Achizitie publica - Servicii de consultanta management proiect si consultanta tehnica de specialitate pentru managementul contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Centrul multifunctional educativ pentru tineret?, cod SMIS 40038
Detaliu pentru invitatia numarul 350339
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350339/11.07.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect si consultanta tehnica de specialitate pentru managementul contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Centrul multifunctional educativ pentru tineret?, cod SMIS 40038
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, B-dul Tomis Nr. 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta management proiect si consultanta tehnica de specialitate pentru managementul contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Centrul multifunctional educativ pentru tineret?, cod SMIS 40038
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta management proiect si consultanta tehnica de specialitate pentru managementul contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Centrul multifunctional educativ pentru tineret?, co-finantat din Fonduri Structurale prin Programului Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 40038.Nota: Autoritatea Contractanta precizeaza ca nu sunt aplicabile prevederile art.28 alin.(7) din OUG nr.34/2006 astfel cum a fost completata si modificata cu OUG nr.77/2012.
II.1.6) CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 136 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.000 lei. Pentru garantia de participare constituita in alta mondeda decat leu, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare curge de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.a) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma reprezentand 1% din valorea estimata, respectiv: 1.721, 36 lei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul", stampilate si semnate de ofertant., Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 340.000 lei. Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Experienta similara in obiectul contractului: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de consultanta similare contractului ce urmeaza a se presta in valoare de minim 150.000 lei fara TVA, in baza a (un) contract.Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului. Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv. Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi. In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplin. cerintelor exp. simil., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, Personal minim necesar: a. Manager Proiect (Director de Proiect);
- Studii superioare si studii postuniversitare/specializarea in management de proiect obtinuta de in urma unor cursuri recunoscute (Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor) si/sau international;b. Expert tehnic, domeniul constructii civile: - Expert tehnic atestat MDRT conform Ordin nr. 777/2003 domeniul constructii civile si a HG nr.925/1995, sau de un alt organism echivalent;c. Inginer in domeniul constructii civile/industriale: - Studii superioare in domeniu, experienta profesionala relevanta in domeniul constructiilor civile;, d. Specialist inginerie economica in constructii: - Studii superioare in domeniu; Experienta profesionala specifica in domeniu;e. Expert financiar: -Studii superioare in domeniul economic; certificari profesionale recunoscute (expert contabil/auditor financiar) in domeniul financiar - contabil;, f.Expert achizitii publice: - Studii superioare; Certificari profesionale in domeniul achizitiilor publice;g. Specialist in domeniul protectia muncii si siguranta in santier la faza de executie: - Studii superioare; Atestare profesionala pentru activitatea de responsabil/ inspector cu protectia muncii conform Legii nr.319/2006;h. Expert in domeniul juridic: - Studii superioare in domeniul juridic; Experienta in domeniu, Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/ atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor (acolo unde unde sunt solicitate aceste atestate). Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va cere prezentarea de recomandari angajator/ beneficiar care sa ateste experienta prezentata in CV. Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala., Informatii privind privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul"., Certificarea conform standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 11:03