Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Danube WATER integrated management
Detaliu pentru invitatia numarul 339426
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339426/14.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Danube WATER integrated management
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Tiberia Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Danube WATER integrated management
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru managementul Proiectului Water in vederea implementari cu succes a proiectului de investitii "Danube Water integrate management"
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 826.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata, respectiv de 6.916, 53 leiCunatumul sumei ce va fi retinuta in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 3.458, 26 lei.1)Scrisoare de garantie bancara conforma cuFormularul nr.16.Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(respectiv 60 zile de la termenullimita de primire a ofertelor)2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei. 3)Ordin de plata confirmat de bancaemitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000223, CUI 16335444. 5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% dingarantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile sicompletarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. Atentie!1.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fiprezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschidereacoletului continand oferta.2.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respingecontestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 3458.26 lei, inGarantia de participare obligatoriu, va fi prezentata la sediul autoritatii contactante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantieide buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inconformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catresubcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie peproprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legaturasau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Mircea Popa-Secretar General, Dragos Ionut Banescu-Secretar generaladjunct, Carmen Tinta-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General Adjunct;d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente caredovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte caobiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul vadepune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentareaacestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de infomatii generale, Bilanturile contabile pe ultimi 3 ani, Media cifrei de afaceri din domeniul deactivitate aferent obiecului contractului pe ultimi 3 anisa fie cel putin egala cu 691653, 2 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune depersonal calificatin masura sa indeplineasca activitatileprevazute in caietul de sarcini, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie de disponibilitate, Consultant manager de proiect?implicarea in cel putin 1 proiect in care sa fii detinut pozitia de manager de proiect;?sa detina certificat de manager deproiect recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau echivalent ? cod COR 241919;?licenta in stiinte economice, inginerie.(CVul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusein cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., Consultant financiar?minimum 3 ani de experienta, in domeniul financiar ? contabil, ca si economist;?licenta in stiinte economice.(CVul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusein cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., Consultant achizitii?minimum 3 ani de experienta in domeniul achizitiilor publice;?sa detina certificat de expert achizitii recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau echivalent ? cod COR 241940;?licenta in inginerie / stiinte economice / drept / alte specializari.(CVul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusein cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., Consultant juridic?min. 3 ani experienta, in implementarea de proiecte in calitate de responsabil juridic - membru in echipa de proiect pentru cel putin un proiect similar;?licenta in drept, stiinte juridice(CVul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusein cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., Fisa experienta similaraLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;, Experienta similara cel putin a unuia sau mai multor contracte care sa confirme prestarea de servicii similare Servicii de management al contractelor de finantare similare -Unul sau mai multe contracte de consultanta pentru managementul unor contracte pentru implementarea unor proiecte cu finantare din fondurile structurale ale UE. I. Consultanta pentru derularea procedurilor de achizitie publica ? Unul sau mai multe contracte de servicii de consultanta pentru derularea unor proceduri de achizitie publicaCu o valoare cumulata de cel putin 345826 lei, Ofertantul va prezenta recomandari, din partea beneficiarilor/clientilor. Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalen, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru acest factor de evaluare se va acorda punctajul P(1).a) Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 50 de puncte.b) pentru alt pret decat cel prezentat la litera a), punctajul se va acorda dupa cum urmeaza: P(1)n= (pret minim / pret oferta n) x 50
Numarul de proceduri relevante fata de specificul contractului, suplimentare celor minim solicitate prin caietul de sarcini
30
Descriere: Pt(Proceduri) Nr. de proceduri, relevante fata de specificul contractului, suplimentare celor solicitate in caietul de sarcini: 30 puncte;P2(n) = NPofertat/NP(max) X 30 Unde, P2(n) ? punctajul ofertei evaluateNP ? reprezinta numarul de proceduriNP(max) ? reprezinta NP cu cele mai multe proceduri
Identificarea, descrierea, argumentarea si eliminarea riscurilor care pot afecta executia contractului, altele decat cele mentionate in caietul de sarcini
20
Descriere: algoritmul de calul se regaseste la nivelul sectiunii VI.3) Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 16:26