Achizitie publica - Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor
Detaliu pentru invitatia numarul 326577
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326577/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 2684747260, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 3.178 lei sau 1.589 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 1, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Atentie! Ofertele care nu vor prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare, inclusiv extras de cont in cazul constituirii garantiei prin virament bancar vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania sau care are corespondent in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte si fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 1.In cazul in care CNSC va respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1.589 lei, conform art.278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL F2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL F3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 11. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie privind calitatea de participant - completare formular F7 din sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 5. Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, sunt: -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente : Cecilia Doiciu-Sef Serviciu Strategii, Programe de Dezvoltare: Bianca Lorincz-Kraila-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice: Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier juridic Cristina Dica, consilier Violeta BulgariuIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : Ofertantii vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentrupersoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Ofertantii, persoane juridice straine pot prezenta documente edificatoare din care sa rezulte ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art 180 si 181, respectivcertificate, caziere judiciare sau orice alt document echivalent emise de autoritati competente din tara respectiva sau pot prezenta , in cazul in care in tara respectiva nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus, o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Temei legal art 182 alin. 3 din OUG nr. 36/2006.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 1 (daca este cazul) -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa reiasa faptul ca acestia au ca obiect de activitate prestarea serviciilor de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, sau un document echivalent pentru persoane juridice straine.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Pentru persoane juridice sau fizice straine ofertantul trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In acest sens se vor depune documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2. Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor) au derulat cel putin un contract similar. Se va prezenta cel putin un contract sau parti relevante ale unui contract/documente/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea serviciilor de consultanta in domeniul politicilor energetice, sau consultanta in energie, sau consultanta in alimentare cu energie electrica, sau consultanta in energii regenerabile, sau consultanta in protectia mediului a caror valoare sa fie minim 100.000 lei fara TVA., 3.Lista privind informatii referitoare la personalul propus in vederea indeplinirii contractului, 4. Acreditarea Certificatului Energetic European EEA (European Energy Award).Temei legal: Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse., 5. Echipa de experti va fi formata din minim 2 experti, astfel: A) Managerul de proiect ? absolvent de studii superioare de lunga durata, min 2 ani de activ. profes. in dom. pol. energetice(de ex.: planificare urbana si regionala, amenajarea teritoriului, protectia mediului, consultanta in energie, alimentare cu energie el., inginerie civila si subterana, mobilitate), sa fi participat la realizarea unui contract de consultanta similar. Managerul de proiect trebuie sa faca dovada: a) experientei in implementarea si oferirea de consultanta unui grup de lucru, b) elaborarii de tinte, obiective, planuri de actiune, c) activitatii de implementare, control si raportare d) experientei atestate in procesul de moderatie, e) cunoasterii domeniului actiunilor pe care municipalitatea le are in vedere in definirea politicii energetice si a masurilor necesare pentru transformare f) cunoasterii limbii engleze, nivel avansat., B) Expert tehnic: ? absolvent de studii superioare de de lunga durata, cu o experienta generala de minim 3 aniExpertul tehnic trebuie sa faca dovada: a) detinerii de bune cunostinte in domeniul politicilor energetice regionale si nationale. b) cunoasterii produselor adecvate de punere in aplicare a masurilor din catalogul European Energy Award EEA c) cunoasterii profunde a procesului de certificare pentru obtinerea etichetei EEA d) cunoasterii limbii engleze, nivel avansat, 6. Ofertantii vor prezenta angajamentul de durabilitate si de atingere a obiectivelor pentru schimbari climatice si energie 20/20/20/2020., 7. Ofertantii vor prezenta: - dovada independentei de companii privind produsele si resursele energetice (certificat ORC) - dovada faptului ca nu este implicat in activitati de furnizare de energie la nivel regional/national (certificat ORC) - angajamentul de a utiliza identitatea EEA: - acreditare oficiala de catre o institutie regionala/nationala EEA, sau - declaratie oficiala de la o institutie regionala/ nationala EEA - dovada ca instrumentul EEA a fost utilizat, cum ar fi rapoarte recente, publicatii etc. conform ghidului candidatului pentru Obiectivul I, Aria de concentrare tematica 4, - declaratia de disponibilitate pe toata durata implementarii proiectului, inclusiv pentru participarea la cursuri de instruire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit-pentru descarcarea fisierelor accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Elvetiano ? Roman)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:21