Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu i
Detaliu pentru invitatia numarul 338953
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338953/06.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)Cod fiscal: 4736078, Adresa: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Telefon: 0214936203, Fax: 0214367165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, jud. Ilfov, Romania, cod postal: 077095, telefon: +40 0214367165, fax: +40 0214367165, persoana de contact: jr. Badulescu Emilia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Dragomiresti Vale, str. Micsunelelor, nr. 87, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 6.160 leiPer de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO54TREZ242124510220XXXX, deschis la Trez Ilfov, cod fiscal: 4736078 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data dep ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in per de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. in per.de valab. a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in scanata in SEAP si in original la sediul autoritatii (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Echiv pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zileOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin616.000 leiSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalSe vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriSe vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON2011; 1 Euro = 4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista princip prestari de servicii similarein ultimii 3 aniSe va prezenta: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de activitatisimilare ? in original, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin 1 contractde servicii similarein valde minim308.000 lei- Prezentare certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii- Prezentare recomandari din partea beneficiarilorPersoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele similare, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDecl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- in original, Cerinta nr. 4Capacitatea profesionala-prezentarea uneidecl din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- in original astfel: 1. Expert metodologie management de proiect- studii sup de lunga durata in dom tehnic, administrativ, juridic sau economic; certificare privind absolvire cursuri de specializare in domeniul managementului de proiect atestate prin crtific /orice alte doc echiv; cunoastere a cel putin o lb de circulatie internationala;
- sa fi ocupat o pozitie similara in cadrul a cel putin 3 alte echipe consituite pentru implementarea de proiecte finantate, dupa caz, din fond guvernaentale, europene de preaderare, structurale sau de coeziune experienta generala de cel putin 3 ani; participarea in cadrul echipei de management a cel putin 1 proiect similar.- sa detina experienta relevanta ca trainer in domeniul managementul, cont cerinta 4Pt persoanele nominalizate se vor prezentadoc: CV;Dipl studii;Atestate, autorizatii, certif profesionale cf prev leg in materie, valab pe per de valabilitate a ofertei;Doc care sa demonstreze rel de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul- pt expert metodologie management de proiect dovada experientei pe care o detine in domeniul implementarii prin prezent recomandari, copii de pe ctr sau alte doc similar, plus CV.- Decl de disponibilitate ? original .- recomandari, copii de pe contracte, alte doc relevante, CV, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens, se va completa in original oDecl priv partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare in original, Cerinta nr. 6Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare- Se va prezenta Acord de asociere in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Criteriul este descris in caietul de sarcini
Numarul de riscuri ce afecteaza implementarea proiectului, identificate si descrise
40
Descriere: Criteriul este descris in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:55