Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de aparare cibernetica la nivelul MAI prin DGIPI (CERT-INT)", cod SMIS 32566


Detaliu pentru invitatia numarul 333683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 333683/14.08.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de aparare cibernetica la nivelul MAI prin DGIPI (CERT-INT)", cod SMIS 32566
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +40 213156911, fax: +40 213156911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de aparare cibernetica la nivelul MAI prin DGIPI (CERT-INT)", cod SMIS 32566
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii are ca obiect prestarea unor servicii profesionale de consultanta in sprijinul implementarii proiectului"Implementarea unui sistem de aparare cibernetica la nivelul MAI prin DGIPI (CERT-INT)", cod SMIS 32566.
II.1.6) CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formeleprevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile calculata de la data limita de primire a ofertelor (cf. art.85 HG 925/2006) 3. Cuantum: 1.990 lei. Contul de garantii al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezorerie sector 5, Cod fiscal :12558583; 4.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii contractului. 2.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA; 3.Forma de constituire a garantiei de buna executie ?Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. 4.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 60 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III - in original3.Ofertantul va depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridiceb)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localeOfertantul trebuie sa prezinte certificatele din care sa rezulte ca acesta nu are datorii exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - in original(conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).5) Ofertantul, tertul sustinator/ subcontractantul (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006(Formularul nr.4 din Sectiunea III).Lista persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform art.69^1 din OUG34/2006: Gelu Oltean -Director General, Linul Marius-Director adjunct, Pacurar Gheorghe - Manager, Valeriu Gonciulea-Asistent manager, Catalin Rusu Membru comisie, Cristina Pascu- Responsabil Achizitii Publice, Alina Rusu- Membru comisie, Stefan Velcea- membru comisie, Marius Buliga-Membru comisie, Emanuel Balc-membru comisie, Geanina Ungureanu-Membru comisie, Vlad Pereteanu-Membru Comisie Daniela Neagu-Membru comisie, Andrei Iacoboaei- Membru comisie, Gabriel Badaluta- Membru comisie.6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III.In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Neindeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata notarului, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii directe de la autoritatile competente.7)Declaratie privind subcontractantii, daca este cazul, conform formularului nr. 12 din sectiunea III.8) In cazul participarii unui grup de operatori economici cu oferta comuna, fiecare asociat va prezenta Formularele nr. 1 si nr. 2. din Sectiunea III in original.9) In conformitate cu prevederile OMAI nr.74/2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secrete de serviciu in domeniul activitatii contractuale desfasurate in MAI publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 193 din 26.03.2010, ofertantii vor prezenta in cadrul documentelor de calificare avizul/avizele de securitate industriala emis/emise de catre DGIPI.?Pentru obtinerea avizului de securitate industriala se va adresa o solicitare scrisa autoritatii contractante, prin posta sau prin reprezentant, respectand prevederile art. 11 din Anexa la O.M.A.I. nr. 74/2010, la care se vor anexa toate documentele necesare conform ordinului. Documentatia in cauza va fi inaintata, in timp util, cu minim 33 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neintreprinderea la timp a diligentelor necesare obtinerii avizului de securitate industriala de operatorii economici care doresc sa participe la procedura exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestuia.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate ?secrete de stat?, acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 021.303.70.80. int.12070.Pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat va prezenta certificatele si avizele de securitate solicitate ofertantului in aceleasi conditii cu ofertantul. In cazul in care exista subcontractanti si daca acestia urmeaza sa presteze servicii care necesita acces la informatii clasificate, acestia vor depune avizul de securitate industriala. Pentru persoanele juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitati acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere economica si financiara.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, in original in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea III prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c 1)si lit.d)din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va completa Formularul nr.8 din Sectiunea III, Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati;In cazul participarii unui grup de operatori economici cu oferta comuna, fiecare asociat va prezenta bilantul pe ultimii 3 ani financiari in aceleasi conditii. Se vor prezenta bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu pe ultimii 3 ani financiari incheiati), vizate si inregistrate, conform prevederilor legale- in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, Informatii generale inclusiv cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati.(media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 180.000 lei). Ofertantul va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III, in original. Cifra de afaceri a op. economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatorii economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Conversia in lei a cifrei de afaceri se va face la cursul mediu BNR respectiv : Anul 2009:1 Euro= 4, 2373 Lei, Anul 2010:1 Euro= 4, 2099 Lei, Anul 2011:1 Euro= 4, 2379 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii sau subcontractantii. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acestia vor prezenta toate documentele de calificare solicitate ofertantului, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, in original in conformitate cu Formularul nr. 9 din Sectiunea III prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Formularul. nr. 12, dupa caz, pt.subcontractanti., Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care urmeaza sa fie puse efectiv la dispozitia ofertantului si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat in fct. de necesitatile aparute pe parcursul indeplinirii contractului. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a) , c 1) si lit. d)din O.U.G. nr. 34/2006. In acest sens, se va completa Form. nr. 8, Form. nr.19 din Sectiunea III. (3)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute de art. 190, alin. 2, din OUG 34/2006., Ofertantul va prezenta acordul de asociere ? in original.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Autoritatea contractanta solicita inainte de data semnarii contractului de achizitie publica legalizarea asocierii.In cazul in care exista subcontractanti se va completa Formularul nr. 12 din sectiunea III-Formulare, Experienta similara Principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel: Unul sau mai multe contracte, care sa fi avut ca obiect servicii de consultanta a caror valoare totala sa fie mai mare sau egala cu suma 99.000 lei fara TVA, in cadrul unor proiecte similare.Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Formular nr. 13 - Se solicita completarea anexei Formularului nr. 13 numai cu date referitoare la contracte de natura similara, finalizate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Se vor depune in acest sens certificate/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru seviciile prestate. Conversia in lei a valorii contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului in care au fost furnizate serviciile sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, respectiv : Anul 2009:1 Euro= 4, 2373 Lei, Anul 2010:1 Euro= 4, 2099 Lei, Anul 2011:1 Euro= 4, 2379 Lei. - In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, Expertul tehnic in solutii software. 1)certificare, recunoscuta national sau international de tip CSQA( Certified Software Quality Analyst) sau ITSQB( Foundation Level Testing Qualifications Board) sau echivalent. 2)3 ani experienta in solutii software din care 2 ani experienta in operare si administrare infrastructuri de tip sever bazate pe platforme de operare produse de Microsoft si Linux.Dovada calificarilor se va prezenta prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata (tradusa autorizat in situatia in care a fost emisa in alta limba decat limba romana. Dovada experientei se va prezenta prin Curriculum Vitae in original, semnat., Expertul in achizitii publice. 1)Studii superioare finalizate cu diploma de licenta. 2)Minim 1 an experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice. Dovada experientei in achizitii se va prezenta prin Curriculum Vitae, in original, semnat;Dovada studiilor se va prezenta prin Diplome de absolvire in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata.Se accepta orice alt expert din cadrul echipei consultantului daca face dovada faptului ca areexperienta in domeniul achizitiilor publice minim 1 an., Expertul tehnic in sisteme hardware.1)certificare recunoscuta international, de tip TOGAF sau echivalent; 3 ani experienta in sisteme hardware din care 2 ani experienta in operare si administrare infrastructuri de tip server bazate pe platforme de operare produse de Microsoft si Linux, in consultanta pe domeniul arhitecturilor IT, implementare arhitecturi IT complexe, managementul infrastructurii IT.Dovada calificarilor se va prezenta prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata (tradusa autorizat in situatia in care a fost emisa in alta limba decat limba romana).Dovada experientei se va prezenta prin Curriculum Vitae in original, semnat., Cerinte generale privind expertii solicitati, mai putin expertul in achizitii publice: 1)studii superioare finalizate prin diploma de licenta in domeniul IT&C sau diploma de licenta in domeniul IT&C si master in domeniul IT&C sau diploma de licenta in domeniul IT&C si doctorat in domeniul IT&C sau echivalent;2)Dovada studiilor se va prezenta prin Diplome de absolvire in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata., Coordonatorul echipei de consultanta: 1)certificare ca manager de proiect recunoscut la nivel national sau dupa caz international, (certificare CNFPA sau PMI sau PRINCE 2 Practitioner) sau echivalent.2)participare anterioara ca expert tehnic echipa de consultanta in cadrul a cel putin unui proiect din domeniul IT&C finalizat in domeniu ca: audit de securitate informatica sau comunicatii de date sau retele complexe informatice sau managementul infrastructurii IT sau baze de date sau operare si administrare infrastructuri de tip server bazate pe platforme de operare produse de Microsoft si Linux saumanagementul incidentelor de securitate informatica sau implementarea arhitecturilor IT complexe. Dovada calificarilor se va prezenta prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata (tradusa autorizat in situatia in care a fost emisa in alta limba decat limba romana).Dovada experientei se va prezenta prin Curriculum Vitae in original, ,Expertul tehnic in solutii de securitate IT&C;1)certificare recunoscuta international privind domeniul securitatii informatice cum ar fi CISSP (Certified Information Systems Security Professional)sau CISA(Certified Information Systems Auditor)sau CEH(Certified Ethical Hacker)sau echivalent.2) 3 ani experienta in solutii de securitate IT&C din care 2 ani experienta in operare si administrare infrastructuri de tip server bazate pe platforme de operare produse de Microsoft si GNU/Linux sau similar, managementul incidentelor de securitate informatica, domeniul consultantei sau al auditului de securitate informatica.Dovada calificarilor se va prezenta prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata tradusa autorizat in situatia in care a fost emisa in alta limba decat limba romana).Dovada experientei se va prezenta prin Curriculum Vitae in original, semnat., Expertul tehnic in comunicatii de date;1) certificare recunoscuta international in comunicatii de date, de tip CCNP(Cisco Certified Network Professional) sau echivalent;3 ani experienta in comunicatii de date din care 2 ani experienta in operare si administrare infrastructuri de tip server bazate pe platforme de operare produse de Microsoft si Linux, comunicatii de date si al retelelor complexe informatice, managementul infrastructurii IT.Dovada calificarilor se va prezenta prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata(tradusa autorizat in situatia in care a fost emisa in alta limba decat limba romana.Dovada experientei se va prezenta prin Curriculum Vitae in original, semnat. Certificat ISO 14001 sau echivalent.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna fiecare membru al asocierii va prezenta individual pentru partea din contract pe care o relizeaza certificatul solicitat, Certificat ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna fiecare membru al asocierii va prezenta individual pentru partea din contract pe care o relizeaza certificatul solicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer