Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitare infrastructura strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie".


Detaliu pentru invitatia numarul 330665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 330665/27.06.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitare infrastructura strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitare infrastructura strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie".
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultanata in domeniul managementului proiectului finantat va consta in realizarea de activitati manageriale necesare atingerii obiectivelor propuse si implementarii cu succes a proiectului "Reabilitare infrastructura strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie".
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei este de: 3909 lei. Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare devine anexa la contract si se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie galizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular 5.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691. Completare Formular 6.Primar-Pasca Dorin, Viceprimar-Szakacs Levente, Secretar-Mada Livia, Contabil sef-Morar Voichita, jurist-KisS Alexandru, manager proiect-Breban Claudia, responsabili tehnici-Petrus Gheorghe, Stecz Robert, asistent manager-Pasca Gavril, responsabil Comunicare-Albu Iudita, consilieri: Barboloviciu Valer, Bozga Alin, Cernestean Octavian, Ciocotisan Gheorghe, Ciulean Gheorghe, Chereches Gheorghe, Dan Florin Mihai, Matan Dragoste Ionel, Pelecaci Grigore, Pop Vasile, Pop Nicolae Mirel, Rednic Ioana, Sajtos Maria Elisabeta, Szakacs Levente, Ticala Delia, Vincze Bela Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCod CAEN pentru obiectul contractului = 7022Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in copie, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale - completare Formular 8.2. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu390.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - completare Formular 9.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul", Echipa de proiect din cadrul societatii de consultanta trebuie sa aiba urmatoarea componenta: consultant manager de proiect, consultant asistent manager de proiect, consultant tehnic, consultant financiar, consultant achizitii.Consultant manager de proiect: - min. 3 ani experienta in managementul proiectelor in calitate de manager de proiect;
- licenta in stiinte economice, inginerie.Consultant asistent manager de proiect- min. 6 luni experienta in managementul proiectelor in calitate de manager de proiect sau asistent manager de proiect;
- licenta in stiinte economice, inginerie, IT, stiinte juridice., Consultant financiar- min. 3 ani experienta, in domeniul financiar ? contabil, ca si economist;
- licenta in stiinte economice.Consultant achizitii- min. 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice;
- licenta in inginerie / stiinte economice / drept / alte specializari.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratii de disponibilitate valabile pentru intreaga perioada de derulare a contractului, pentru toti consultantii propusi care nu sunt angajati ai acestuia pe o perioada nedeterminata, respectiv pentru cei cu contracte de colaborare.Consultant tehnic-min. 3 ani experienta in domeniul constructiilor;
-licenta in inginerie, profilul constructii., Ofertantul trebuie sa prezinte declaratii de disponibilitate valabile pentru intreaga perioada de derulare a contractului, pentru toti consultantii propusi care nu sunt angajati ai acestuia pe o perioada nedeterminata, respectiv pentru cei cu contracte de colaborare.In cazul in care calificarile si/sau abilitatile consultantilor propusi nu corespund Ofertantul va fi descalificat. De asemenea, aceasta decizie va fi aplicata si in cazul nerespectarii formularelor atasate 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor de management din care sa rezulte ca indeplinesc cerintele solicitate, dupa cum urmeaza: 2.1 Pentru demonstrarea cerintelor minime solicitate se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata in conditiile legii, certificate de competenta profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer