Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului?Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice?Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori?,cod SMIS 39328


Detaliu pentru invitatia numarul 353911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 353911/19.09.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectului?Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice?Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori?, cod SMIS 39328
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: +40 244516699, Fax: +40 244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr.2, parter, intrarea C, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr.2, etajul 3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectului?Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice?Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori?, cod SMIS 39328
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de consultanta consta in implementarea, impreuna cu echipa de management desemnata la nivelul beneficiarului, a proiectului ?Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori?, cod SMIS 39328. Se vor avea in vedere toate aspectele legate de derularea activitatilor proiectului, cu scopul implementarii in cele mai bune conditii a acestuia si pentru asigurarea documentelor pe care beneficiarul trebuie sa le puna la dispozitia Finantatorului si a altor organisme care vor solicita date si informatii legate de derularea Contractului de Finantare nerambursabila si autorizate de beneficiar.Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor este de 216.645, 30 lei.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 645.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: 4.332, 90 lei/2.166, 45 lei pt.I.M.M.-uri;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Forma de constituire: intr-una dintre formele prevazute la art.86, alin.(1)din H.G. nr.925/2006. Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art.87 alin.(1) din H.G.925/2006 si art.278^1 alin.(1) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.87 alin.(1) din H.G.925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 2.166, 45 lei in cazul prevazut de art.278^1, alin.(1) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leu se va face la cursul B.N.R. leu/ valuta din data publicarii invitatiei de participare.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;Forma de constituire: conform prevederilor art.90 alin.(1)-alin.(3) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind eligibilitatea-art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formular 1;
-Cazier judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006-Formular 1.a.In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006.-Certificatele constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente de plata din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.)de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.-Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -d-nul IULIAN BADESCU-Primarul Municipiului Ploiesti;
-d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU-Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
-d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU-Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
-d-na Anca Agapie-Administrator Public al Municipiului Ploiesti;
-d-na Oana Cristina Iacob-Secretar Municipiul Ploiesti;
-d-ra Nicoleta Craciunoiu?Director Executiv Directia Economica;
-d-na Mihaela Iamandi?Director Executiv Directia Tehnic Investitii;
-d-na Florina Popescu-Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
-d-na Corina Ilinca-Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.-d-na Anca Agapie?manager de proiect;
-d-na Mihaela Oprea-membru U.I.P.;
-dl. Mihai Mihaila-membru U.I.P.;
-d-na Carmen Radu-membru U.I.P.;
-d-na Iulia Alexandru-membru U.I.P.;
-d-na Madalina Craciun?membru U.I.P.-Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Horghidan Costel, Lupu Adrian Gelu, Minea Constantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Ionescu Ionut Cristian, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.)-Formular 2;Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (Ordinul ANRMAP nr.170/2012).Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)-Formular 3;Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.181 din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca serviciile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN mentionat in certificatul constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Documente care atesta statutul de IMM/declaratii de proprie raspundere (pentru a se beneficia de prevederile art.16 dinLegea nr.346/2004)?daca este cazul-Formular 4;
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta documentele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 430.000 lei.Se solicita: -prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
-prezentarea bilanturilor contabile/balantelor de plati/alte documente echivalente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art.186 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara-Prestarea in ultimii 3 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor), de servicii similare celor care fac obiectul prezentului contract, respectiv cel putin un contract de servicii de management al unui proiect in care a desfasurat activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului, in valoare de minim 200.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta: -Declaratie siLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii si daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si duse la bun sfarsit; documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste personalul solicitat invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a., 2.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta in managementul proiectului): 1. Un Coordonator extern: -studii superioare;
-calificare/diploma acreditata CNFPA de Manager de Proiect (conform COR 241919 sau echivalent), in conformitate cu prevederile legale;
-experienta similara: experienta ca si conducator de proiect in cel putin un proiect, in care a desfasurat activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(ex.: contract/conventie)., 2.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta in managementul proiectului): 2. Un Asistent manager-studii superioare;
-calificare/diploma acreditata CNFPA de Manager de Proiect (conform COR 241919 sau echivalent), in conformitate cu prevederile legale;
-experienta similara: experienta ca asistent manager/ conducator de proiect in cel putin un proiect in care a desfasurat activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ex.: contract/conventie)., 2.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta in managementul proiectului): 3. Un Responsabil juridic-studii superioare (licentiat in drept);
-experienta similara in implementarea cel putin a unui proiect care implica desfasurarea de activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii/licenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ex.: contract/conventie)., 2.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta in managementul proiectului): 4. Un Responsabil financiar-studii superioare in domeniul economic;
-experienta similara in implementareacel putin a unui proiect care implica desfasurarea de activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii in domeniul economic, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ex.: contract/conventie)., 2.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta in managementul proiectului): 5. Un Responsabil tehnic-studii superioare tehnice in domeniul constructiilor;
-experienta similara in implementarea cel putin a unui proiect care implica desfasurarea de activitati specifice, similare celor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii in domeniul tehnic, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ex.: contract/conventie).Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste personalul solicitat invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Lista cu personalul pentru derularea contractului. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer