Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta management proiect in cadrul proiectului intitulat ?Schi Parc Slanic Moldova? cod SMIS 3393


Detaliu pentru invitatia numarul 342372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 342372/05.02.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect in cadrul proiectului intitulat ?Schi Parc Slanic Moldova? cod SMIS 3393
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii Contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect in cadrul proiectului intitulat ?Schi Parc Slanic Moldova? cod SMIS 3393
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta management proiect in cadrul proiectului intitulat ?Schi Parc Slanic Moldova? cod SMIS 3393Pentru aceasta procedura nu se justifica includerea in valoarea estimata a unei sume aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 9.500 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de 4.268, 81 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr.21 ? original; Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 5057580) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.7.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? Presedinte;Nastase Claudiu ? Vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? Vicepresedinte;Popoutanu Dorina ? Administrator public al judetuluiZara Elena Catalina ? secretar al judetuluiFantaza Ciprian - Director executiv Directia juridica si administratie publica localaMitrea Gabriela ? Director executiv -Directia economica, informatizare si managementul calitatiiMitruti Mariana ? Director executiv ? Directia achizitii publice, contracte, venituriBotez Silviu ? director executiv ? Directia dezvoltare durabila si managementul proiectelorConsiliei judeteni ? Anexa la Formularul nr.3.Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr.34/2006., Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 977.000 lei sau echivalentul sumei Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Se va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie /recomandare care sa confirme prestarea de servicii de management al proiectelorin domeniul similar prezentei proceduri a carui valoare sa fie de minim 480.000 lei fara TVA., Decl priv efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante: 1.Manager de proiect? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului? Diploma de manager de proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent Cod COR 241919? Experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., 2. Asistent manager de proiect? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului? Experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.3. Expert financiar? Studii universitare finalizate cu diploma de licenta in domeniul economicExperienta profesionala relevanta? Experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarin coordonarea activitatii de management financiar al investitiilor., 4. Expert achizitii publice? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta? Certificat diploma expert in achizitii publice, recunoscut CNFPA sau orice alta institutie echivalenta Cod COR 241940.? Experienta de consultant achizitii in managementul / evaluarea a proiectelor in curs de implementare / finalizate5. Coordonator SSM -atestat conform legilor in vigoare Cod COR 241221, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile in vederea asigurarii calitatii in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului de serviciiAutoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe locul intai sa faca dovada cadispune (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente: 5 pc-uri; 2 lap-topuri cu soft-ware aferente (primavera sau similar); 1 videoproiector; 1 camera video digitala; echipamente de birou: fax, imprimante, copiatoare si echipamente de comunicare si conexiune la internet.Nota: Initial la depunerea ofertei, operatorii economici vor prezenta o declaratie ca dispune de dotarea solicitata mai sus., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul. Subcontractantii vor completa Formularul 4 si Formularul 3. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor; -Nominalizarea liderului de asociatie; -Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ; -Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia. Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) pentru managementul proiectelor. Nu se accepta documente in curs de certificare. Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistem de management de mediu) pentru managementul proiectelor. Nu se accepta documente in curs de certificare. Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer