Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 338801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 338801/05.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL TG SECUIESC, P-TA GABOR ARON NR 24, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.080 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii conform art 89 din HG nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 1.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Prezentare Formular 2.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 1. PrezentareFormular 32. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaLista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bokor Tiberiu-primar, Derzsi Gyula- viceprimar, Bartha Janos- consilier superior, Vizi Attila Istvan- consilier, Bokor Erzsebet- contabil sef, Antal Emoke- inspector de specialitateConsilieri local al municipiului Tg.Secuiesc: Racz Karoly, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo Istvan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andras, Istvan Zoltan, Gyorke Krisztina, Barta Vilmos, Bejan Andras, Nagy B.Tamas, Babos Botond, Tailinger Johann, Balazs Attila, Veres Botond, Illyes Botond.Conflictul de intereseCompletare Formular 5Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -7022 ? Activitati de consultanta pentru afaceri si management1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original copie legalizata, sau certificata de catre ofertantul din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -7022 ? Activitati de consultanta pentru afaceri si management.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala in domeniu, pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa prezinte un numar maxim trei servicii similare duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie deminim 504.000 lei., Serviciile prezentate trebuie sa aiba ca obiect consultanta pentru managementul proiectelor., Toate contractele prin care se dovedeste experienta similara vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor care fac obiectul contractelor prezentate. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., 1. Prezentarea Listei privind principalele servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare beneficiari., Asigurarea expertilor/specialistilorOfertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti). Astfel, acesta trebuie sa dovedeasca asigurarea in prezent a personalului calificat, cuexperienta profesionala care sa indeplineasca cerintele din domeniileacestui contract, respectiv: a) coordonare (team lider) - manager de proiect cu experienta in management de proiect, implicare intr-un proiect similar.Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare de lunga durata;
-experienta de minim 3 ani in coordonarea unei echipe de sau consultanta in management de proiect, implicare intr-un proiect similar;, b) responsabil economic - financiar (economist), cu experienta de minim 3 ani;Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare de lunga durata in domeniul economic;
- experienta de minim 3 ani, in domeniul economic-financiar. - c) responsabil tehnic, de minim 3 ani, alaturand;Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare de lunga durata, tehnice - absolvent al facultatii de constructii;
- experienta de minim 3 ani, in domeniul tehnic.d) responsabil achizitiilor publice de minim 3 ani;Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare de lunga durata ;
- absolvent al unui program de perfectionare sau instruire in domeniul achizitiilor publice, dupa intrarea in vigoare a OUG nr.34/2006 ;
- experienta de minim 3 ani, in domeniul achizitiilor publice, JuristCerinte minime care vor fi indeplinite: - Cel putin 3 ani experienta in domeniulproiectelor cu finantare nerambursabila, - Pregatire in domeniu: studii superioare juridice.Lista expertilor nu este limitativa, consultantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor si implementarea proiectului. De asemenea, un expert poate cumula cel mult doua dintre pozitiile mentionate, cu conditia respectarii cerintelor de calificare impuse., Se vor prezenta CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestate., copii dupa cartile de munca sau alte documente doveditoare care sa ateste vechimea in munca/ experienta in domeniu, ,Operatorul economic cazat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Asigurarea managementului calitatiiPrezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor pentru activita?i de consultanta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Punctajul (50 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pret total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel : P(n) =(Pretmin / Pret(n))x 50 puncte Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pret total?;Pretmin- Pretul cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire; Pret(n- Pretul ofertat de operatorul economic pentru care secalculeaza punctajul
3. Identificarea, descrierea, riscurilor care pot afecta executia contractului, respectiv recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: b) Punctajul obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula dupa cum urmeaza: - pentru oferta care contine numarul maxim de riscuri contabilizate in cadrul procedurii de atribuire se acorda 10 puncte; - pentru ofertele cu un numar mai mic de riscuri decat NR(max), punctajul se calculeaza procentual, astfel: Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?3?; P(n) - Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?3?; NR(max) - Numarul maxim de riscuri contabilizate in cadrul procedurii de atribuire; NR(n)- Numarul de riscuri aferente ofertei pentru care se calculeaza punctajul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA SE POATE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer