Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru obiectivul de investitii "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Amenajare spatii agrement si divertisment"
Detaliu pentru invitatia numarul 330656
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330656/27.06.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru obiectivul de investitii "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Amenajare spatii agrement si divertisment"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.5 Brasov, camera 123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru obiectivul de investitii "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Amenajare spatii agrement si divertisment"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII, ,AMENAJARE ZONA TURISTICA POIANA BRASOV ? AMENAJARE SPATII AGREMENT SI DIVERTISMENT ?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 3883, 54 lei sau 1941, 77 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1941, 77 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 3; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 2.-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 si ordinului ANRMAP 170/2012.- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 - completarea si prezentarea Formularului 3b.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimar: Adrian Gabor-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: LilianaHorga-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu -Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin -Consilier: Ramona Mandrea, Marilena Petcu, Enache Cristina, Savin Daria-Secretar Nicolae Paraschiv-Administrator: Miklos Sandor Gantz1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. TARBA MIHAIL4. KRAILA VASILE5. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA6. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN7. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN8. IONESCU LUCIAN9. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI10. MIHAI COSTEL11. RATA IONEL-MIRCEA12. MANOLACHE STELIAN13. CHICIUDEAN TEODOR14. FELEGEAN ELENA-DANIELA15. TANASE GHEORGHE16. JICA RADU17. IONESCU MANIELA-CARMEN18. ATOMEI ADRIAN19. URSE GABRIELA20. DAVID MIHAI CIPRIAN21. RAHOTA DRAGOS IULIAN22. GHIRDA MIHAI-IOAN23. GURGU MINERVA24. LUPU LIVIU25. GABOR IMRE26. SZENTE LADISLAU-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 11. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul- Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profes. si calif.pers. de cond., precum si ale pers.responsabile pentru indeplinirea contr. de servicii, astfel, a.)Consultantul managerului de proiect-absolvent studii superioare de lunga durata; - inginer constructor-Experienta profesionala generala: -minim 5 ani;b.)Consultant extern ? Consultantlogistic: -absolvent studii economice.-abilitati organizatorice;
-cunostinte de operare pe calculator;
-bune abilitati de comunicare;
-deprinderea de a lucra in echipa;
- capacitate de analiza, sinteza, delegare si asumare de responsabilitati;Experienta profesionala generala: -minim 5 ani ;Consultantul managerului de proiect trebuie sa prez.copie a diplomei de manager de proiect, pentru pers. se vor atasa-CV-urile pers. propuse insotite de copii ale dipl.de studii sup./licenta, copii ale certif. profesionale mention. in CV.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezent.de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:36