Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru administrarea proiectului nr. 630207/ 30.04.2010, avand codul SMIS 20821, intitulat: ?Instalatie pentru producerea energiei electrice prin valorificarea resurselor energetice regenerabile-biomasa, in Localitatea Sacuieni, Ju


Detaliu pentru invitatia numarul 354987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIADE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECOLAND BIHOR
Numar invitatie: 354987/22.10.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru administrarea proiectului nr. 630207/ 30.04.2010, avand codul SMIS 20821, intitulat: ?Instalatie pentru producerea energiei electrice prin valorificarea resurselor energetice regenerabile-biomasa, in Localitatea Sacuieni, Judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIADE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECOLAND BIHORCod fiscal: 26838630, Adresa: Parcul Traian nr. 5, Oradea, Telefon: +40 259-455870, Fax: +40 259-455870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Bihor, registratura, la adresa: Parcul Traian nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259-455870, fax: +40 259-455870, persoana de contact: Dascalu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Parcul Traian nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259-455870, fax: +40 259-455870, persoana de contact: Dascalu Constantin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru administrarea proiectului nr. 630207/ 30.04.2010, avand codul SMIS 20821, intitulat: ?Instalatie pentru producerea energiei electrice prin valorificarea resurselor energetice regenerabile-biomasa, in Localitatea Sacuieni, Judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru administrarea proiectului nr. 630207/ 30.04.2010, avand codul SMIS 20821, intitulat: ?Instalatie pentru producerea energiei electrice prin valorificarea resurselor energetice regenerabile-biomasa, in Localitatea Sacuieni, Judetul Bihor? conform Caietului de sarcini, respectiv asigurarea unuei consultante eficiente pentru implementarea proiectului si atingerea obiectivelor propuse prin proiect.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 929.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO09TREZ082509802X003106 Trezoreria Marghita); Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine ontestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata .
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1- Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.691 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Presedinte ADI Ecoland ? Mang Ioan; Cornel Popa ? membru AGA, Kiss Alexandru ? membru AGA, Beres Csaba ? membru AGA, Csuka Jo;zsef-Gyorgy ? membru AGA, Mados Attila Ferencz ? membru AGA, Sabau Constantin ? membru AGA, Director executiv ? Babau Stela, Director Adjunct ? Matyasi Gabor Istvan, Contabil sef ? Jeflea Avram, Managerproiect ? Dascalu Constantin; Asistent manager proiect- Dascalu Mihai; Expert tehnic ?Benedek Gabriela; Expert juridic ? Sobieski-Derer Beatrice; Expert implementare ? Mados Attila Ferencz; Responsabil financiar- Szallos Nandor. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. ? Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie "conform cu originalul", insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA : Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-Prezentare Formular nr.7;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria aspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular 7.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie mai mare sau cel putin egala cu 600.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul Informatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente justificative. Acestea se vor prezenta in copie continand mentiunea ?conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare celor prevazute in caietul de sarcini in cuantum de cel putin 150.000 lei fara TVA. Experienta similara va fi indeplinita prinprestarea la nivelul unui contract/maxim 5 contracte a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 150.000 lei. Se acceptacontract/contracte in curs de derulare, luandu-se in considerare partea din contract executata si receptionata., 2.Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari si atestate. Prestatorul este obligat sa detina personal calificat pentru a duce la bun sfarsit contractul, conform cerintelor din caietul de sarcini. Prestatorul este obligat sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Pe langa personalul propus de catre prestator, autoritatea contractanta solicita urmatoarele cerinte minime de personal: Expert in managementul proiectelor: 1 persoana cu studii superioare, cu minim 3 ani experienta profesionala generala si cu experienta de minim 3 ani in implementarea de proiecte.Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerului de proiect, care poate fi dovedita fie prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, fie prin diploma de absolvire de la programele de masterat fie prin documente care atesta finalizarea unor cursuri postuniversitare in managementul proiectelor sau orice alte documente care atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager de proiect", cod COR 241919. Este luata in considerare si diploma de absolvire a programelor de masterat care in anexa sa faca dovada absolvirii modulului de management de proiect. Este luat in considerare act similar recunoscut de autoritatile din tara de provenienta a ofertantului.Expert Financiar si sau coordonator financiar: 1 persoana cu studii superioare de specialitate economica cu minim 3 ani experienta profesionala generala si cu experienta in implementarea de proiecte, ca expert financiar.Expert Comunicare: 1 persoana cu studii superioare in domeniul socio-uman. specializarea: coordonator sau expert comunicare proiect cu minim 3 ani experienta profesionala generala si cu minim 3 ani experienta in realizarea de comunicare pentru proiecte in care se opereaza cu manuale de identitate vizuala, dovedibila prin documente care sa ateste acest fapt., CONTINUAREExpert achizitii publice: 1 persoana cu studii superioare economice, tehnice sau juridice, cu minim 3 ani experienta profesionala generala si cu experienta de minim 3 ani in derularea procedurilor de achizitii publice.Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii Expertului achizitii publice, care poate fi dovedita, fie prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, fie prin diploma de absolvire de la programele de masterat, fie prin documente care atesta finalizarea unor cursuri postuniversitare in achizitii publice, fie prin certificatul de Expert achizitii publice (acreditat CNFPA), precum si orice alte documentecare atesta competente de expert achizitii publice in conformitate cu standardul ocupational "Expert achizitii publice" (cod COR 241940). Este luat in considerare act similar recunoscut de autoritatile din tara de provenienta a ofertantului.Ofertantul va prezenta CV-uri, copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, precum si o declaratie de disponibilitate a personalului. Se vor prezenta: - Formular 12I, Formular 12J-CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari; Din CV-uri trebuie sa reiasa experienta similara solicitata de catre autoritatea contractanta pentru fiecare expert cheie propus. CV-urile vor fi semnate si asumate de catre persoanele cheie propuse. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la dovedirea experientei similare trecute in CV, prin acte relevante care sa sustina cele declarate in CV.-Acte studii si atestari - copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
-Contractul de munca sau extras Revisal / contract de prestari servicii / acordul pentru participarea la derularea contractului;
-Declaratie de disponibilitate pentru functia din proiect, semnata de fiecare membru al echipei in parte - in original.NOTA: Personalul de specialitate, mai sus prevazut, nu poate fi inlocuit pe parcursul derularii contractului decat pentru considerente de forta majora si caz fortuit. In oricare din cazurile care exonereaza raspunderea ofertantului (forta majora si caz fortuit) pentru inlocuirea unei/unor persoane de specialitate, ofertantul trebuie sa inlocuiasca personalul de specialitate cu personal care sa indeplineasca conditiile minime de calificare specificate mai sus. Inlocuirea unei/unor persoane de specialitate se va face doar cu acceptul beneficiarului., 3. Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.NOTA: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze, cu mentiunea ?Nu este cazul". Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, copie lizibila certificata conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer