Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru 7 proiecte pentru Reabilitarea urbana a zonei de est in municipiul Onesti, judetul Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 353688
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353688/12.09.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru 7 proiecte pentruReabilitarea urbana a zonei de est in municipiul Onesti, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: +40 234317132, Fax: +40 234313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru 7 proiecte pentruReabilitarea urbana a zonei de est in municipiul Onesti, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Onesti, intentioneaza sa atribuie unui contract de servicii de consultanta pentru obtinerea de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarea cofinantarii din surse proprii sau atrase, in vederea implementarii unor proiecte de investitii din domeniul infrastructurii.A se vedea Caietul de sarcini nr. 4223/15.07.2013 din Sectiunea Documentatie si clarificari.
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 4000 lei.2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti; in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2000 lei din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare.Codul fiscal Municipiul Onesti: 4353250.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, se vor respecta prevederile art. 90 alineat (3) din H.G. 925/2006 cu modif. si complet. ult.In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vaprezenta formularul 4 din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vaprezenta formularul 5 din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vaprezenta formularul 5a din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.3. Ofertantii/ Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele fiscale nu vor avea datorii scadente la termenul legal al scadentei de plata din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta scanate dupa original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si semnate electronic.4. Ofertantii/ Fiecare membru al asocierii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se vaprezenta formularul 6 din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.5.Ofertantii/ Fiecare membru al asocierii vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se vaprezenta formularul 7 din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vaprezenta formularul 8 din Sectiunea FORMULARE scanat dupa original si semnat electronic.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar - Victor Laurentiu Neghina;
- Administrator public - Ionut Tenie;
- Viceprimar si consilier local- ing. Nicolae Gnatiuc;
- Secretar - Cons. Jur. Daniel Spanu;
- Director economic - ec.Neculai Gabureanu;
- Director executiv D.A.P.J. ? cons. Jur. Robert Ionut Chiriac (membru in comisie);
- Director executiv adjunct D.U.A.T.I.E.P.M. ? ing. Livia Bordei(membru rezerva in comisie);
- Sef Biroul Juridic - cons. jur. Laura Teodora Romedea(membru rezerva in comisie);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Rata cursului de referinta leu ? alta valuta ce va fi avuta in vedere la conversia valorii privind cifra de afacere va fi cursul mediu anual indicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va prezenta olista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2.Experienta similara: Se va prezenta cel putin un document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului in cauza., 3.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii., 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului se vor preciza si date de contact, respectiv: numele si prenumele , functia , responsabilitatea in cadrul contractului, telefon, fax., 5. Se solicita: O lista a personalului responsabil pentru executia contractului.Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta ): a) Un Manager de proiect , care va indeplini urmatoarele cerinte: -studii superioare;
-calificare/diploma acreditata de Manager de Proiect sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale;
- participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare .- detinerea unei experiente ca manager/coordonator/director de proiect.Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia in echipa, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre manager de proiect in original;
-CV-semnat in original de catre manager de proiect ;
-diploma studii ;
-document care atesta certificare manager de proiect sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ;
-documente doveditoare privind experienta profesionala specifica (ex.: contract/conventie/fisa de post/recomandare etc) ., b) Un Asistent manager, care va indeplini urmatoarele cerinte: - studii superioare;
- calificare/diploma acreditata de Manager de Proiect sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale;
- participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare , - detinerea unei experiente ca manager/coordonator/director de proiect/asistent manager.Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia in echipa, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre asistent manager;
-CV-semnat in original, de catre asistent manager;
-diploma studii ;
-document care atesta certificare manager de proiect sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale;
-documente doveditoare privind experienta profesionala specifica (ex.: contract/conventie/fisa de post/recomandare etc) ., c) Un Responsabil juridic care va indeplini urmatoarele cerinte: -studii superioare in stiinte juridice/drept;
-experienta similara in avizarea cel putin a unui proiect in care a desfasurat activitati similare obiectului contractului.Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia in echipa, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre responsabilul juridic, in original ;
-CV - semnat in original, de catre responsabilul juridic ;
-diploma studii ;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica (ex.: contract/ conventie/fisa de post/recomandare etc) ., d) Un Responsabil financiar , care va indeplini urmatoarele cerinte: - studii superioare in domeniul economic;
- participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia in echipa, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre responsabilul financiar, in original ;
-CV - semnat in original, de catre responsabilul financiar ;
-diploma studii ;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica (ex.: contract/ conventie/fisa de post/recomandare etc) ., e) Un Responsabil tehnic , care va indeplini urmatoarele cerinte: -studii superioare in constructii civile;Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia in echipa, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre responsabilul tehnic, in original;
-CV - semnat in original, de catre responsabilul tehnic;
-diploma studii ., 6.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 7.Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.Se va prezenta si acordul subcontractantilor(daca este cazul) . Ofertantul va prezenta Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru serviciile care fac obiectul contractului in cauza , valabil la data limita de depunere aofertelor .Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 15:07