Achizitie publica - Servicii de consultanta in management si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in vederea implementarii proiectului "Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Poarta Alba, jud. Constanta"
Detaliu pentru invitatia numarul 353037
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353037/23.08.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in management si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in vederea implementarii proiectului "Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Poarta Alba, jud. Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POARTA ALBACod fiscal: 4515239, Adresa: str Visinilor nr 16 Poarta Alba, Poarta Alba, Telefon: +4 0241853228, Fax: +4 0241853228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti, nr.25, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +4 0241853228, fax: +4 0241853228, persoana de contact: comuna Poarta Alba jud Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Poarta Alba, Calea Bucuresti, nr.25, comuna Poarta Alba, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in management si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in vederea implementarii proiectului "Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Poarta Alba, jud. Constanta"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului in constituie incheierea unui contract de servicii de consultanta in management si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in vederea implementarii proiectului "Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Poarta Alba, jud. Constanta"
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 505.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 5.510, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO52TREZ2315006XXX015064 deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 4515239, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile (Formularul nr.2).In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si C.N.S.C.respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin.(1)lit.c) din OUGnr 34/2006, suma de 2755 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (completare Formular nr. 4). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (completare Formular nr. 5). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6). Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 4: Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Conditie de calificare : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7). Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Delicoti Vasile ? primar, Gigea Milica ? viceprimar, Ciara George ? contabil sef ? membru comisie de evaluare, Biju Anca Florina ? referent achizitii publice ? presedintele comisiei de evaluare, Cumpanasu Camelia ? secretar comuna ? membru comisie de evaluare, Raiciu Cristina ? inspector - membru comisie de evaluare, Copceag Cristi Mihaita ? referent ? membru comisie de evaluare, Tudose Valentina - inspector - membru comisie de evaluare, Gogoi Gabriela ? referent ? membru comisie de evaluare, Consilieri locali: Belcea Valerica, Ciuca Valentin, Farcas Daniel Ionut, Mihai Marian, Pituru Florentin, Raiciu Vasile, Stavian Tiberiu, Tigmaneanu Florentina, Vasile Nicu, Visan Ion, Romanet Costica, Meca Alina, Sandu Nicolae.Cerinta nr. 5 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 8). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata.NOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 500.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant, sau orice alte documente echivalente.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONPentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Cerinta nr. 2Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara : Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, a derulatun contract de prestarii servicii management de proiect, din care sa rezulte ca a prestat categoriile de servicii care fac obiectul prezentei procedurii de achizitie, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de cel putin 180.000 lei, fara tva.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la beneficiarul contractului, valoarea contractului, tipul activitatilor prestate, modul de indeplinire a contractului siperioada derularii contractului.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONPentru contractele incheiate in alta valuta decat in lei conversia se va realizala cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, suplimentar fata de cele prezentate initial de catre ofertanti, in scopul dovedirii experientei similare in cazul in care contractele prezentate nasc anumite neclaritati., Cerinta nr. 3Resurse umane strict necesare pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: Expert 1 - Manager de proiect cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii post universitare in domeniul managementului de proiect (dovedite cu diploma) sau cursuri de specializare in management de proiect dovedite prin diplome/certificari/atestari profesionale (recunoscute cel putin la nivel national); experinta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.Expert 2 - Expert financiar cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic; experinta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.Expert 3 -Expert achizitii publice cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii superioare absolvite cu diploma de licenta;cursuri de specializare in achizitii publice prin diplome/certificari/atestari profesionale (recunoscute cel putin la nivel national); experinta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: cv-uri/copii dioplome/atestari/informatii REVISAL/ contract de colaborare/contract de prestari servicii/ Angajament de participare/ Declaratii de disponibilitate.Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/sustinatorului tert, conform Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Cerinta nr. 4Declaratie privind mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.6Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul aferent obiectului contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (P.O.R. 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 15:25