat cerintele caietului de sarcini sa fie integral indeplinite. Echipa va include obligatoriu urmatoarele functii: - manager proiect: studii superioare cu diploma de licenta, certificat de calificare manager proiect, COR 241919, recunoscut CNFPA sau echivalent;
- expertjuridic : studii superioare cu diploma de licenta in drept, - expert financiar : studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic/financiar ;
- coordonator tehnic: studii superioare cu diploma de licenta in domeniul Cai Ferate, Drumuri si Podurisau in domeniul Constructii CivilePrezentare Formular 11-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului NOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - CV-uri insotite de o declaratie de disponibilitate;
- Diplome de studii, atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)- se va prezenta o Declaratie privind subcontractantii / asociatii in cazul sucontractarii / asocierii sau Acordul de asociere in cazul depunerii unei oferte comune- In cazul subcontractarii / asocierii, se va prezenta Declaratie privind subcontractantii / asociatii-Formular nr. 15, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 16, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011. ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul serviciilor de consultantaPrezentarea certificatului aferent valabil la data limita de depunere a ofertei. Nu se accepta situatia in care operatorul economic dovedeste doar ca se afla in curs de certificare.Prin exceptie, se poate face dovada certificarii prin prezentarea unui document in care sa se precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa. Certificatul / documentul prezentat trebuie sa se afle in perioada de valabilitate si nu poate fi sustinut de catre alta persoana.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer