Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru achizitiile publice in cadrul unui proiect cu finantare de la UE


Detaliu pentru invitatia numarul 280431
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BARLAD
Cod de identificare fiscala: 4539912
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad
Telefon: 0235411760
Fax: 0235416867
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta pentru achizitiile publice in cadrul unui proiect cu finantare de la UE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare, intocmirea documentatiilor de atribuire si consultanta pe toata perioada de derulare a procedurilor de achizitie organizate in vederea atribuirii contractelor de servicii si lucrari din cadrul proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?, pentru: - achizitia serviciilor de management al proiectului;
- achizitialucrarilor de constructie;
- achizitia serviciilor de asistenta tehnica (dirigentie de santier);
- achizitia serviciilor de publicitate si promovare;
- achizitia serviciilor de audit;
- achizitia de servicii de proiectare (numai daca va fi cazul);
- achizitia de servicii de studii de teren( numai daca va fi cazul).
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.02.2011 12:49
Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Barlad, Camera 1, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui, Cod postal: 731182, tel. 0235 411760, fax 0235 416867
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Barlad, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 216, 320 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conditii minime pentru ca ofertantii sa fie consideraticalificati si selectati: 1.Sa constituie garantia de participare in valoare de 4000 lei;2.Sa depuna toate documentele solicitate in prezenta Fisa de date si/sau Caietul de sarcini, in forma solicitata;3.Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;4.Sa fie inregistrati si autorizaticonform legilor in vigoare pentru prestarea serviciilor ;5.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 430.000 lei.6.Sa prezinte Declaratia cuprincipalele prestari de servicii din ultimii 3 ani.7.Persoanele implicate in contract sa aiba cel putincalificarile, competentele si experientacerute, detaliat, la punctul 4.3 al Caietului de sarcini8.Sa fie certificati conform standardelor ISO 9001:2008 si ISO 14001 sau echivalent.
Din SEAP, atasat prezentei invitatii
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de intocmire a documentatiilor de atribuire
20
Descriere: a. pentru durata minima ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte);b. pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pd(n) = (durata minima / durata(n)) x punctajul maxim alocat
Metodologia de prestare a serviciilor
15
Descriere: se acorda tinandu-se cont de numarul activitatilor/documentelorpropuse de ofertanti a fi desfasurate/ intocmite in vederea indeplinirii obiectivelor contractului, descrierea lor si corectitudinea punerii lor in corespondenta cu prevederile legale ce fac referire la ele, raportat la obligatiile (activitati si documente) impuse de intrega legislatie ce reglementeaza desfasurarea procedurilor de achizitie publica.
Planificarea in timp a activitatilor
10
Descriere: se acorda tinandu-se contdaca planificarea si durata activitatilor ( data de incepere, respectiv de finalizare a fiecarei activitati din cadrul contractului, succesiunea acestora avand in vedere corelarile si conditionalitatile dintre activitati) este conforma cu prevederile legale dar in acelasi timprealista si in concordanta cu planificarea achizitiilor in cadrul proiectului.
Identificarea si managementul riscurilor
5
Descriere: se acorda tinandu-se cont de numarul de riscuri realeidentificate, descrisesi argumentate precum si derecomandarile de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer