Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in vederea accesarii de fonduri prin Programul National De Dezvoltare Rurala


Detaliu pentru invitatia numarul 139171
Autoritate contractanta
COMUNAAPATEU
Cod de identificare fiscala: 3519372
Adresa: APATEU , NR.364, Apateu
Telefon: 0257 /327 301
Fax: 0257 / 327 301
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in vederea accesarii de fonduri prin Programul National De Dezvoltare Rurala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Obiectul contractului: servicii de consultanta in vederea accesarii de fonduri prin Programul National De Dezvoltare Rurala pentru modernizarea infrastruturii locale si a spatiilor de interes public - program finantat prin PNDR - documentatii tehnice sf, studii geotehnice, ridicari topografice, studiu de fezabilitate, intocmire documentatii si consultanta in vederea obtinerii si implementarii finantari pentruobiectivele : extindere retea alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare, statie de epurare si modernizare drumuri comunale.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.05.2008 13:39
Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Apateu, 317010 Apateu, nr. 394 Jud. Arad, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Apateu, Apateu , nr.364, CP 317010, 22.05.2008, ora 12.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Prezentarea a minim 4 contracte incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, contracte de prestari de servicii similare;
-Experienta minim 5 ani in elaborarea de proiecte finantate prin sprijin comunitar si minim 4 proiecte similare ca produra de achizitie pe baza OUG 34/2006;? media cifrei de afaceri pe anii 2006 si 2007 sa fie minim 400.000 ron sau echivalentul in euro- -Societatea trebuie sa faca dovada implementarii si certificarii sistemului de management al calitatii ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare international;
- Obiectul principal de activitate conform certificatului de inregistrare sa fie cod CAEN 7414-Activitati de consultanta pentru afaceri si management- Societatea trebuie sa fie certificata in activitatea de intocmire a proiectelor pentru accesarea fondurilor FEADR.
La sediul Autoritatii Contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer