Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul Proiectului Plan Integrat de dezvoltare urbana a orasului Comanesti cu urmatoarele proiecte:Reabilitare retele de strazi urbane, trotuare si iluminat public in orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS-7188, Reablitare


Detaliu pentru invitatia numarul 342013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Comanesti
Numar invitatie: 342013/23.01.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul Proiectului Plan Integrat de dezvoltare urbana a orasului Comanesti cu urmatoarele proiecte: Reabilitare retele de strazi urbane, trotuare si iluminat public in orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS-7188, Reablitarea si modernizarea Centrului de tineret in orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS 7189, si Reabilitarea si modernizarea cladirii Centrul 5 din orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS 7190
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ComanestiCod fiscal: 4353269, Adresa: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Telefon: +40 234374274, Fax: +40 234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Romania, cod postal: 605200, telefon: +40 234374274, fax: +40 234374278, persoana de contact: Orasul Comanesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei orasului Comanesti, Str. Ciobanus, nr.2, orasul Comanesti, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in managementul Proiectului Plan Integrat de dezvoltare urbana a orasului Comanesti cu urmatoarele proiecte: Reabilitare retele de strazi urbane, trotuare si iluminat public in orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS-7188, Reablitarea si modernizarea Centrului de tineret in orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS 7189, si Reabilitarea si modernizarea cladirii Centrul 5 din orasul Comanesti, jud. Bacau, cod SMIS 7190
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de consultanta in managementul proiectelor in vederea implementarii urmatoarelor trei proiecte: Reabilitare retele de strazi urbane, trotuare si iluminat public in orasul Comanesti, jud.Bacau;Reabilitare si modernizare a centrului de tineret in orasul Comanesti, jud. Bacau;Reabilitarea si modernizarea cladirii Centrului 5 in orasul Comanesti, jud. Bacau;Potrivit art. 28 alin.7 din OUG 34/2006 astfel cum a fost completata si modificataprin OUG nr.77/2012, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute , astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit.i) respectiv art. 252 lit.j.Lotul I: Valoare estimata ce contine diverse si neprevazute= 481495, 40 lei, din care diverse si neprevazute=23495, 40 lei;Lotul II: Valoare estimata ce contine diverse si neprevazute=3654, 35 lei, din care diverse si neprevazute=154, 35 lei;Lotul III: Valoare estimata ce contine diverse si neprevazute=8052 lei, din care diverse si neprevazute 552 lei.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 201.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 9380 lei(raportata la valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.Suma ce se va retine pentru lotul I in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 4238lei.Perioada de valabilitate a garantie de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari- formularul 21-ORIGINAL.Virament bancar in contul de trezorerie al autoritatii contractante(cod fiscal 4353269)RO62TREZ0635006XXX003572 deschis la trezoreria Moinesti.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin(2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca este IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM-uri, prin atasarea formularului 7
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conditiile art.90 din H.G. 925/2006, prin urmatoarele moduri: scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispoziia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa in contul astfel constituit va fi de minim 0, 5% din valoarea contractului (fara TVA). Conform art.16 alin(2) din Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante sunt prezentati in anexa la formularul 3, din sectiunea formulare atasata prezentei.Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare la bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu ment.?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu ment.?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii.Pentru persoanele fizice/juridice romane: Operatorii economici trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata cu ment." conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic( obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata notarial daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele fizice/juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor completa Formularele nr.1, nr.2 si nr.3 si nr. 23 -Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 siart.181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr.34/2006., Formularul 6 ? Fisa de informatii generale, completata. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Persoanele juridice/fizice romane vor atasa documente justificative: copii lizibile cu ment.?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale ale companiei(bilantul contabil, contul de profit si pierderi)pe ultimii 3 ani.Documentele originale sa fie: inregistrate la organul de administrare fiscala al UAT pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau insotite de raportul de audit elaborat de o persoana acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. Se va completa Formular nr. 7-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii., Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. In cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot , media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim 916000 lei pentru lotul I, de minim 7000 lei pentru lotul II, de minim 15000 lei pentru lotul III, sau echivalentul sumei in euro la cursul lei/euro mediu, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul incare un operator economicdepune oferta pentru mai multe loturi media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile care oferteaza sau echivalentul sumei in euro la cursul lei/euro mediu, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, conform Legii 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Coordonator achizitii publice, Studii superioare de lunga durata in domeniul economic/tehnic/ juridic sau similar relevant. Experienta profesionala generala de minim 5 ani, Certificat diploma expert in achizitii publice, recunoscut CNFPA sau orice alta institutie echivalenta Cod COR241940.Experienta de consultant achizitii in managementul/evaluarea a proiectelor in curs de implementare/finalizate.Formularul nr.11- CV in original, Diplome de studii din care sa rezulte experienta invocate in CV, contracte de munca/ de colaborare/ de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile ?conform cu originalul?., 4.Coordonator tehnic, absolvent de studii superioare in domeniul inginerie civila, specializarea Cai ferate Drumuri si Poduri, pentru lotul I si specializarea CCIA pentru celelalteloturi, cu diploma de licenta sau echivalenta;minim 5 ani experienta profesionala generala, participant intr-o functie similara la minim un proiect;Formularul nr.11- CV in original, Diplome de studii din care sa rezulte experienta invocate in CV, contracte de munca/de colaborare/de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile ?conform cu originalul?., 1.Director Proiect, Studii superioare de lunga durata in domeniul constructiilor, stiinte economice sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului? Diploma de manager de proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de MECTS sau echivalent, Cod COR 241919, Minim 5 ani experienta profesionala generala ?Experienta profesionala specifica, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Formularul nr.11- CV in original, Diplome de studii din care sa rezulte experienta invocate in CV, contracte de munca/ de colaborare/ de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile ?conform cu originalul?, 2.Director Financiar, Diploma universitarain domeniul economic, Minim 5 ani experienta profesionala generala, Experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar in coordonarea activit. de management financiar.Formularul nr.11- CV in original, Diplome de studii, contracte de munca/de colaborare/de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile ?conform cu originalul?., 5. Asistent director de proiect, Studii universitare tehnice, inginer constructii sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului, Minim 5 ani experienta profesionala generala, Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Formularul nr.11- CV in original, Diplome de studii din care sa rezulte experienta invocate in CV -uri, contracte de munca/ de colaborare/ de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile ?conform cu originalul?, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice in vederea indepliniriicorespunzatoare a contractului de servicii Ofertantul va dispune (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente: 5 pc-uri; 2 lap-topuri cu soft-ware aferente (primavera sau similar); 1 videoproiector; 1 camera video digitala; echipamente de birou: fax, imprimante, copiatoare si echipamente de comunicare si conexiune la internet.Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie a cerintelor privind dotarea cu resurse tehnice.Formularul nr.25.Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta de o alta persoana, Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament cetrebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul cadisponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie denecesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006.Se vor completa Formular nr.1, Formularul nr.2 si Formularulnr.3 si 24, 1.Prezentarea Listei privind principalele prestari deservicii in ultimii 3 ani.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot valoarea experientei similare de management al proiectelor din contractul /contracteleprezentate trebuie sa fie de minim 458000 lei pentru lotul I, de minim 3500 lei pentru lotul II, de minim 7500 lei pentru lotul III sau echivalentul sumei in eurola cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea experientei similare de management al proiectelor din contractul/contractele prezentate va fie egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteazasauechivalentul sumei in euro la cursul lei/euro, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unor documente de confirmare in conformitate cu art. 97 1 alin. (1) din H.G., Se va prezenta cel putin un document/contract/P.V. de receptie /documente constatatoare conf.cu prevederile art. 97 1 alin.(1) din H.G.nr.925/2006, semnate si parafate de emitent, pentru contractul/contractele prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similarade management al proiectelorsi sa fi avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele descrise in caietul de sarcini.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul va prezenta, pentru contractele propuse: Fise privind experienta similara, Formular nr.8 bis. Valorile vor fi exprimate in lei, daca este cazul la cursul lei/euro mediu comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Formularul nr. 9? Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, Formularul nr.10 -Personalul ce va fi angajat in contract; -Formularul nr.11-CV in original, Diplome de studii din care sa rezulte experienta invocate in CV , contracte de munca/de colaborare/de prestari servicii/angajament de participare, copii lizibile cu ment.?conform cu originalul? Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent(certificarea sistem de management de mediu) pentru managementulproiectelor de constructii.Nu se accepta documente in curs de certificare.Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in careeste stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii) pentru managementul proiectelor de constructiiNu se accepta documente in curs de certificare.Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in careeste stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului, inclusiv recomandarile de reducere/eliminare a acestora(P. riscuri
40
Descriere: Pentru P.riscuri se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate din analiza CS privind implementareaproiectului, atingerea obiectivelor si rezultatelor analizate in propunerea tehnica, in vederea obtinerii unui numar maxim deriscuri inclusiv recomandarile de reducere/eliminare aferente fiecarui risc Pentru oferta cu un numar maxim de riscurirelevante identificate si analizate inclusiv recomandarile de reducere/eliminare aferente fiecarui risc se va acorda punctajulmaxim 40p punctaj maxim.P.riscuri=nr.max riscuri suplim(NMR)=40 puncte Pentru celelalte oferte se va aplica formulaPunctaj oferta n= (NIRn/NMR)x40=x puncte, unde: ? oferta n=oferta pentru care se calculeaza punctajul, ? NIRn= nr. riscuride riscuri identificate, si analizate, inclusiv recomandarile de reducere/eliminare aferente fiecarui risc rezultat princompararea ofertelor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer