Achizitie publica - Servicii de consultanta necesare revizuirii strategiei de dezvoltare locala a Orasului Negresti Oas pe termen mediu si lung (orizonturi 2013 ? 2020 ? 2030).
Detaliu pentru invitatia numarul 337650
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337650/17.10.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta necesare revizuirii strategiei de dezvoltare locala a Orasului Negresti Oaspe termen mediu si lung (orizonturi 2013 ? 2020 ? 2030).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: +40 261854845, Fax: +40 261854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: Keresztszegi Niculina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinta in carul Primariei Negresti Oas, str.Victoriei, nr.95-97, Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200, tel.: +40 261854845, fax: +40 261854845
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta necesare revizuirii strategiei de dezvoltare locala a Orasului Negresti Oaspe termen mediu si lung (orizonturi 2013 ? 2020 ? 2030).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta necesare revizuirii Strategiei de dezvoltare locala a orasului Negresti Oas pe termen mediu si lung( orizonturi 2013-2020-2030), in cadrul pr.?Noi directii de dezv.pe termen mediu si lung pentru orasul Negresti Oas? finantat prin contract PO DCA 219/09.11.2010.
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 3.900 lei;Se constituie prin- scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societatebancara din Romania sau de o societate de asigurari asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare(Formular17).- prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? RO31TREZ54856XXX000056Garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.). Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din alta valuta in lei, la cursul comunicat de BNR, va fi cu 5 zile inainte de datalimita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantumul acesteia este de 10% din valoarea contractului, fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie este: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sicietate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract, inainte de semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator ;(Formular 19)-in cazul in care val.garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autorit.contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteiaprin depunerea la casieria autoritatii contractante a unor sume in numerar;
- daca partile convin se poae constitui prin retineri succesive din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct ladispozitia autoritatii contractante.Se va putea restitui dupa expirarea perioadei de garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Cerinta 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: 1. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta formularul nr. 2 din sectiuneaFormulare.2. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cuoriginalul.3. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere aofertelor.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propriaraspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata notarului.Cerinta 3.Sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere(daca este cazul) (Formular 16)-In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul deasociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Cerinta 4.Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 69*1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul 10.din sectiuneFormulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: - Primar ? Fedorca Aurelia- Viceprimar ? .Cicio Ioan- Secretarul- Grigoras Ioan- Contabil sef ? Fabian Floare- Oficiul Juridic ? Silaghi Liliana-Consilieri locali: Marincas Gheorghe, Ardelean Adrian Eugen, Miclaus Mihai, Jurge Cristian Remus, Gambra Ioan, FaneaIoan Constantin, ,Lohan Vasile, Ciocan Ioan, Berinde Gianny Catalin, Hotca Ioan, Moisa Petre, Pop Gheorghe Viorel, BigMihai, Codre Ioan, Sarca Ioan, Savu Mihai.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propriaraspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea Formulare Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru prestarea serviciilor ce fac obiectulcontractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului (cod CAEN 7022)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Avand in vedere ca in cadrul procesului de elaborare a strategiei vor fi colectate date primare de la diferite persoane, inclusiv date cu caracter personal, pentru a putea facilita analiza pe segmente de populatie, ofertantii trebuie sa faca dovada ca sunt inregistrati ca operatori de date cu caracter personal, in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date a fost transpus acquis-ul reprezentat de Directiva 95/46/EC, care reglementeaza cadrul juridic general al protectiei datelor personale la nivelul Uniunii Europene.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeazaactivitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare dacaaceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiarincheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 380.000 lei.Curs mediu BNR: 2009= 4.2373 lei/euro2010= 4.2099 lei/euro-2011= 4.2379 lei/euroInformatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia eonomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul este o asociere, icadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere complexitatea contractului si durata sa scurta de realizare, dovedirea capacitatii de realizare a contractului se va face prin prezentarea a maxim doua contracte de servicii executate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, calculati panala data limita de depunere a ofertelor si a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 195.000 lei fara TVA., Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Manager de proiectCerinte minime de calificare: a) Studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta.b) Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalentc) Minim 5 ani de experienta in specialitatea studiilor.d) Experienta in elaborarea a minim o strategie de dezvoltare pe aceeasi pozitie.?CV- Formular 13;?Copii dupa diplome sau atestate .?In cazul ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.obiectul si perioada contractului sau orice alt document oficial probant., Expert strategii de dezvoltareCerinte minime de calificare: a) Studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta, in domeniu economic.b) Minim 3 ani de experienta in domeniul studiilorc) Experienta in elaborarea a minim o strategie de dezvoltare.?CV- Formular 13;?Copii dupa diplome sau atestate.?In cazul ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Expert administratie publicaCerinte minime de calificare: a) Studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta, in domeniul administratie publicab) Minim 3 ani de experienta in specialitatea studiilorc) Experienta in elaborarea a minim o strategie de dezvoltare.? CV- Formular 13;? Copii dupa diplome sau atestate.? In cazul ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.obiectul si perioada contractului sau orice alt document oficial probant., Expert sociologiea) Studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta, in domeniul sociologieib) Minim 3 ani de experientain domeniu studiilor.c) Experienta in elaborarea a minim o strategie de dezvoltare.?CV- Formular 13;Copii dupa diplome sau atestate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Prezentarea unui sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent in domeniul in care se realizeaza achizitia, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe SEAP si direct de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:02