Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul de proiect in cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 357052
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357052/22.01.2014
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul de proiectin cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245210509, persoana de contact: ENE GABRIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste, str. Tudor Vladimirescu nr.48, Targoviste, jud.Dambovita, Romania-Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul de proiectin cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentrumanagementul de proiect in cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita?-activitatile de management ale proiectului care vor face obiectul contractului de servicii mai sus mentionat sunt: -delegarea sarcinilor si a fiselor de post pt. echipa de implementare;
-stabilirea planului si a strategiei de lucru;
-monitorizarea si controlul act.cf. contr. de finant.;
-asig. manag. financ-contab. al proict.;
-elab.doc. de raportare
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 4.470 Lei.In cazul in care garantia de participare va fi in valuta, se va lua ca referinta cursul valutar al BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilit a garantiei: 60 zile de la termenul limita pt depun a ofertelor.Forma de constit a garantiei de participare: se va face in cf cu prev art.86 alin(1) din HG nr.925/2006: Scrisoarea de garantie bancara/instrument de garantare, emisa/emis in favoarea autorit contr si in cond legii de o soc bancara/de o soc de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate;?Virament bancar in cont Autorit Contr RO45TREZ2715006XXX005629 deschis la Trez Tgv, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschid ofertelor urmand a fi transmis in orig la sediul Autorit Contr.Dovada unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul constit gar de partic printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari, se va compl F 11 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest Form.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ IMM, atunci ofertantul benef de reducerea cu 50% a cerintelor privind cuantumul garantiei de participare.In masura in care CNSC respinge pe fond contest, autorit contr va retine contestatorului din garantiei de partic suma cf art.278?1 alin(1) lit a) din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl priv neincadr in prev art.180 din OUG nr.34/2006Cond de calif: Of nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (Completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model-Formular nr.4 )Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz), conf.cu ord. ANRMAP nr.314/2010.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.14)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: 1.Radu Corneliu Petrescu ? Manager2.Luisa Greaca ? Sef Serviciu Achizitii3.Gabriel Ene ? Manager Proiect4.Silviana Marin ? Dir.finac-contab5.Mihaela Ungureanu ? Junor Project Manager6.Andrei Tomescu-dir.medical7.Rodica Nicolae-dir.ingrijiriNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertii sustinatori si subcontractantilor.dupa caz.5. Certificate de atestare fiscalModalitatea de indeplinire: -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de taxe si impozite locale la care este arondat sediul operatorului economic, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.? in original/copie legalizata/copie certificata ?Conform cu Originalul?.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul operatorului economic, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat-scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/copie certificata ?Conform cu Originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, achizitorul are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.6. Ofertantul trebuie sa cunoasca toate condi?iile legale privind procedura de atribuireModalitatea de indeplinire: Declara?ia privind calitatea de participant la procedura, in original(completarea Formularului nr. 6) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, pt partea de contract pe care o va realizaNota!In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr.1-Declara?ie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCondi?ie de calificare: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) sa fie de minim 440.000 lei.- Prezentarea Bilanturilor contabile la 31 decembrie pentru ultimii trei ani ( 2011, 2012, 2013), inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie ?Conform cu originalul?, din carerezulta cifra de afaceri globala sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc.edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Pentrul anul 2013 se vor putea prezenta si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri , dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc.edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente., Informatii privind sustinerea.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formulare 15 si/sau 15A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindexperienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experientaprin prezentarea in cadrul listei a minim un contract/max 3 contr prin care sa dovedeasca prestarea de servicii similar in ultimii 3 ani cu o valoare cumulate minima de 220.000 lei.In vederea indepl. cerintei ofertantul va prezenta: -certif/docum.emise de o autorit./client privat, care sa contina datele de identif ale contract declarat, datele de incepere si finaliz a contract, val contract, sau val serviciilor prestate: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op ec nu are posib obt unei certif/conf din partea acestuia, demonstrarea prest de serv. se realiz printr-o declaratie a op. ec.Nota: op. ec. nerezidenti vor prezenta copiile doc. insotite de traduc. autorizata a acestora in lb. rom., Personal cheie obligatoriu: Cerinte minime obligatorii: 1.Manager de proiect, ?Studii superioare finalizate cu licenta emisa de o institutie de invatamint acreditata de statul roman sau echivalate;?Competente dovedite prin detinerea unui Certificat de manager de proiect recunoscut de ANC sau echivalent cu standardul ocupational ?Manager de proiect?, cod COR 241919)?Experienta generala minim 5 ani?Experienta specifica participarea ca Manager de Proiect/Coordonator in cel putin un proiect/contractSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizarea contractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins.2.Expert financiar?studii superioare economice finalizate cu licenta emisa de o institutie de invatamint acreditata de statul roman sau echivalate;
-Experienta generala de 5 ani-Experineta specifica minim 1 proiect similar in calitate de expert financiarSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizareacontractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins.3.Expert achizitii publice, -studii superioare finalizate cu licenta emisa de o institutie de invatamint acreditata de statul roman sau echivalate.-Experienta generala de 5 ani-Experienta specifica minim 1 proiect similar in calitate de expert achizitii publice-Un certificat de expert in achizitii publice recunoscut de ANC sau echivalent cu standardul ocupationalSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizareacontractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins., 4.Expert IT-studii superioare finalizate cu licenta emisa de o institutie de invatamint acreditata de statul roman sau echivalate.-Experienta generala de 5 ani-Experienta specifica minim 1 proiect in calitate de expert IT/coordonator care au avut ca implementare sisteme integrate de hardware, software de baza, dezvoltare software , comunicatiiSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizarea contractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins.5. Expert tehnic pentru securitatea informatiei si retea de comunicatii, -studii superioare finalizate cu licenta emisa de o institutie de invatamint acreditata de statul roman sau echivalate-Experienta generala de 5 ani-Experienta specifica minim 1 proiect in calitate de expert in cadrul a cel putin un proiect de securitate a informatiei.-Sa detina certificari profesionale CISSP, CISA sau echivalentSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizareacontractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins.6.Responsabil juridic-studii superioare in domeniul juridic.-Experienta generala de 5 ani-Experienta specifica minim 1 proiect similar intr-o institutie publica sau privata in calitate de expert juridic/expert institutionalSe vor prezenta: CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 20;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizareacontractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 21.Operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi respins.Nota!a) Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari/confirmari de la ofertant si/sau institutiile legale abilitate in cazul in care din documentele atasate nu reiese indeplinirea cerintelor mentionate anterior cu privire la calificarea/experienta relevanta a personalului., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere cu urmatoarele prevederi minime:
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota:
a) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii.
Se va prezenta:
- Formularul 17 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnata si stampilata de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).Aceasta lista va fi insotita de acordurile de subcontractare.
In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
Nota:
a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Standarde de asigurare acalitatiiCerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru gama de servicii solicitate valabil la data limita de depunere ofertelor, in copie conform cu originalul.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individuale pentru fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta ceritificatele/ documentele relevante insotite de traduceri in limba romana, autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identif, descrier, argument risc relev care pot afecta exec contract;recomadari, reduc/elimin, planuri de conting a riscurilor relev identif, fara a afecta cerintele caietului de sarcini
40
Descriere: 2.1.Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor relevante care pot afecta executia contractului;2.2.Recomadari reduceri/eliminari, planuri de contingenta a riscurilor relevante identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 11:16