Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru executia investitiei Centru de Vizitare de la Sulina


Detaliu pentru invitatia numarul 343841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Numar invitatie: 343841/13.03.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru executia investitiei Centru de Vizitare de la Sulina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARIICod fiscal: 3722040, Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Telefon: +40 240518924/ +40 240518925, Fax: +40 240518975
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Romania, cod postal: 820243, telefon: +40 240518924/ +40 240518925, fax: +40 240518975, persoana de contact: CRISTIAN COSMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A-Sala de Consiliu, Etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru executia investitiei Centru de Vizitare de la Sulina
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru executia investitiei ? domeniile constructii civile, lucrari tehnico edilitare, instalatii electrice interioare, instalatii sanitare, calitatea materialelor, juridic, economic - pentru obiectivul de investitie Centru de Vizitare de la Sulina; Valoarea estimata, fara T.V.A., a achizitiei este de101.558, 60 lei din care 9.232, 60 lei reprezinta cota de 10% din valoarea estimata a contractului, exprimand diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 558.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) cuantumul garantiei de participare: 925 lei; 2) perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; 3) modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau prin depunere la casieria ARBDD Tulcea; Daca ofertantul alege varianta constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va utiliza contul RO11TREZ6415005XXX000132 deschis de catre autoritatea contractanta la Trezoreria Tulcea, CF 3722040; ! Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul B.N.R. din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) modalitatea de constituire: in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011; 2) cuantumul acesteia: 10% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 5). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 6). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, cu referire doar la pct. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (conform Formular nr. 7). Daca este cazul, toti asociatii sau subcontractantii vor prezenta acest certificat;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? (conform Formular nr. 8). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta acest certificate (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010);7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 9). Daca este cazul, declaratia va fi prezentata de toti asociatii, de tertii sustinatori si subcontractanti (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: a) Edward BRATFANOF ? Guvernator;b) Marioara CRACIUN - Sef Serviciu B.F., presedinte comisie de evaluare;c) Liliana IVANCENCO - Sef Serviciu C.R.I.E., membru comisie de evaluare;d) Radu VOICU - Sef Birou J.C.A., membru comisie de evaluare;e) Cezar SOFITCHI - Sef Serviciu A.T., membru comisie de evaluare;f) Pavel IVANOV ? referent compartiment A.P., membru comisie de evaluare;g) Felicia ONOSE ? membru de rezerva comisie de evaluare;h) Cristian COSMA ? membru de rezerva comisie de evaluarePersoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte incadrarea in domeniul de activitate necesar.Daca este cazul, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale va fi dovedita asa cum s-a exprimat mai sus si de catre toti asociatii si subcontractantii;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, respectiv in domeniile constructii civile, lucrari tehnico edilitare, instalatii electrice interioare, instalatii sanitare, calitatea materialelor (actele doveditoare privind absolvirea studiilor necesare calificarilor solicitate, CV-uri ale persoanelor responsabile din care sa rezulte inclusiv participarea in cel putin un proiect similar, declaratie de disponibilitate a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului), Declaratie a ofertantului in care se va specifica faptul ca functie de complexitatea situatiei se va colabora inclusiv cu specialisti in domeniul juridic si financiar, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea (daca este cazul), Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul), In cazul in care ofertantul nu dispune de toate resursele necesare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, va asigura utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si personalul cu specializarile in domeniile necesare realizarii contractului urmand sa probeze aceasta inainte de adjudecarea contractului. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer