Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru realizare studiu de fezabilitate
Detaliu pentru invitatia numarul 116357
Municipiul Falticeni
Cod de identificare fiscala: 5432522
Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni
Telefon: 0230/542056
Fax: 0230/544942
Denumire invitatie: Servicii de consultanta pentru realizare studiu de fezabilitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru realizarea studiului de fezabilitate: identificarea posibilitatilor de gestionare a apelor uzate in corelatie cu situatia socio - economica a municipiului Falticeni, identificarea solutiilor tehnice pentru reabilitarea sistemului de colectare si tratare a apelor uzate generate in municipiul Falticeni, identificarea activitatilor investitiei; evidentierea si fundamentarea costurilor si beneficiilor investitiei; val. estim. 39.900 euro.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.02.2008 14:03
Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2008 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Falticeni, str. Republicii, nr. 13, jud. Suceava, cod postal 725200
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, str. Republicii, nr. 13, jud. Suceava, cod postal 725200, tel. 0230/542056, fax. 0230/544942 - sala de sedinte "Iorgu Radu".
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 119.000 euro2. derularea in ultimii 3 ani a 3 contracte similare ca natura care sa aiba ca valoare echivalentul a cel putin de 19.000 euro fara tva.3. prezentarea a cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari/clienti-administratii publice locale privind prestarea unor servicii similare4. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului5. prezentarea certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001- val. estim. contract 39.900 euro fara tva.
Documentatia se poate obtine prin solicitarea expresa a persoanelor interesate, la sediul institutiei cam. 25.c/v. documentatie 300 lei.