Achizitie publica - Servicii de consultanta managementul investitiei ?Reabilitare infrastructura in comuna Panticeu"
Detaliu pentru invitatia numarul 317816
Comuna Panticeu
Cod de identificare fiscala: 4426247
Adresa: Str. Panticeu nr.92, Panticeu
Telefon: 0264227840
Fax: 0264227840
Denumire invitatie: Servicii de consultanta managementul investitiei ?Reabilitare infrastructura in comuna Panticeu"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei ?Reabilitare infrastructura in comuna Panticeu, jud. Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.11.2011 13:09
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: ComunaPanticeu, Strada Principala nr. 93, loc. Panticeu, jude?ul Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ComunaPanticeu, Strada Principala nr. 93, loc. Panticeu, jude?ul Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
Valoare estimata: 146, 547 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declara?ie eligibilitate, declara?ie art. 181 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie privind calitatea participantului la procedura, declaratie potrivit art. 69 ind. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, certif. constatatoare impozite si taxe catre stat si locale, certif. ORC, cifra globala de afaceri in ult. 3 ani 290.000lei, bilantul pe ultimii 3 ani., decl. princ. servicii similare, prestate în ultimii 3 ani, prestarea serviciilor, în maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 146.547 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate în ultimii 3 ani calcula?i fa?a de data limita de depunere a ofertelor, copia partilor relevante din contr, recom., declaratie personal, nominaliz. lider de echipa, expert tehnic, expert juridic, expert economico-financiar, cv, diploma, atestate, documente din care sa reiasa experienta relevanta, document din care sa reiasa relatia cu ofertantul, declara?ie de disponibilitate, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
atasata in SEAP. Garantia de participare 2.900 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
tehnic 1
20
Descriere: Demonstrarea intelegerii obiectivelor proiectului si a contractului de achizitie publica, a sarcinilor stabilite in caietul de sarcini, precum si a rezultatelor asteptate
tehnic 2
20
Descriere: Metodologia de prestare a serviciilor
tehnic 3
30
Descriere: Organizarea si planificarea in timp a activitatilor