Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea Studiului de oportunitate si fezabilitate pentru crearea unei companii de proiect care sa implementeze proiectul DFDSMA


Detaliu pentru invitatia numarul 355749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NUCLEARA SI PENTRU DESEURI RADIOACTIVE
Numar invitatie: 355749/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru elaborarea Studiului de oportunitate si fezabilitate pentru crearea unei companii de proiect care sa implementeze proiectul DFDSMA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NUCLEARA SI PENTRU DESEURI RADIOACTIVECod fiscal: 26328223, Adresa: str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213168001, Fax: +40 0213121410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Persoana de contact: Florin Constantin Tatar, Presedinte Agentia Nucleara si pentru Deseuri Radioactive
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate nationala competenta in domeniul promovarii, dezvoltarii si monitorizarii activitatilor nucleare in scopuri exclusive pasnice si al gospodaririi in siguranta a deseurilor radioactive, inclusiv depozitarea definitiva a acestora.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru elaborarea Studiului de oportunitate si fezabilitate pentru crearea unei companii de proiect care sa implementeze proiectul DFDSMA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de consultanta pentru elaborarea Studiului de oportunitate si fezabilitate pentru crearea unei companii de proiect care sa implementeze proiectul DFDSMA "Depozitul final de deseuri de slaba si medie activitate Saligny", in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie.
II.1.6) CPV: 79411100-9 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4.500 (patru mii cincisute lei) lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO 04 TREZ 7015005X XX01 2737 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sector 1.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin. 2 si art. 90 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original in termen de cinci (5) zile de la data semnarii contractului de achizitie publica si se elibereaza in termen de maxim zece (10) zile lucratoare de la data indeplinirii obligatiilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata In limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: i. Prezentare declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Completare Formular nr. 1); siii. Depunere cazier judiciar al operatorului economic.Nota: Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, si nici ofertantul care a intrat in faliment ca urmare a pronuntarii unei hotarari judecatoresti de catre judecatorul sindic.Modalitatea de indeplinire: i. Prezentare declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2);ii. Depunere Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor; siiii. Depunere Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.Nota: In masura in care procedura de emitere a certificatelor mentionate la punctele (ii) si (iii) de mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de persoana care asigura sustinerea financiara, care nu trebuie sa se afle nici ea in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire.Pentru persoanele juridice romane, documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata. Este recomandabil ca traducerea sa fie legalizata de un notar public din Romania.Certificatele se vor prezenta sub forma formularelor standard emise de organismele competente privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte declaratiile mentionate mai sus.In cazul in care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare ale platilor la zi ale acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care ofertantul are sedii secundare, se vor prezenta certificate de atestare fiscala eliberate doar pentru sediul secundar implicat in derularea contractului, daca este cazul.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Prezentare declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 3) in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Prezentare declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: i. Presedinte Florin Constantin Tatar;ii. Vicepresedinte Constantin Andrei;iii. Director General Augustin Aculai, Director Economic Daniela Violeta Nastase, Director general adjunct Alice Dima, Director cabinet Irina Diana Iordache, Consilier Ramona Badea, Consilier juridic Manuela Hitiuan, Consilier Ortenzia Niculae. Pentru persoanele juridice romane este necesara: - Prezentarea certificatului constatator, in original sau copie, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului (i.e. servicii de consultanta) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, indiferent daca acesta se regaseste in obiectul principal de activitate sau cel secundar.Pentru persoanele juridice straine este necesara: i. Prezentarea de documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, eliberate in conformitate cu legea tarii de rezidenta a operatorului economic. Informatiile cuprinse in documentele depuse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.ii. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertant. Pentru persoanele juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar, numele intreg al persoanei/persoanelor semnatare.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelor in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Media aritmetica a cifrei de afaceri pentru activitatea de consultanta pentru afaceri si management pe ultimii trei (3) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minimum 450.000 RON sau echivalentul in alta valuta al acestei sume.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere data de catre reprezentantul legal al ofertantului pentru ultimele trei (3) exercitii financiare incheiate.Este considerata acceptabila si depunerea unei declaratii din partea auditorului ofertantului din care sa rezulte cifra medie de afaceri in activitatea de consultanta pentru afaceri si management a ofertantului pentru perioada mentionata. In aceasta situatie, ofertantul va prezenta documente justificative care sa probeze calitatea de auditor a declarantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentarea listei principalelor servicii similareprestate in ultimii 3 ani(servicii de consultanta in afaceri si management si servicii in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, in conformitate cu art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG 34/2006.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 5 ?"Declaratia privind experienta similara a ofertantului pentru servicii similare in ultimii trei (3) ani" insotita de "Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii ani.", Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine o echipa de proiect formata din cel putin patru (4) consultanti, cu o vechime in aceasta specialitate de cel putin trei (3) ani, dintre care: i. cel putin unul sa fi fost implicat in proiect din domeniul gospodaririi deseurilor radioactive, in implementarea carora sa fi abordat aspecte specifice privind respectarea cerintelor Uniunii Europene in aceasta materie, in special ale Tratatului Euratom si ale Conventiei privind evaluarea impactului asupra mediului in context transfrontalier (Espoo, 1991);ii. cel putin un membru sa aiba calitatea de consultant financiar;iii. cel putin unul dintre membrii echipei a efectuat in ultimii trei (3) ani servicii de consultanta pentru afaceri si management;iv. cel putin unul dintre membrii echipei sa fie familiarizat cu modelele financiare aplicabile realizarii de instalatii nucleare din Uniunea Europeana.Ofertantul va prezenta: i. O lista continand consultantii propusi pentru implementarea proiectului;ii. Curriculum vitae pentru fiecare dintre consultantii ce urmeaza sa formeze echipa de proiect;iii. Declaratie de disponibilitate a fiecarui consultant, din care sa rezulte disponibilitatea pe toata perioada de derulare a proiectului;iv. Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor obtinute si de pe actele de identitate;v. Pentru demonstrarea experientei relevante echipei de proiect in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive, in servicii de consultanta pentru afaceri si management precum si pentru demonstrarea cunostintelor privind cerintele Uniunii Europene, ofertantii vor prezenta diplome/certificate/recomandari/orice alte documente constatatoare emise de angajator/beneficiar pentru proiectele/contractele care demonstreaza aceasta experienta relevanta. Documentele constatatoare solicitate nu se refera la documentele constatatoare mentionate la art. 97 ind. 1 din HG 925/2006 precum si la eliberarea lor numai de catre autoritati contractante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Identificarea potentialelor riscuri si a masurilor care s-ar impune pentru reducerea/eliminarea acestora
50
Descriere: Ofertantii vor prezenta in cadrul Propunerii tehnice o lista a riscurilor identificate continand o prezentare sumara a acestora, a efectelor pe care le genereaza si a recomandarilor de reducere/eliminare a acestor riscuri.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer