Achizitie publica - Servicii de consultanta in vederea accesarii si gestionarii unui proiect prin POS CCE
Detaliu pentru invitatia numarul 220788
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Cod de identificare fiscala: 4597441
Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu
Telefon: 0253/211675
Fax: 0253215794
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in vederea accesarii si gestionarii unui proiect prin POS CCE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -Servicii de consultanta pentru elaborarea studiului de fezabilitate si a dosarului pentru obtinerea finantarii nerambursabile prin POS CCE Axa III DMI 3.2.3;
-Consultanta si asistenta pentru gestionarea proiectului de investitii finantat prin POS CCE Axa III DMI 3.2.3, inclusiv realizarea cererilor de plata.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.08.2009 08:30)
Data publicarii: 21.07.2009 16:56
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Directiei Generale Administrative din Tg Jiu, str. Unirii, nr. 36, etaj 1, judet Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa, Tg Jiu, str. Unirii, nr. 36, etaj1, judet Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 316, 028 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind elig., Decl. privind calitatea de participant, Decl privind neincadrarea in art.180, Decl privind neincadrarea in art.181, Cert de atestare fiscala elib de Comp Impozite si Taxe Locale, Cert de atestare fiscala elib de organul de admin.fiscala, Cert constatator, Cert de inregis, Bilant pe ultimii 3 ani, Decl.privind lista princ.servicii prestate in ultimii 3 ani, Contracte similare de consultanta, Recomandare, ISO 9001 sau echivalent, Inf. privind personalul angajat si al cadrelor de conducere, CV-uri, diplome alepersoanelor responsabile, Exper similara, Inf. privind subcontractantii, Inf. privind asociatii, Decl.referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Decl.referitoare la conditiile de protectie a mediului
Se va descarca din Sistemul Electronic al Achizitilor publice
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Comosia de evaluare anuleaza procedura de achizitie a contractului de servicii deoarece a fost depusa o singura oferta care nu a indeplinit cerintele minime de calificare, fiind declarata oferta inacceptabila.