Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului ?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?
Detaliu pentru invitatia numarul 350693
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350693/18.07.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Brezoi, str. Lotrului, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop asigurarea de servicii de consultanta in managementul investititiei in cadrul proiectului ?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?- COD SMIS 6190. Scopul contractului este de asigurare a unor servicii de management corespunzator, in vederea implementarii proiectului in conformitate cu prevederile contractului de finantare nerambursabila si exigentele Autoritatii de Management pentru POR.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, conform Devizului general/Bugetului Proiectului, pentru serviciile de consultanta in cadrulproiectului, este 0 (zero).
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 325.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 85 din HG 925/2006, actualizata, pentru suma de 3.340, 00 lei .Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii acesteia printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori o soc. de asig. se va utiliza Formularul nr. 14.In cazul constituirii prin OP, suma se va depune in contul RO75TREZ6765006XXX000543 deschis la Trezoreria GURA LOTRULUI - judetul Valcea (CIF 2541894).IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei de participare (in acest sens se va prezenta dovada calitatii de IMM )In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare1.673, 26 lei.Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare la prezenta procedura in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 8% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 7 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaFormularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea, in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular, dupa caz, tert sustinator.Cerinta nr. 2 - Prezentare declaratieipe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinte : Formularul 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3 - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.691din OUG nr. 34/2006Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar 2. Berbece Rodica - Sef Serviciu 3. Dulcea Dumitru Eugen - Viceprimar 4. Sandu Nicolae - Secretar5. Ismana Bardasu Emil - Consilier Juridic 6. Consilierii locali ai Orasului Brezoi - Burlan Mitu Olivia ? Simona, Dumitrescu Gheorghe, Vlad Decebal ? Gheorghe, Dulcea Dumitru ? Eugen, Ionescu Razvan ? Sorin, Gosoiu Cristian ? Constantin, Roman Gavrila, Traistaru Ion, Spiru Marian, Bardasu Mircea, Busu Ioan, Chenic Gheorghe, Corotchi Elena, Atanasescu Constantin, Nitescu GabrielIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular, dupa caz, tert sustinator, subcontractant.Cerinta nr. 4 - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.Cerinta nr. 5 - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la proceduraFormularul 7- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formularCerinta nr. 6 - Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte sitatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. Echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf, cu prevederile legele din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea informatiilor generale ? media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe solicita Fisa de informatii generale - Formularul 2 in original - care sa contina si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) in valoare de minim334.600, 00 lei .In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globala se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 - Prezentarea bilantului contabil aferent anului 2012Se prezinta bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2012, care va fi vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea de informatii privind resursele umaneSe depun: - Formularul 11, in original - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani .- o lista a personalului care va fi responsabil cu indeplinirea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienteisimilare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune depersonalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, respectiv o echipa formata din: - Coordonator Implementare-Expert financiar-Expert achizitiiSe vor prezenta pentru fiecare expert propus urmatoarele: - C.V.-ul (in original) - semnat si datat de expertul propus in oferta, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul proiectului, pregatirea si experienta profesionala- declaratie privind disponibilitatea pe parcursul indeplinirii contractului, in original- document care atesta relatia juridica dintre expert si ofertant, in copie conform cu originalul;
- diplome/certificate care sa ateste pregatirea pentru pozitia pe care o va ocupa in cadrul proiectuluiIn cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asocierii si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asocierii in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 2 - Prezentarea de informatii privind dotarile specificeOfertantul va prezenta Formularul numarul 10 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere, dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca are dotarea necesara indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.In cazul asocierii, formularul nr. 7 trebuie sa fie completat de liderul asocierii si trebuie sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asocierii. Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dipozitia proiectului respectivele echipamente.Ofertantul trebuie sa prezinte documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului., Cerinta 3 - Prezentarea listeiprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFormularul nr. 8, in original;In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 4 - Prezentare de informatii privind experienta similaraFisa experienta similara - se va completa in original Formularul 9 .Se solicita ca in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectulcontractului, a carui valoare sa fie cel putin egala cu suma de 167.325, 60 lei exclusiv TVA.Pentru contractul prezentat ca experienta similara se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul prestarii si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, vor fi luate in considerare valorile specificate in documentele prezentate, fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 5 - Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatiiOperatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.Se va completa Formularul 12 ? la depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant al altui ofertant.Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere (Formular nr. 15) si se va preciza liderul de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta nr. 6Informatii privind sustinerea tehnico-economica(daca este cazul)In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere (Formularele nr. 16, 17, 18 si 19) raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Prezentarea certificatului ISO 9001 :2008Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in part, pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 16:01