Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului " Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni"


Detaliu pentru invitatia numarul 336062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TOPOLOVENI
Numar invitatie: 336062/24.09.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului " Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TOPOLOVENICod fiscal: 4229725, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Telefon: 0248666259, Fax: 0248666469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Romania, cod postal: 115500, telefon: +4 0248666259, fax: +4 0248666469, persoana de contact: GHEORGHITA BOTARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Calea Bucuresti nr.111, Topoloveni, judetul Arges(sala de sedinte a consiliului local al orasului Topoloveni)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului " Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finatare , servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, AP.2, DMI 2.1, contract de finantare nr. 1533 din 06.05.2011, cod SMIS 1660
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 159.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: potrivit prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 actualizata: Virament bancar in contul autoritatii contractante ?Oras Topoloveni?cod fiscal 4229725?cod IBAN RO42TREZ0515006XXX000214 deschis la Trezoreria Topoloveni.In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse.In cazul in care operatorul economic constituie garantia de participare in moneda euro, echivalenta leu/euro ce se va lua in considerare se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile .In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.a)din OUG 34/2006 actualizata.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie cf.prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Art. 180- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular nr.4Nota : documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 18- din OUG 34/2006 trebuie prezentate si de tertul sustinator , daca este cazul.2.Art. 1812.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?formular nr.5.2.2Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.2.3Certificatde atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertatnul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c)1 si lit.d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul.Documentele pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati5.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : a)Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt : Botarca Gheorghita ?Primar , Ungureanu Maria Doina ? secretar , Vinatoru Monica - sef birou contabilitate, Marica Daniela, Posa Felicia, Mihai Gabriel, Gulie Catalin, Catrinu Ionut, Dina Daniela, Paunescu Mihaela, Ivanescu Eugen, Pisicaru Doina;Stirbescu Maria, b)Persoanele cu functie de decizie(consilieri locali) care aproba bugetul aferent autoritatii contractante : Crasan Vergil, Dima Dorinel, Dinca Anton, Ene Emilian, Iliescu Miron, Iliescu Victor, Mihai Tite, Preda Eleonora, Radu Laurentiu, Rosescu Ion, Serban Nicolae, Turturoiu Maria Liliana, Ungureanu Gheorghe;Ungureanu Marian, Vasilescu Gabriel, Vilceanu Radu, Vinatoru Catalin Dorel. Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : - obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Certificatul constatator nu trebuie sa fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Nota : Documentele pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara ? cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 160.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii trebuie sa prezinte Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a a executat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare cu valoarea de 85.000 lei.Vor fi prezentate certificate/documente emise de beneficiarul serviciilor din care sa reiasa valoarea, serviciile ce fac obiectul contractului si perioadele de executie insotite de p.v. de receptie si recomandari., Ofertantii trebuie sa prezinte Lista cu personalul de specialitate direct responsabil cu indeplinirea contractului de prestari servicii., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate : Consultant Manager de proiect ? cerinte : -Studii superioare de lunga durata;
-calificare/diploma acreditata CNFPA de Manager de Proiect (conform COR 241919 sau echivalent)-Participarea ca manager de proiect la cel putin un proiect similar.Consultant tehnic ? cerinte : - studii superioare universitare de lunga durata, pentru profil constructii -specializare cai ferate, drumuri si poduri;
- participarea ca responsabil tehnic in implementarea a cel putin un proiect similar.Consultant financiar ? cerinte : - studii superioare universitare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta in domeniul economic;
- participarea ca responsabil financiar in implementarea a cel putin un proiect similar;Consultant juridic ? cerinte : -Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta in domeniul juridic., Informatii privind asociereaSe completeaza si se prezinta un acord de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? Formular nr. 13.Nota: Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie deasociati .In acest caz se va preciza ( pe formular) ?Nu este Cazul?., nformatii privind subcontractantii ? Se va completa Formularul nr. 14 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Nota: Formularele privind subcontracterea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?., Informatii privind tertul sustinator ? daca este cazul.In conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si cele ale art. 190 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economic financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta sa confirme faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate si/sau resursele tehnice si profesionale invocate? Formularul nr.15, Formularul nr.16, Formular nr.17, Formular nr.18 Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii pentru serviciile acoperite de prezentul contract din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, sau Probe sau dovezi (documente prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii .Certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer