Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului: ?EXTINDERE PISTA DE DECOLARE- ATERIZARE SI PLATFORMA DE OPERARE PENTRU AERONAVE, INCLUSIV INSTALATIILE AFERENTE SI MODERNIZAREA INSTALATIILOR DE BALIZAJ PENTRU APROPIEREA DE PRECIZIE CORESPUNZATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 336524
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336524/02.10.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului: ?EXTINDERE PISTA DE DECOLARE- ATERIZARE SI PLATFORMA DE OPERARE PENTRU AERONAVE, INCLUSIV INSTALATIILE AFERENTE SI MODERNIZAREA INSTALATIILOR DE BALIZAJ PENTRU APROPIEREA DE PRECIZIE CORESPUNZATOARE CAT II OACI?. Acronim proiect: ?PISTA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Sonica Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului: ?EXTINDERE PISTA DE DECOLARE- ATERIZARE SI PLATFORMA DE OPERARE PENTRU AERONAVE, INCLUSIV INSTALATIILE AFERENTE SI MODERNIZAREA INSTALATIILOR DE BALIZAJ PENTRU APROPIEREA DE PRECIZIE CORESPUNZATOARE CAT II OACI?. Acronim proiect: ?PISTA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii pentru managementul proiectului ?EXTINDERE PISTA DE DECOLARE- ATERIZARE SI PLATFORMA DE OPERARE PENTRU AERONAVE, INCLUSIV INSTALATIILE AFERENTE SI MODERNIZAREA INSTALATIILOR DE BALIZAJ PENTRU APROPIEREA DE PRECIZIE CORESPUNZATOARE CAT II OACI?. Acronim proiect: ?PISTA?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 10.000 lei. Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare sau prin depunerea in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare. In cazul in care se opteaza pentru ultima varianta, banii se vireaza in contul RO78RNCB0188034965270001 deschis la BCR Targu Mures.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform prevederilor Art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii :5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. In cazul ultimei variante, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, - Formular nr. 2Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Formular nr.3Nota: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in termen de valabilitate- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitateNota1: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul un care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor. Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romanaNota3: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economic pentru acesta. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 , - Formular nr. 12 (persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre, Consilierii judeteni: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, CsepEva Andrea, Dancu Ovidiu, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila-Csaba, Georgescu, Gliga Ioan Florin Cristian Radu, Iacob Letitia, Ilyes To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Lokodi Edita Emoke, Mora-Akos, Mo;zes Levente-Sandor Daniel, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Urcan Ionas Florin, Presedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Porutiu Mihail, Vicepresedintele Consiliului de Administratie al AeroportuluiPeti Andrei, Membru al Consiliului de Administratie al Aeroportului Spinei Maria, Directorul geleral al aeroportului Runcan Petru Stefan, Comisia de licitatie: Sonica Carmen, Hang Maria, Harfas Ioana, Lorinczi Reka si Bratulescu Mariana., - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , - Formular nr.13- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Formular nr.1Nota: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Nota: Documentul pote fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana- Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale - formular 17.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura vor face dovada ca in ultimii 3 ani au realizat o cifra medie globala de afaceri de minim 1.000.000 lei., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv: scrisori de recomandare / procesele verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni /informatiile privind indeplinirea obligatiilor contractuale. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., CERINTA 2.Cerinta minima de calificare: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca a finalizat si indeplinit in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) cel putin un contract sau a cel mult 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii de consultanta in servicii de management de proiect in valoare de minim 500.000 lei, fara TVA. Prestarile de servicii care fac obiectul contractului/contractelor cu care se demonstreaza indeplinirea cerintei minime de calificare se confirma prin prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv: procesele verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni si recomandari/informatiile privind indeplinirea obligatiilor contractuale., CERINTA 3.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, CERINTA 4. Cerinta minima de calificare : a) Coordonator de proiect - Studii superioare de lunga duratacu minim 5 ani experienta profesionala generala si minim 3 ani experienta in managementul proiectelor de investitii, experienta in utilizarea instrumentelor de management de proiect, cunoasterea limbii romane scris si vorbit, precum si a unei limbi de circulatie internationala la nivel excelent.-Experienta similara va fi prezentata in CV-uri. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE CERINTA 4-b) Responsabil economic - Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, cu minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor si minim 3 ani experienta profesionala in activitatea de asigurarea a managementului financiar al investitiilor (cereri de rambursare/ plata/ rapoarte de progres) pentru proiectele de investitii, experienta in utilizarea instrumentelor de management de proiect, cunoasterea limbii romane scris si vorbit, precum si a unei limbi de circulatie internationala la nivel excelent. -Experienta similara va fi prezentata in CV-uri. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE CERINTA 4c) Responsabil achizitii publice - Studii superioare de lunga durata, cu minim 3 ani experienta profesionala si minim 1 an in domeniul achizitiilor publice pentru proiecte ? intocmire documentatii de atribuire, urmarirea organizarii procedurilor de atribuire inclusiv elaborarea raspunsurilor la clarificarile solicitate de ofertanti, cunoasterea limbii romane scris si vorbit, precum si a unei limbi de circulatie internationala la nivel excelent.- Experienta similara va fi prezentata in CV-uri. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE CERINTA 4d) Responsabil publicitate - Studii superioare de lunga durata, cu minim 3 ani experienta profesionala generala si participarea in minim 1 proiect de investitii in calitate de responsabil de publicitate, cunoasterea limbii romane scris si vorbit, precum si a unei limbi de circulatie internationala la nivel excelent.- Experienta similara va fi prezentata in CV-uri. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara, Propunerea financiara (Pf) = 60 pct.Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 60 de puncte;Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 60
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (P.riscuri)
20
Descriere: Descriere: Pentru Priscuri se vor contab toate riscurile relevant identific suplim fata de cele din CS priv exec activ si atingerea obiectiv si rezultatelor analizate in prop tehnica, in vederea obtinerii unui numar maxim de riscuri.Pt oferta cu un nr maxde riscuri relevante identif si analiz suplime fata de CS, se va acorda punctajul max 20pPunctaj maxim Priscuri=nr.max riscuri suplim(NMR)=20 punctePt celelalte oferte se va apl.Pctj oferta n= (NIRn/NMR)x20=x pcte, unde oferta n=oferta pt care se calc pctj, NIRn= nr riscuri identif supl in oferta n si NMR=nr max de riscuri identif supl, rezultat prin compararea ofertelor.Riscurile consid d ofertanti ca afectand exec ctr, dar care in mod evident nu infl exec ctr, nu vor fi contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. Oferta care nu analizeaza toate riscurile incluse in caietul de sarcini va fi considerata neconforma (conf.art.36(2)a, HG 925/2006)
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele din CS (Precomandari)
20
Descriere: Pt Precomandari s vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pt minimiz/elimin riscurilor relevant priv executia activitatilor si atingerea obiectivlr si rezltatlor pt riscurie inclse in ofrta atat cle din CS, cat si cle suplim.Pctjl la Precomandari s va calc astf Pt ofrta cu nr max de recomandari si stratgii relevante si justificate se acorda pctj max 20p. Pctj max Precomandri=nr. max recomandari si strategii relevante=20p Pt celel ofrte: Pctj ofrta n=(nr.recomandari si strategii relevante ale ofrtei n/nr.max de recomandari si strategii relevante rezultate prin compararea of) x20 =xp, unde: oferta n=of pt cre s calc pctjl.Se vor contabiliza numai acele recomandari si strategii inclse in oferta cre au fost identif, descrise si argumentate si cre pot avea impact in derularea ctr In cazul in cre pt riscurile identif in CS nu s-au identif masurile de reducere/prevenire aferente, of va fi decl neconformaPctjl total se va calc astfelPctj total= Pf+Priscuri+Precomandari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 15:37