Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in vederea elaborarii Strategiei de dezvoltare a judetului Alba pe perioada 2014-2020


Detaliu pentru invitatia numarul 347804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 347804/31.05.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea elaborarii Strategiei de dezvoltare a judetului Alba pe perioada 2014-2020
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: +40 258813380/ +04 258811982, Fax: +40 258813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +04 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in vederea elaborarii Strategiei de dezvoltare a judetului Alba pe perioada 2014-2020
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a judetului Alba pe perioada 2014-2020 care constituie un important instrument managerial al Consiliului judetean Alba prin care se stabilesc directiile de actiune pe care va trebui sa se concentreze economia judetului in perioada 2014-2020 si platforma de coordonarea a investitiilor multisectoriale si de pregatire a administratiei judetene si locale in vederea accesarii Fondurilor europene.Descriere: 1) Se va realiza analiza diagnostic a starii actuale de dezvoltare socio-economica a judetului Alba;2) Se vor organiza consultari publice a partilor interesate in dezvoltarea economico-sociala a judetului Alba;3) Se va elabora Strategia de dezvoltare a judetului Alba pe perioada 2014-2020.
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 4.600, 00leiIn masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 2.300, 00 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere - Formular nr.19, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara T.V.AConstituirea garantiei de buna executie a contractului se va face prin- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Constituirea garantiei de buna executie se va face inainte de semnarea contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Capacitatea economica si financiara sau tehnico-profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul invoca sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare sau tehnico-profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1.In acest sens, sustinatorul va prezenta Formularul nr 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr 1.1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr3, precum si Angajamentul ferm incheiat in forma autentica conform Formularului nr 22 sau Formularului nr.23, dupa caz.In masura in care angajamentul nu respecta forma pusa la dispozitie de autoritatea contractanta, acesta nu va fi luat in considerare.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular 1 ? Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 1.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Roman Florin Claudiu ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaMariana Hurbean ? Secretarul judetului AlbaAitai Marian Florin ? Director executiv ? Directia de Dezvoltare si BugetePopescu Dan Mihai- Director executiv ? Diretia TehnicaOpruta Elena ? Director executiv adjunct.Bodea Ioan ? Director executiv ?Directia Relatii Publice si InformaticaNegrut Liliana ? Director executiv ? Directia Juridica si Administratie PublicaConsilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Petru Cristea; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae; Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae;Fiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 4 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, adresa);d) structura actionariatuluie) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domenii de activitate secundare;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani(Formular 5).Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 460.000 lei.Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei, documente din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se va completa Formularul 5 Informatii generale din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara ?Principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani: Prezentarea listei principalelor servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitieprestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ultimii 3 ani se calculeaza raportat la termenul limita de depunere a ofertei. Pentru conversia in RON, daca sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv, iar pentru anul 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Cerinta minimaPrezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie, a carui valoare sa fie de minim 230.000 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Completare Formular 6 cu anexele acestuia si Formularul 7 ? Fisa de experienta similara pentru fiecare contract prezentat in anexa la Formularul 6., Cerinta nr. 2Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completare Formular 8, Cerinta nr. 3Resurse umane : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu experienta in domeniile specifice acestui contract.? Declaratie privind expertii principali implicati direct inindeplinirea contractului.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa de experti suficienta pentru indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura expertii dar si personalul suport necesar pentru sustinerea echipei de experti care va fi constituita din cel putin: - expert in planificare strategica regionala, politici publice;
- expert in planificare si dezvoltare teritoriala;
- expert in dezvoltare durabila si protectia mediului- expert in demografie si sociologie;
- expert in analiza economica- expert in programe cu finantare nerambursabilaCerintele referitoare la calitatile si abilitatile fiecarui expert sunt minime si obligatorii si vor fi probate prin documente relevanteSe va completa, semna si prezenta Formularul 9, 1)Expert in planificare strategica regionala, politici publice;
Calificare si abilitati: a) Studii superioare;
Experienta profesionala generala si specifica: a) Cunostinte si experienta in domeniul planificarii strategice si politicilor publice;
b) Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara, in calitate de expert in planificare strategica.Prezentare:
CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor:
1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Recomandari/alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate.
3 Declara?ie de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (Formularul nr. 10), 2) Expert in planificare si dezvoltare teritoriala
Calificare si abilitati: a) Studii superioare in domeniul arhitectura / urbanism;Experienta profesionala generala si specifica:
a) Minim 5 ani experienta in specialitatea studiilor;b) Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara, in calitate de expert in planificare si dezvoltare teritoriala
Prezentare:
CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor:
1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Orice tip de document: copie dupa fi?a de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, etc
3. Recomandari / alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate.
4. Declara?ie de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (Formularul nr. 10), 3) Expert in dezvoltare durabila si protectia mediului
Calificare si abilitati: a) Studii superioare in domeniul protectiei mediului;
Experienta profesionala generala si specifica:
a) Minim 5 ani experienta in specialitatea studiilor;b) Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara, in calitate de expert de mediu si dezvoltare durabila.Prezentare:
CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor:
1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Orice tip de document: copie dupa fi?a de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, etc
3. Recomandari / alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate.4. Declara?ie de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (Formularul nr. 10), 4) Expert in demografie si sociologieCalificare si abilitati: a) Studii superioare in domeniul sociologiei;Experienta profesionala generala si specifica: a) Minim 5 ani experienta in specialitatea studiilor;b) Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara, in calitate de expert sociolog.Prezentare: CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor: 1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Orice tip de document: copie dupa fi?a de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, etc.3. Recomandari / alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate.4. Declara?ie de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (Formularul nr. 10), 5) Expert in analiza economicaCalificare si abilitati: a) Studii superioare in domeniul stiinte economice;Experienta profesionala generala si specifica: a) Minim 5 ani experienta in specialitatea studiilor;b) Experienta in realizarea de analize diagnostic socio-economice in cadrul elaborarii a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara.Prezentare: CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor: 1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Orice tip de document: copie dupa fi?a de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, etc3. Recomandari / alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate.4. Declara?ie de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (Formularul nr. 10), 6) Expert in programe cu finantare nerambursabilaCalificare si abilitati: a) Studii superioare;Experienta profesionala generala si specifica: a) Experienta in accesarea si implementarea a minim 5 proiecte cu finantare nerambursabila;b) Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare de o complexitate similara, in calitate de expert.Prezentare: CV-ul ?i documente suport care probeaza indeplinirea cerin?elor: 1. Diplome, Certificate de calificare profesionale etc.2. Orice tip de document: copie dupa fi?a de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, etc3. Recomandari / alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experien?ei solicitate., Cerinta nr. 4Informatii privind dotarileDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice si soft-urile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de Sarcini (Formularul nr.11), Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestiaSe vor prezenta : Formularul nr.12Declaratie privind informatii despre asociati si subcontractanti, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr. 12 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de liderul Asocierii.Acordul de asociere ? Formular 13. - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze cotele de participare ale fiecarui asociat, faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de momentul semnarii contractului. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), emis de catre un organism acreditat, pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer