Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul proiectelor finantate din fonduri europene pentru obiectivul "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele "Modernizarea arhitecturala si peisagistica
Detaliu pentru invitatia numarul 327324
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327324/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectelor finantate din fonduri europene pentru obiectivul "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? si "Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii- Serviciul Achizitii Publice, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectelor finantate din fonduri europene pentru obiectivul "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? si "Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in managementul proiectelor finantate din fonduri europene pentru obiectivul "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? si "Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti" conform caietului de sarcini anexat
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 8.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 3: Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/ 2006 va trebui prezentata si de catre tertul/ tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Cristian Constantin Poteras ? PrimarFlorin Preda ? Director InvestitiiDoru Manolache ? Director economicAna-Maria Cristea ? Oficiul JuridicAndreea Florescu - Sef Serviciu Achizitii PubliceCristina Mihai - InspectorLucian Iscoviciu - ConsilierAdrian Florea - ConsilierCerinta 6: Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor r.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.?Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 800.000 lei., Alte precizariDaca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista serviciilor de consultanta inmanagement duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata ., Cerinta nr. 3Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similarecu valoare de minim 400.000 lei fara TVA, cumulat din cel multdouacontractede prestari servicii de consultanta in management, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 5Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 3(trei) specialisti, din care: ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si care sa fi participat in ultimii 3 ani in calitate de responsabil/ coordonator contract, laimplementarea a minim 1 (un) proiect finantat din fonduri europene/internationale? pentru functia de Responsabil/ CoordonatorContract;, - minim 1 (unu) expert financiarabsolvent de studii superioare economice de lunga durata in specialitatea Finante (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 2 ani in specialitatea absolvita si care sa fi participat laimplementarea a minim 1 (un) proiect finantat din fonduri europene/internationale ? pentru functia de Expert financiar;
- minim 1 (unu) specialist achizitii publiceabsolvent de studii superioare si sa aiba experienta specifica ca Expert/Manager Achizitii Publice? pentru functia de Expert Achizitii Publice, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii, Alte precizari Cerinta nr. 1Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in activitati de consultanta, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Alte precizari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda 40 puncte;b)Pt alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [40]
Identificarea, descrierea si argumentareariscurilor care pot afecta exec contractului inclusiv recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele c.s.
20
Descriere: Pn = (NIRn /NIR) x 20, unde NIRn = numar riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor
Descrierea detaliata a etapelorpropuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, inclusiv punctele de referintaprecum si rezultatele si documentele ce trebuiesc prezentate pt fiecare activitate
20
Descriere: Pn = NEDn/NED x 20, unde NEDn = numar etape de derulare pe care ofertantul ?n? le-a identificat, NED = numarul maxim de etape de derulare propuse de ofertant.
Numarul de specialisti/?experti secundari? pe care ofertantul ii pune gratuit la dispozitia beneficiarului suplimentar fata de cei3 experti principali impusi prin caietul de sarcini
20
Descriere: Punctaj nr specialisti = Nr. maxim specialisti ofertat/ numar de specialisti ofertatx 20 = x puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 10:50