Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta management proiect, aferente obiectivului: ?Reabilitare, modernizare si dotari Colegiul National Unirea?


Detaliu pentru invitatia numarul 339423
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FOCSANI
Numar invitatie: 339423/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect, aferente obiectivului: ?Reabilitare, modernizare si dotari Colegiul National Unirea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237215710, fax: +40 237216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - Sala Consiliu/Sala Sedinte, et. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect, aferente obiectivului: ?Reabilitare, modernizare si dotari Colegiul National Unirea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta management proiect, aferente obiectivului: ?Reabilitare, modernizare si dotari Colegiul National Unirea?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4000 lei. Per.valab: 60 de zile de la data limita stabilita pt dep ofert Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se constituie prin: un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645 Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 - suma de 2000 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011. Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006 Perioada garantiei de buna executie este de minim 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar pentru operatorul economic sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 -Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, Manager proiect: Dragusanu Eugenia, Asistent Manager de proiect: Ioana Stoica, Responsabil tehnic: Danut Grosu, Responsabil financiar: Daniela Carmen Grosu, Responsabil achizitii: Cristina Enache; Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie CatalinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?-ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata; Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inreg. ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformit.cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Se va completa Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru demonstrarea experientei similare: in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 200000 lei Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei. Se vor atasa documente suport (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar)., Cerinta nr. 2 Asig.pers.strict nec. pentru realiz.ob.achiz.: Niv. spec. minim necesar: Manag. de Pr.: studii sup. de lunga durata, certif. profes. in manag. pr.(PMI, IPMA, COR 241919 sau echiv.), particip. in cel putin un pr.similar, in care a detinut rolul de manag. de pr., Asist.manag.pr.: studii sup.de lunga durata, certif. profes. in manag. pr.(PMI, IPMA, COR 241919 sau echiv.), particip.in cel putin un pr.similar, in care a detinut rolul de manag.de pr.sau asist.manag., Expert th: studii sup. de lunga durata in dom. constr.sau arhitect., particip. in cel putin un pr.similar, in care a detinut rolul de exp.th, Expert financ.: studii sup.de lunga durata in dom. ec., particip.in cel putin un pr.similar, in care a detinut rolul de exp. financ., Expert achiz.: studii sup. de lunga durata; certif. profes. pentru Expert achiz. (PMI, IPMA, COR 241940 sau echiv.), particip.in cel putin un proiect sim. in care a det. rolul de exp. achiz., Informatii privind echipamentele tehnice, Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer