Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu i


Detaliu pentru invitatia numarul 340155
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Numar invitatie: 340155/29.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)Cod fiscal: 4736078, Adresa: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Telefon: 0214936203, Fax: 0214367165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Romania, cod postal: 077095, telefon: +40 214367165, fax: +40 214367165, persoana de contact: Gheorghe Socol
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Micsunelelor, nr. 87, comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru consiliere in managementul si implementarea proiectului pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si expertiza ? management de proiect pentru proiectul?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pnetru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?: Constructii existente care urmeaza sa fie modernizate (extinse): scoala existenta, atelier de viticultura, camin elevi, sala de lectura, sala de fitness, centrala termica, sere, cantina; Constructii noi ce urmeaza a fi realizate: Garsoniere profesori, sala de sport, Teren de sport pentru fotbal pe gazon, cu gradene, Retele exterioare, Drumuri si alei in incinta ? Sistematizare verticala
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 6.160 lei Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO19TREZ4215006XXX000289, deschis la Trez Ilfov, cod fiscal: 4736078 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data dep ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in per de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. in per.de valab. a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul autoritatii (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Echiv pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.). 2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). 3. Certificat de cazier judiciar pentru administratorul societatii (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii ? 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III. 2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/copieconforma cu originalul semnata si stampilata. 3. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul. 4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)^1 si d) va fi prezentata si de catre tertul sustinator.)In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.).Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: - ing. Socol Gheorghe, primar, ing. Nica Alexandru, secretar, ec. Sandu Roze Georgiana-contabilMembri comisiei de evaluare1. BADULESCU EMILIA- presedinte2. MATEI COMAN MARIA - membru3. BRAN SIMONA- membru4. NICULAE GEORGIANA- membru rezervaPersoane care aproba bugetul comunei Dragomiresti Vale: Antonescu Gheorghe, Bucur Ion, Chiri?a Marius, Constantin Iulian, Dan Florea, Dinu Niculina, Geanga?u Florea, Ilioiu Dumitru, Nedelciu Diana, Prispian Constantin, Savu Stefan, Serban Marian, Vasilescu CorneliuAceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in original /copie legalizata/ copie cf cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataNota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.Doc. trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin616.000 leiSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalSe vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriSe vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON2011; 1 Euro = 4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor prestari de servicii similarein ultimii 3 aniSe va prezenta: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de activitatisimilare ? in original, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteisimil. in ultimii 3 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin 1 contractde servicii similarein valoarede minim308.000 lei- Prezentare certif/doc emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii- Prezentare recomandari din partea beneficiarilorPers juridice straine vor atasa copii dupadoc. similare, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- in originalIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Cerinta nr. 4Capacitatea profesionalaSe va depune lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contr. Pt implementarea in conform cu clauzele contratului de finantare, este necesara constituirea unei echipe de proiect care sa contina: ? Manager de proiect ? expert cheie? Responsabil financiar - expert cheie? Responsabil achizitii publice- expert cheiePosturile nu se cumuleaza. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie in parte vor fi considerate inacceptabile.NOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta: - CV; Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certific profesionale necesare cf preved legale in materie, pt personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofetei- Doc prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);, Continuare cerinta 4Expert metodologie management de proiect ?expert cheie- studii sup de lunga durata in dom. tehnic, administrativ, juridic sau economic; certificare pt absolvire cursuri de specializare in managem. de proiect atestate prin certif. sau alte doc. echiv.- cunoastere cel putin o lb. de circulatie internationala.- exp. generala de cel putin 3 ani;, Continuare cerinta 4Responsabil financiar - expert cheie- studii superioare de lunga durata in domeniul economic- experienta generala minim 3 ani- expert contabil, autorizat CECCAR, continuare ceritna 4Expert achizitii publice. Absolvent studii super. juridice/economice. certificate/diplome sau echiv. care sa ateste calitatea de expert achizitii publice. exp. generala de cel putin 3 ani;, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens, se va completa in original oDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 6Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare- Se va prezenta Acord de asociere in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara este descrisa in caietul de sarcini
Nr riscuri ce afecteaza implementarea proiectului, identificate si descrise cu masurile de prevenire / contracarare a riscului ..
30
Descriere: Descrierea criteriului se afla in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer