Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?Platforma E-educatie in Sectorul 3 Bucuresti? cod SMIS ? CSNR-23194


Detaliu pentru invitatia numarul 338478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 338478/30.10.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?Platforma E-educatie in Sectorul 3 Bucuresti? cod SMIS ? CSNR-23194
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, SECTOR 3, Bucuresti, CAMERA 34
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SECTOR 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?Platforma E-educatie in Sectorul 3 Bucuresti? cod SMIS ? CSNR-23194
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului de prestari servicii este acela de a achizitiona servicii specializate pentru a implementa cu succes proiectul PLATFORMA E-EDUCATIE IN SECTORUL 3 BUCURESTI atingandu-se in totalitate obiectivele propuse si asumate prin Contractul de finantare, asigurarea unui management eficient al proiectului prin planificarea, coordonarea, monitorizarea si controlul activitatilor ce se vor desfasura pentru implementarea proiectului, printr-o gestionare eficienta a resurselor alocate (materiale, financiare si umane).
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.618, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.309, 30 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 2781 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art.87, in cazul in care ofertantii : isi retrag oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010) ;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante: Robert Sorin Negoita, Olga Cojocaru, Avramescu Camelia, Alina Socobeanu, Anna Maria Vasile, Coralia Filip, Pompiliu Ioan Wan Buzduga, Dumitru Dorel Voievozeanu, Nicoleta Placinte, Stan Raluca, Razvan Parvu , Nicoleta Dinca, Olimpia Stanca, CONSILIERI: TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NITU MIHAI, COJOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA, Cert.de ate. fisc. privind impozitele si taxele locale elib de autorit compet de pe langa Unit Adm Terit de pe raza careia societ are sediul social, din care sa reiasa plata oblig fisc scad in luna ante celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in orig, in copie legal la noriat sau in copie lizibila cu ment ?cf cu originalul?, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate maisus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul Constatator poate fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de data incheierii contractului , ofertantului declarat castigator actele mai sus solicitate in original.Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiPentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legalconstituite, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. in copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru dovedirea experientei similare, se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul/ - Proces verbal de receptie la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul/ - Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul. Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a prestat servicii de consultanta pentru Managementul proiectelor pentru un contract finantat din fonduri nerambursabile., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, formularul atasat continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a unui contract de servicii (se vor prezenta doar partile relevante din contract in copie conform cu originalul)/ recomandare/ certificat constatator/ proces verbal de receptie a serviciului, cf. Ordin 509/2011, care sa indeplineasca cerinta de experienta similara solicitata. Contractul va fi insotit de o scurta descriere clara a proiectului pentru care s-a prestat, serviciul si de o certificare/confirmare din partea beneficiarului proiectului prezentat ca experienta similara.- Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor prezentate ca experienta similara.Se va completa formular de experienta similara si se va anexa copie de pe contract/ recomandare/ certificat constatator/ proces verbal de receptie a serviciului, cf. Ordin 509/2011. Contractul va fi prezentate in copie conform cu originalul, Informatii referit la personal/organism tehnic de specialit de care dispune sau al carui angajam de particip a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pt asigur controlului calitatii.Declaratie referitoare la efectiv medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, formularul atasat.Se solicita o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate alocat derularii contractului., Pentru indeplinirea prezentului contract se solicita ca ofertantul sa propuna o echipa de management formata din : Manager operational ? 1, studii superioare tehnice; specialist IT, specializari: Manager de Proiect acreditat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse sau simil. ;competente tehnice de IT&C; implicarea ca manager operational in cel putin un proiect si va demonstra cunoasterea activitatilor si proceselor specifice domeniului managementului de proiect si ca are experienta in implementarea proiectelor - Expert tehnic -1, studii superioare de specialitate; specialist IT, competente tehnice de IT&C;perfectionari (specializari): conform cu domeniul in care lucreaza;cunostinte avansate de retele de calculatoare la nivel de arhitecturi WAN.Se va prezenta si CV-ul+declaratia de disponibilitate., Responsabil financiar-1, studii superioare economice, implicarea in cel putin un proiect in care a asigurat servicii de consultanta financiar, contabila, gestionare finantare proiect, ca si responsabil financiar, proiect care a fost dus la bun sfarsit;cunoasterea limbajului de operare pe PC (MS Office, Excel, Word, Power Point, etc);certificat conform OG.65/1994 sau echivalent Se va prezenta si CV-ul+declaratia de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita completarea formularul atasat lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?., Inf. priv. as.: In cazul unei as., aso.treb. sa prez. doc. sol. la cap.III.2.1.a)Sit. pers. a candi. sau ofe., III.2.1.b) Cap. de exerc. a activ. prof., III.2.2) Cap. ec. si fin., III.2.3) Cap.teh. si/sau prof., III.2.4) Standa. de asig. a cal. (Certif. valabil ISO 9001 sau alt certif. echiv.In cadrul doc. de calif. se va prez. aco.de as. care treb. sacuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligatia legalizarii., Pentru expertul/expertii propus/propusi se va prezenta CV/CV-uri din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta specifica acumulata.Operetorului clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV pentru personalul care va fi implicat in proiect In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta o declaratie de disponibilitate a acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezent contract Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, in copie cf. cu originalul, documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 la ofertant sau ?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii?, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conf. art.192 si art.193 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentul solicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer