Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor


Detaliu pentru invitatia numarul 327222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 327222/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Romul Veliciu, Palatul Cenad, Registratura Generala, camera 5, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 15.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in vederea actualizarii Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 2400 lei.Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Constituirea GP: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GP la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez.mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in cf art. 86/HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 9.In cazul in care CNSC va respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine o parte din GP, conform art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 5. Documentul va fi prezentat de fiecare ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator al ofertantului. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 6. Documentul va fi prezentat de fiecare ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator al ofertantului.Acesta din urma va depune declaratia completata doar la lit. a), c) si d) din formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 7. Documentul va fi prezentat de fiecare ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator al ofertantului.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 8. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dna. Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dl. Iulian Morar, Sef Birou Achizitii Publice din Primaria Municipiului Arad, presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, dl.Corneliu Neamtiu, Sef Birou Societati Comerciale, Monitorizare Servicii de Utilitati Publice din Primaria Municipiului Arad, membru, dna Adriana Batea, consilier la Serviciul Buget din Primaria Municipiului Arad, membru, dna Adina Dudas, inspector la Biroul Achizitii Publice din Primaria Municipiului Arad, membru de rezerva. Documentul va fi prezentat de fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator al ofertantului.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste faptul ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele, ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul de stat. Ofertantii vor prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate de fiecare ofertant sau ofertant asociat. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii ofertelor este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sau bugetul local.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 9 (daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului: Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de ORC (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul) sau un document echivalent pentru persoanele juridice straine, din care sa reiasa faptul ca acestia au ca obiect de activitate prestarea serviciilor de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin un contract de servicii de consultanta in domeniul politicilor energetice, sau consultanta in energie, sau consultanta in alimentare cu energie electrica, sau consultanta in energii regenerabile, sau consultanta in protectia mediului, contract cu o valoare minima de 100.000 lei fara TVA. Temei legal: Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi cursul mediu de schimb valutar al BNR: 1 euro = 4, 3562 lei in 20121 euro = 4, 2379 lei in 20111 euro = 4, 2099 lei in 20101 euro = 4, 2373 lei in 200, Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind capacitatea profesionala: Ofertantii vor prezenta acreditarea emisa de una dintre organizatiile regionale/nationale ale Certificatului Energetic European EEA (European Energy Award) sau echivalent. Temei legal: Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.Echipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va fi formata din minim 2 experti, dupa cum urmeaza: A) Manager de proiect ? absolvent de studii superioare de de lunga durata, cu minim 2 ani de activitate profesionala in domeniul politicilor energeticeB) Expert tehnic ? absolvent de studii superioare de de lunga durata, cu o experienta generala de minim 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact ing. Iulian Morar, tel. +40257281850-289
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer