Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de consultanta IT? in vederea realizarii unui sistem de monitorizare si suport decizional pentru situatii de urgenta legate de amenintari hidro-meteorologice si poluarea apei in zona transfrontaliera Giurgiu-Ruse din cadrul proiectului ?Actiuni


Detaliu pentru invitatia numarul 320266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 320266/14.02.2012
Denumire contract: ?Servicii de consultanta IT? in vederea realizarii unui sistem de monitorizare si suport decizional pentru situatii de urgenta legate de amenintari hidro-meteorologice si poluarea apei in zona transfrontaliera Giurgiu-Ruse din cadrul proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES)?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: 0246215685, Fax: 0246216511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462643, fax: +40 0372462666, persoana de contact: Pana Lidia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CONSILIUL JUDETEAN GIURGIU, str. Bucuresti nr. 10, Giurgiu, etaj II, camera 207.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de consultanta IT? in vederea realizarii unui sistem de monitorizare si suport decizional pentru situatii de urgenta legate de amenintari hidro-meteorologice si poluarea apei in zona transfrontaliera Giurgiu-Ruse din cadrul proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES)?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta achizitioneaza servicii de consultanta IT in vederea implementarii unui sistem integrat de monitorizare si suport decizional pentru situatii de urgenta legate de amenintari hidro-meteorologice si poluarea apei in zona transfrontaliera Giurgiu-Ruse.
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 629.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1800, 00 lei.valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data depunerii ofertelor; - A.C. poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica A.C. daca este sau nu este de acord cu prelungireaperioadei de valabilitate a garantiei de participare. - Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.- Garantia de participare se poate constituiprin: - virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042), plata confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa tinand cont de faptul ca A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;3)oferta sa fiind castigatoare, refuza sasemneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care C.N.S.C. respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, A.C., va retine din garantia de participare o suma calculata conform articolului 27 81 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa Formularul nr. 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 -(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul nr. 2.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu;Vicepresedinte ? Gavrila Dumitru;Vicepresedinte ? Tone Tudorel;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna;Sef Seviciu, Serviciul buget - finante si contabilitate ? Stanculescu Florentina.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-se va completa formularul nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa formularul nr.4-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formularul nr.5-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 - in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011) Bilanturile vor fi inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certificecifra de afaceri. Convertirea in lei si euro, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei. Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei - daca este cazul., - Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Inf. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru indeplinirea ctr. de servicii.Cerinte minime: 1. Consultant coordonator: -diploma de absolvire a studiilor universiare in domeniul tehnic/IT-diploma/certificat de absolvire in domeniul managementului de proiect emisa de o institutie acreditata-diploma/certificat de absolvire in domeniul IT care sa dovedeasca detinerea de cunostinte privind politicile si bunele practici pentru procesul de organizare a activitatilor informatice si a securitatii, de imbunatatire a calitatii serviciilor informatice si de administrare a riscurilor (Control Objectives for Information and related Technology ? COBIT sau echivalent)-diploma/certificat de absolvire in domeniul managementului serviciilor IT (Information Technology Infrastructure Library ? ITIL Foundation sau echivalent)-minim 5 ani experienta prof. generala-minim 3 ani experienta prof. specifica IT, 2. Consultant tehnologii software: - diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul tehnic/IT- diploma/certificat de specializare in domeniul tehnologiilor software (Microsoft Certified Tehnology Specialist sau echivalent)- diploma/certificat de absolvire in domeniul auditarii sistemelor informatice (Certified Information System Auditor sau echivalent)- minim 3 ani experienta profesionala generala- minim 2 ani experienta profesionala specifica in domeniul IT3. Consultant comunicatii: -diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul tehnic- diploma/certificat de specializare in domeniul retelelor de comunicatii- minim 3 ani experienta profesionala generala- minim 2 ani experienta profesionala specifica in domeniul telecomunicatiilor, Prezentarea Angajamentului Ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Prezentarea cel putin a unui contract in valoare de cel putinde 180.000 lei, fara TVA, sau a unui numar maxim de 3 (trei) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin de 180.000 lei, fara TVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantiistraini, se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R/BCE pentru fiecare an in parte., 4. Consultant securitate: - diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul tehnic/IT- diploma/certificat de absolvire in domeniul managementul securitatii sistemelor informatice (Certified Information Systems Security Professional sau echivalent)- minim 3 ani experienta profesionala generala- minim 2 ani experienta profesionala specifica in domeniul IT Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer