Achizitie publica - ?Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de servicii si lucrari, in vederea implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mah
Detaliu pentru invitatia numarul 331078
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331078/03.07.2012
Denumire contract: ?Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de servicii si lucrari, in vederea implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?, pregatirea, organizarea si derularea procedurilor de atribuire?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 240545543, fax: +40 240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mahmudia, str.Geolog Vasile Bacalu , nr.19 , judetul Tulcea , Romania, cod postal: 827130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de servicii si lucrari, in vederea implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?, pregatirea, organizarea si derularea procedurilor de atribuire?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de servicii aferente pregatirii de proiecte, servicii de limitarea zonelor de protectie pentru habitate, lucrari de reconstructie ecologica, servicii de impadurire, servicii de evaluare si monitorizare de mediu, servicii de auditare, in vederea implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?- Conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare se poate constitui prin depunenerea la casieria autoritatii contractante, se achita cu ordin de platasau fila cec confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea oferteiConform prevederilor art. 2781 alin. (1), lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, 1% din aceasta valoare, respectiv suma de 2105, 4 lei.Garantia de participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza semnarea contractului.Garantia de participare se restituie nu mai tarziu de 3zile lucratoare de la data expirarii ofertei, in baza unei cereri scrise si depuse la sediul autoritatii contractante.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: .RO55TREZ6415006XXX000163Cod de inregistrare fiscala: Cod fiscal 4794060
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa formular 5Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. Nr.34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare..Mod de dovedire: Se va completa formular 6Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Se va completa formular 7Cerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314 din 12.10.2010Mod de dovedireSe va completa formular 12.Declaratie pe proprie raspundere.privindneincadrareain prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006: Primar: Vramulet Gherghina; Viceprimar: Demidov Gheorghe; Secretar; Erofei Igor;Consilieri locali: Damian Stefan, Efrim Florea, Musa Ghiulnan, Petcu Ion, Marinescu Vasile, Ivanov Calin, Siminiski Dumitru, Stefan Serioja, Istrate Grigore, Stoica Vasile, Compartiment achizitii publice: Ghilan Veronica, Grigore Mihaela, Ivanov Mihaela.Se va completa formular 13 Cerinte obligatoriiPt pers.juri.romaneSe va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, este obligat la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si /sau asociatiidupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar, activitatile supuse procedurii de achizitie.Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) cod unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale(adresa);d) domeniul de activitate principal;e) domeniile de activitate secundare;f) situatia societatii(daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta minima : Media cifrei de afaceri global ape ulltimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei ( in cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat)Se solicita: - Bilanturile contabile la pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente care pot dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3ani- Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generale -Se va completa Formularul 8In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a prezenta si alte documente edificatoare prin care sa demonstreze indeplinirea cerintei minime impuse.In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate silegalizate ale doc. solicitate mai sus
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Prezentarea pentru experienta similara in ultimii 3 ani, cel putin un contract de servicii similare implementat in valoarede cel putin 210540 lei, avand in vedere valoarea estimata a serviciilor pentru care se angajeaza serviciul de consultanta conform caietului de sarcini si a contractului de finantare a Proiectului Reco Mahmudia.Documente solicitate in vederea dovedirii experientei sililare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unui certificat/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Modalitatea de indeplinireSe va completa formular 9 si anexa la formularul 9, B. Informatii referitoare la personal: Cerinta obligatorie: Personal tehnic de specialitate: Doi onsilieri juridici, care pot confirma ca indeplinescurmatoarele cerinte: 1.Studii superioare in drept.2. Consilier juridic definitiv si membru al unei asociatii profesionale a consilierilor juridici.3.Curs de achizitii publice.4.Aptitudini tehnice; cunostiinte de utilizare PC-Word, Excel, Power Point, Internet Explorer.Modalitateade indeplinire, se vor prezenta urmatoarele documente: -Diplomaabsolvent Facultatede drept sau stiinte juridice.-Diploma sau Certificat de absolvirecurs de achizitii publice-Diploma sau Certificat de de absolivire curs de formare calculator.-Certificat din partea asociatiei profesionale a consilierilor juridici din care sa rezulte ca ofertantul arecalitatea demembru al asociatiei profesionale.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV, certificarile, atestarile /legitimatii/ diplome, declaratii . certificat de absolvire.Se va completa formularul 14
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 15:58