Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizarea infrastructurii de baza in comuna Vatra Moldovitei, jud. Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 323031
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323031/29.03.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizarea infrastructurii de baza in comuna Vatra Moldovitei, jud. Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VATRA MOLDOVITEICod fiscal: 4326680, Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Telefon: +40 0230336150, Fax: +40 0230336251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595, telefon: +40 0230336150, fax: +40 0230336251, persoana de contact: Primaria Vatra Moldovitei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vatra Moldovitei, localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizarea infrastructurii de baza in comuna Vatra Moldovitei, jud. Suceava?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractelor de executie in cadrul proiectului integrat: ?Modernizarea infrastructurii de baza in comuna Vatra Moldovitei, jud. Suceava?1. Realizarea monitorizarii activitatilor proiectului, 2.Elaborarea cererilor de avans in conformitate cu cerintele finantatorului3. Elaborarea rapoartelor de progres in conformitate cu cerintele finantatorului4. Elaborarea cererilor de rambursare in conformitate cu cerintele finantatorului5. Asigurarea respectarii legalitatii si conformitatii tuturor activitatilor si actiunilor din cadrul proiectului6. Realizarea si actualizarea, in urma discutiilor cu membrii echipei de proiect, a Planului de implementare a proiectului7. Colaborarea cu membrii echipei de proiect in derularea tuturor activitatilor8. Colaborarea cu toti prestatorii implicati in realizarea proiectului in scopul indeplinirii sarcinilor contractuale9. Intocmirea si mentinerea pistelor 10. Oferirea de consultanta juridica in cadrul proiectului11. Elaborarea de documente solicitate de APDRP si de alte organisme care vor solicita date si informatii privind derularea Contractului de finantare12. Alte activitati si obligatii ale Consultantului
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I. Cuantumul garantiei de participare: 1.330 lei.II. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Documente solicitate: - prezentare Declaratie privind eligibilitatea - Formular 4 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuireAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociatvaprezenta documentul mentionat.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 formular 5 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuireDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraconform Formularului 6 din anexa cu Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Saghin Virgil ? primar, Niga Gabriel ? viceprimar, Derscanu Mirela-sef birou financiar contabil, Matei Anca-consilier juridic. Se va prezenta declaratia, conform Formularului 18 din anexa cu Formulare.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta declaratia, conform Formularului 17 din anexa cu Formulare, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? emis de Autoritatile publice locale ? original sau copie -, din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat de atestare fiscala emis de ANAF original sau copie - cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara . Cerinta obligatorie: - Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Documente solicitate: - prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Atentie! Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor (Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte dedata depunerii).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -valoarea pentru cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie mai mica sau egala cu 120.000 lei., Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaPrezentarea a1 contract de servicii de consultanta pentru managementul proiectelor finantate din fonduri europene, finalizat sau in curs de derulare.Se va intocmi fisa de experienta similara pentru contractul prezentat ca experienta similara., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asocierea, Personalul de specialitateSe va prezenta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12).Se va prezenta Declaratia privind asigurarea cu responsabil direct de indeplinirea contractului de servicii ? Formular 13.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va completa Formularul 14.Cerinte minime obligatorii pentru personalul de specialitate: ? Manager de proiect ? Care a participat in cadrul unui proiect similar.? Expert financiar - cu cel putin 3 ani experienta in domeniul economic sau, dupa caz, financiar-contabil., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/ sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din O.U.G. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatprin mijloace electronice (prin sistemul electronic de achizitii publice S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro )Documentatia va f
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 11:24