Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta management proiect E-educatie


Detaliu pentru invitatia numarul 322483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 322483/22.03.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect E-educatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: 0330103703, Fax: 0330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 330103703, fax: +40 330103703, persoana de contact: Eugenia Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Stefan cel mare Suceava, Sala de sedinte corp F, str. Universitatii nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect E-educatie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de consultanta management proiect european
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
suma de: 2.450 lei si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de primireofertelor.Prestator va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86 si art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 1.230 lei.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Prestatorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de buna executie conform H.G. 925/2006, art. 90. Se poate utiliza Formular nr. 19
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului nr. 12A Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12B Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentarea Formularului nr. 12C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Prezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Adrian GraurDirector general administrativ: ing. Catalin VelicuSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MunteanuOficiu juridic: jr. Delia BancuComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru prof. univ. dr. Valentin POPAMembru adm. fin. Lucian OPAITMembru de rezerva: prof. univ. dr. ing. Alin POTORAC Pentru persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: 6910, 6920, 7021, 7022 sau 7411, 7412, 7414, 0501). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate este de 30 de zile de la data emiterii.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, in termen de valabilitate, tradus si legalizat la notar.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale despre prestator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaradocument/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de maxim 123.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE;O declaratie pe propria raspundere prezentata de fiecare membru al echipei de proiect care sa ateste participarea la implementarea a cel putin un proiect similar;, Echipamentele si resursle tehniceO declaratie privind echipamentele si resursele tehnice ce vor fi disponibilizate de ofertant in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale;Modalitate de indeplinire: Contracte de colaborare cu personal de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente. Operatorul economic care va fi declarat castigator va prezenta contracte individuale de munca, Declaratie de disponibilitateContracte de colaborare cu personal de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente. Operatorul economic care va fi declarat castigator va prezenta contracte individuale de munca, Studii si pregatire profesionalaPentru managerul de proiect: - calificare si aptitudini: studii superioare (diploma);
- competente in managementul de proiect (diploma CNFPA, cod COR sau echivalent);
- cunostinte amanuntite si experienta in conducerea echipei de implementare (CV).Pentru responsabilul administrativ: - calificare si aptitudini: studii superioare (diploma);
- calificare achizitii publice si manager de proiect (diploma CNFPA, cod COR sau echivalent);Pentru responsabilul financiar: - calificare si aptitudini: studii superioare economice (diploma), expert contabil autorizat (certificat);
- calificare: manager de proiect (diploma CNFPA, cod COR sau echivalent).Pentru responsabilul tehnic: - calificare si aptitudini: studii superioare tehnice (diploma);
- calificare: manager de proiect (diploma CNFPA, cod COR sau echivalent). Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiSR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii, Universitatea Stefan cel Mare Suceava [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer