Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru proiectul ?REABILITARE MONUMENT TRIUMFAL TROPAEUM TRAIANI?
Detaliu pentru invitatia numarul 319185
JUDETUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2981739
Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta
Telefon: 0241708413
Fax: 0241488411
Denumire invitatie: Servicii de consultanta pentru proiectul ?REABILITARE MONUMENT TRIUMFAL TROPAEUM TRAIANI?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru proiectul ?REABILITARE MONUMENT TRIUMFAL TROPAEUM TRAIANI?, cod SMIS 5605
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.12.2011 17:32
Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta, 900725, Jud Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta, 900725, Jud Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 450, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl cf art 180 si art 181 din OUG 34/2006, certif atest fisc buget de stat si local, decl neincadr art 69^1 din OUG34/2006, certif particip cu oferta indep cf Ord ANRMAP 314/2010, certif const ORC, decl calit particip, bilant contab 2010, 2009, 2008, inform gen ofertant, cifr med af glob ultim 3 ani in val de min. 850.000 lei, decl princip prest serv simil ultim 3 ani, lista princip serv ultim 3 ani, exp simil: cel putin un contract prest.serv consult. in val de min. 400.000 lei fara TVA, fisa exp simil, copie particontr, PV recep. la term lucr/recomandare beneficiar/docum constat, decl priv echipam, decl presonal implicat contr, echipa consultant min: manager proiect, asist manager, expert tehnic, arhitect, ing.spec lucr.structura, Ing.special. drumuri, spec. ing.econom. in constr.sau gestion.documente, economist, inspect.calit in constr., inspect, cantitati., resp.protect.muncii, CV-uri, docum care dovedesc calif, decl disponib, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv., subcontr
Atasat prezentei invitatii, site www.e-licitatie.roGarantia de participare in cuantum de 9000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Nr.total ore alocate prestarii sericiilor de consultanta
35
Descriere: Nr.total ore aloc. prest. serv. consult. cf form: P ore(n) =Nore(n)/Nore max x punctaj maxim alocat , unde: N ore(n) aloc. serv. cons.= nr. ore/expert/luna x nr. luni x nr. de experti ai consultantului, iar Nore max=nr. ore maxim
Servicii de consultanta acordate beneficiarului de consultant in perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Serv. consult. acordate beneficiarului in perioada de garantie a lucrarii: a) Acordarea serviciilor de consultanta pentru o perioada de 60 de luni de la terminarea lucrarii - 5 puncte b) Numarul total de ore alocat serviciilor de consultanta, oferite in perioada de garantie a lucrarii - 5 puncte, astfel: P(n)= N ore PG(n)/N ore max PG