Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, localitatea Bailea Olanesti, jud. Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 340969
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340969/12.12.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectuluipentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, localitatea Bailea Olanesti, jud. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BAILE OLANESTICod fiscal: 2541215, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Telefon: +40 250/775099, Fax: +40 250/775099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250775099, fax: +40 250775099, persoana de contact: CONSTANTIN ZDARCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIU PRIMARIA BAILE OLANESTI, STR. 1 DECEMBRIE, NR.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectuluipentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, localitatea Bailea Olanesti, jud. Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in managementul de proiect pentru pentru obiectivul de investitii? ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti? ?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.934, 00 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO59TREZ6715006XXX006864deschis la Trez. Rm Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurareOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, Formular 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva2.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se solicita completarea Formularului nr.3 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 3Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura Persoanele cu functie de decizie sunt : Vasilache Vasile Sorin-Primar Popa Titel- Viceprimar Baicu Elena Camelia- Contabil Gorgan Nicolae- Secretar Zdircea Constantin- Achizitii Publice Enache Denisa -Jurist Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL al Orasului Baile Olanesti in componenta :1.Baicu Gheorghe ?Consilier 2.Baicu Vasile- 3.Balaban Rodica 4.Braneci Niculina 5.Enache Constantin 6.Ghimis Valentina 7.Nicolaescu Sanda Lucia 8.Noaje Alexandru Petre 9.Pahomnie Constantin 10.Paunescu Ioan 11.Popa Titel 12.Sanda Nicolae 13.Trasca Flavius Iulian Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se solicita completarea Formularului nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa furnizeze informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale? prezentarea situatiei 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 2. Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin193.400, 00 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 96.700, 00 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 11.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 3 ani , calcul de la data lim de dep a ofertei, servicii de consul, in managem. proiec in val de 96.700, 00 lei fara TVA, confirm prin cel mult 2 contr. , Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, obiectul, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsitVal vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere , Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): , Manager de ProiectManagerul de proiect trebuie sa fie o persoana care a absolvit cursuri de formare continua in specializarea " Managementul proiectelor europene", prezentand drept dovada in acest sens certificat/ diploma de absolvire atestat (a) de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.Managerul de proiect trebuie sa fi participat intr-un proiect similar ca Manager de proiect, Responsabil financiarResponsabilul financiar trebuie sa fie o persoana absolventa de studii superioare economice, prezentand drept dovada in acest sensdiploma de licenta atestata de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.Responsabil financiar trebuie sa fi participat intr-un proiect similar ca Responsabil financiar, Responsabil juridicResponsabilul juridic trebuie sa fie o persoana absolventa de studii superioare juridice, prezentand drept dovada in acest sens diploma de licenta atestata de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii, Responsabil achizitii publiceResponsabilul cu achizitiile publice trebuie sa fie o persoana care a absolvit cursuri de formare continua in specializarea "Achizitii publice", prezentand drept dovada in acest sens certificat/ diploma de absolvire atestat (a) de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.Responsabilul achizitii trebuie sa fi participat intr-un proiect similar ca Responsabil achizitii, Secretar de proiectSecretarul de proiect trebuie sa fie o persoana absolventa de studii medii sau superioare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice, dotarile specifice, mijloacele de transport si mijoacele fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se vor declare toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa ca detine utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare si sa faca dovada ca detine-dotare propoprie/inchirire sau alte forme de punere la dispozitie minim: 1calculator, 1imprimanta;1 autoturism, 1 tel/fax., Cei care inchiriaza sau pun la dispozitia ofertantilor utilaje si echipamentele necesare trebuie sa faca dovada detinerii acestora.Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana cf. art 190 alin. (1) din OUG 34/2006 .In acest caz se vor prezenta documente justificative pt utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice : angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate., Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 16:00