Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru Managementul proiectului ?Dezvoltare locala prin educatie flexibila: Implementarea unei platforme e-Learning la nivelul Primariei Municipiului Brasov?


Detaliu pentru invitatia numarul 333648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 333648/14.08.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru Managementul proiectului ?Dezvoltare locala prin educatie flexibila: Implementarea unei platforme e-Learning la nivelul Primariei Municipiului Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268472486, persoana de contact: GABRIELA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, sala de consiliu , B-dul Eroilor nr. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru Managementul proiectului ?Dezvoltare locala prin educatie flexibila: Implementarea unei platforme e-Learning la nivelul Primariei Municipiului Brasov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru Managementul proiectului ?Dezvoltare locala prin educatie flexibila: Implementarea unei platforme e-Learning la nivelul Primariei Municipiului Brasov?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4522 LEI, 2261 LEI PENTRU IMM.CONSTITUITA CONFORMOPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de :2.261 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
10%- Garantia de buna executie se constituie conform art.90, alin. (1) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Operatorul economic (lider, asociat, ) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 2 (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimari: Adrian Atomei, Razvan Popa;
-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu-Sef Serviciu Informatic: Gabriela Vlad-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Secretar Nicolae Paraschiv-Administrator: Miklos Sandor Gantz-consilier Anna Maria Godri-Serviciu Achizitii Publice.CONSILIERI LOCALI: 1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL P.D.L.17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant la 31.12.2011 vizat si inregistrat deorganele competente, in copie certificata , conform cu originalul?, de catrereprezentantul legal (semnatura si stampila)., Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010 si 2011 ) a ofertantului ( operator economic sau membrii asocierii de operatori economiciva fi de minim 450.000 leifara TVA.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, continand numele / titlul contractelor, obiectul contractului, valoarea acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului.Se va prezenta Lista contractelor de servicii similare prestate., EXPERIENTA SIMILARAOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani - impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a finalizat cu succes prestarea unor servicii similare in cadrul unor contracte, incluzand cel putin: I. Servicii de asistenta acordata beneficiarilor pentru managementul si supervizarea tehnica a unor proiecte de informatizare de complexitate similara - unul sau mai multe contracte de consultanta pentru managementul administrativ si tehnic al implementarii unui proiect IT .FormulareSe vor prezenta copii dupa contracte/informatii relevanmte ale contractelor/documentelor /proceselor verbale de receptie., II. Servicii de management al contractelor de finantare similare -Unul sau mai multe contracte de consultanta pentru managementul unor contracte de finantare pentru implementarea unor proiecte IT, finantate din fondurile structurale ale UE. Serviciile se vor considera a fi similare daca au inclus cel putin finalizarea urmatoarelor activitati: pregatirea unor manuale de proceduri de gestionare a activitatilor aferente contractului de finantare, pregatirea de rapoarte periodice de progres catre autoritatea de management / organismul intermediar, pregatirea de acte aditionale la contractul de finantare (pentru modificari de buget si de calendar de implementare), pregatirea cererilor de rambursare, inclusiv a unei cereri finale de rambursare.Se vor prezenta copii dupa contracte/informatii relevanmte ale contractelor/documentelor /proceselor verbale de receptie., III. Consultanta pentru derularea procedurilor de achizitie publica ? Unul sau mai multe contracte de servicii de consultanta pentru derularea unor proceduri de achizitie publica de bunuri si servicii (elaborare de documentatii de atribuire, de contracte, servicii de evaluare a ofertelor sau similar). Valoarea cumulata a contractelor de experienta similara prezentate va fi de cel putin 226.100 lei fara TVA.FormulareSe vor prezenta copii dupa contracte/informatii relevante ale contractelor/documentelor /proceselor verbale de receptie., Efectivele medii anuale ale personaluluiin ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 separat pe fiecare an in parte) resurse propuse a fi angajate .Lista personalului responsabil ? ?cheie? utilizat in cadrul contractului .Se vor prezenta CV-urile (semnate de catre titular) persoanelor propuse pentru derularea contractului si pozitiile pentru care sunt propuse.Se vor furniza scrisori de recomandare din partea beneficiarilor sau declaratii ale angajatorilor pentru toate proiectele prezentate in sprijinul experientei expertilor. Lipsa acestor documente sau incapacitateade a furniza dovezi in sprijinul experientei declarate vor duce la descalificarea ofertei tehnice Documentele solicitate pentru demonstrarea experientei declarate in CV se vor solicita numai ofertantului care se va clasa pe primul loc., I. Manager de proiect: Experien?a generala de minim 5 ani in domeniul TIC;Minim 3 ani de exp. specifica in domeniul managementului contractelor de finantare din fonduri nerambursabile, dintre care cel putin un rol de manager al echipei de consultanti care a realizat managementul contractului de finantare.Cunoasterea specificului legislatiei aplicabile in domeniul administratiei publice din Romania, privind: achizitii publice, receptie bunuri si servicii, plata ? demonstrata fie prin participarea la sesiuni de instruire in aceste domenii, fie prin experienta in proiecte . Se prezinta: Certificat profesional pentru meseria de manager de proiect, conform legislatiei nationale sau similar , certificat de absolvire program de formare ;Cunoasterea unei metodologii de management de proiect cu eficienta recunoscuta la nivel international (PMBook, PRINCE sau similar, certificat de absolvire program de certificare, CV detaliat., II. Expert financiar: -Experienta generala de minim 5 ani in domeniul economic-financiar;
-Experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul managementului financiar al unor contracte cu finantare europeana nerambursabila (sa fi prestat activitati de incadrare a cheltuielilor in categorii de cheltuieli eligibile, elaborarea cererilor de rambursare, intocmire/modificare buget, gestiunea si controlul cheltuielilor).Se prezinta: 1. Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul economic, cu licenta2. Pregatire teoretica in domeniul elaborarii bugetelor sau al gestionarii financiare a proiectelor finantate din fonduri europene.3. Cunostinte teoretice de management de proiect obtinute prin participarea la sesiuni de instruire in domeniul managementului de proiect. ? Diploma de curs.4. CV detaliat, III. Expert monitorizare: - Experienta generala de cel putin 5 ani in domeniul TIC- Experienta specifica in rolul de expert monitorizare a unor contracte finantate extern de cel putin 3 ani, rol in care a realizat proceduri pentru monitorizarea proiectelor, precum si monitorizarea efectiva a executiei proiectelor ti raportarea catre finantator (raportarea progresului).Se va prezenta: 1. Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul IT2. Cunostinte teoretice de management de proiect obtinute prin participarea la sesiuni de instruire in domeniul managementului de proiect. ? Diploma de participare.3. Pregatire teoretica in domeniul pregatirii sau al monitorizarii proiectelor cu finantare europeana ? diploma de participarea la sesiuni de instruire specifice4. CV detaliat, IV. Expert IT si sisteme de e-Learning: - Experienta generala de minim 5 ani in domeniul TIC.-Experienta in cadrul a cel putin unui proiect in care a supervizat implementarea unui sistem informatic de e-learning (a realizat verificarea livrabilelor tipice ale unei implementari de sistem informatic, inclusiv participare la testarea sistemului.Se va prezenta: 1. Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul IT.2. Cunostinte teoretice relevante domeniului de competen?a, dovedite prin participarea la cursuri de instruire in domeniul TIC: Hardware si Software - Diplome de participare.la sesiuni de instruire in urmatoarele domenii: arhitecturi hardware, programare si baze de date relationale.3. Cunostinte teoretice in domeniul analizei cerintelor pentru implementarea sistemelor informatice ? Diploma de participare la instruire4. CV detaliat Respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii de consultan?a, prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Numarul riscurilor identificate
30
Descriere: Numarul riscurilor identificate, descrise si argumentate, riscuri care pot afecta executia proiectului finan?at (altele decat cele minim solicitate prin caietul de sarcini)
Numarul de proceduri suplimentare, relevante fata de specificul proiectului, suplimentar celor minim solicitate prin caietul de sarcini
40
Descriere: Nr. procsuplimentare de management de proiect, relevante fata de specificul proiectului, suplimentar de cele solicitate incaietul de sarcini: 20 puncte;Nr. procsuplimentare de monitorizare ?i control, relevante fata de specificul proiectului, suplimentar de cele solicitate incaietul de sarcini: 20 puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer